در جریان مراسم گیمزکام ۲۰۲۴، استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) تریلر جدیدی از بازی لیتل نایتمرز ۳ (Little Nightmares 3) منتشر کرد که بر کار تیمی و دوستی بین پروتاگونیست‌های بازی، Low و Alone، متمرکز است.

بازی‌های لیتل نایتمرز در ابتدا توسط استودیو Tarsier ساخته می‌شدند، اما پس از عرضه نسخه دوم، این استودیو تأیید کرد که دیگر روی این سری از شرکت باندای نامکو کار نخواهد کرد. از آن زمان به بعد، سوپرمسیو گیمز ساخت سری را بر عهده گرفت و بسیاری را در مورد آینده این مجموعه کنجکاو کرد. هرچند معرفی بازی سوم نشان داد که قرار است با اثری مشابه نسخه‌های قبل روبرو باشیم و این نسخه جدید قرار نیست تغییراتی رادیکالی داشته باشد. مشابه قبل داستان به طور واضح مشخص نیست و دو شخصیت جدید سری باید با همکاری یکدیگر مسیری را طی کنند که ممکن است به ناکجاآباد ختم شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، ظاهرا بازی در محیط یک کارخانه جریان دارد و مشابه قبل بازیکنان باید انتظار موجودات عجیب و غریبی را داشته باشند. این بازی را می‌توان به صورت تک نفره با هوش مصنوعی و یا کوآپ دونفره به صورت آنلاین تجربه کرد.

گیم‌پلی لیتل نایتمرز

تریلر جدید بازی کلیت گیم‌پلی آن را به طرفداران نشان می‌دهد و در آن شاهد بخش‌های پلتفرمینگ، معماها و برخی هیولاهای بازی که انگار از دل بدترین کابوس‌های شما بیرون آمده‌اند، هستیم. جلوه‌های بصری نیز در سطح خوبی به نظر می‌رسند و به همان سبک و سیاق نسخه‌های قبلی هستند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که استودیوی سازنده دو نسخه اول نیز از بازی جدید خود با عنوان Reanimal در مراسم گیمزکام رونمایی کرد و نشان داد که عدم ساخت نسخه سوم لیتل نایتمرز به دلیل عدم علاقه به این سری نبوده است و ظاهرا دلیل اصلی کار نکردن روی نسخه سوم، شکل نگرفتن همکاری با ناشر بوده است. این بازی به سبک و سیاق لیتل نایتمرز ساخته شده و طرفداران این مجموعه می‌توانند چشم به انتشار این اثر نیز داشته باشند.

این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir