شرکت دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر بازی Kingdom Come: Deliverance II، ویدیویی ۲۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است.

بازی Kingdom Come: Deliverance که زمانی به عنوان یک پروژه‌ی تحت حمایت کیک‌استارتر شروع شد، در سال ۲۰۱۸ با رویکردی منحصربه‌فرد به عنوان یک نقش‌آفرینی قرون وسطایی نامی برای خود دست و پا کرد و از برخی از عناصر فانتزی که معمولا در این ژانر دیده می‌شود دوری کرد و تمرکز بر داستانی داشت که بیشتر ریشه در تاریخ جمهوری چک دارد. حال استودیوی وارهوس (Warhorse) قصد دارد موفقیت بازی اول را با نسخه‌ جدید نیز تکرار کند.

نسخه دوم این مجموعه در میان هرج و مرج یک جنگ داخلی در منطقه بوهمیا در قرن پانزدهم اتفاق می‌افتد. در این بازی شما هنری از اسکالیتز هستید؛ یک مرد معمولی که در جست‌وجوی هدف خود، سفری حماسی را آغاز می‌کند و در یک داستان گیرا از انتقام و خیانت در دنیایی زیبا و در عین حال وحشیانه قرار می‌گیرد. او همچنین در تلاش است تا انتقام والدین خود را بگیرد.

تصویر گیم‌پلی بازی Kingdom Come: Deliverance II

داستان او که با بیش از پنج ساعت ویدیوی سینمایی خیره‌کننده به تصویر کشیده شده است، او را از یک جنگجوی مشتاق به شورشی می‌رساند، در حالی که در مقابل پادشاه مجارستان، زیگیسموند روباه قرمز قرار می‌گیرد، با گروهی از شخصیت‌های کاریزماتیک و مجموعه‌ای از ماجرا‌های فراموش نشدنی همراه می‌شود. اقدامات شما سرنوشت هنری و واکنش جهان به او را شکل می‌دهند.

پس از انتشار تیزری نسبتا کوتاه از گیم‌پلی در شب افتتاحیه گیمزکام، توسعه‌دهنده بازی تصمیم گرفت تا طرفداران را با یک ویدیوی ۲۵ دقیقه‌ای خوشحال کند. در این ویدیو، نگاهی اجمالی به محیط داشته، کمی اسب سواری می‌بینیم و ماموریتی را مشاهده می‌کنیم که در آن هنری به دنبال یک دوست گمشده می‌گردد. با اینکه بخش‌هایی از مبارزه نیز نشان داده می‌شود که از قضا بسیار هم شبیه به بازی اول است، ویدیوی گفته شده بیشتر بر ماموریت، گفت‌وگو و کاوش متمرکز است.

این بازی در در ۱۱ فوریه ۲۰۲۵ (۲۲ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir