اگر شما در این چند سال اخیر دنیای فیلم و سریال را دنبال کرده باشید، با سریال بازی مرکب (Squid Game) آشنایی دارید. سریالی که به شکل ناگهانی سر و صدای زیادی به پا کرد و محبوبیت بسیاری در میان طرفداران فیلم و سریال بدست آورد. حال شرکت نتفلیکس تصمیم گرفته تا یک بازی از روی این سریال موفق بسازد. بازی‌ای که در آن شما دنیای این بازی را به شکل کارتونی تجربه خواهید کرد.

شرکت نتفلیکس در تلاش است تا در دنیای گیمینگ پیشرفت بکند و به همین دلیل استراتژی‌های مختلفی را برای ساخت بازی‌های مختلف پیاده کرده است. بازی بازی مرکب رها شده (Squid Game: Unleashed) شاید بهترین استراتژی این شرکت نباشد. به دلیل اینکه نتفلیکس به طور کامل عاملی که باعث موفقیت این سریال شد را کنار گذاشته و بازی آن را تبدیل به یک دنیای بامزه و عبور از مانع تبدیل کرده است. این در صورتی است که بازی مرکب یک داستان بسیار تاریک و ناراحت کننده داشت.

در تریلر جدید بازی بازی مرکب ما شاهد طراحی گرافیکی خاص و گیم‌پلی این بازی هستیم. همانطور که گفته شد نتفلیکس در طراحی این بازی تغییرات اساسی ایجاد کرده است و دنیای بازی مرکب را به یک بازی بامزه و عبور از مانع تبدیل کرده است. نکته اینجاست که با وجود اینکه این بازی کمی کودکانه به نظر می‌رسد، طراحی خوبی داشته و به احتمال زیاد تجربه خوبی را به کاربران ارائه خواهد داد.

بازی Squid Game Unleashed

طراحی خاص این بازی باعث شده تا توجه افراد زیادی به آن جلب بشود.

در این تریلر بازی‌های مختلف نشان داده شده است. به این شکل که کاربران باید به صورت چند نفره وارد این بازی شده و تلاش کنند از موانع مختلف عبور بکنند. در انتها نیز کسی که از تمامی موانع عبور کرده پیروز شده و برنده بازی خواهد بود. مراحل داخل بازی با چیزی که در سریال وجود داشت شباهت زیادی دارد و همین موضوع برای طرفداران مجموعه بازی مرکب می‌تواند جذاب باشد.

طبق چیزی که شرکت سازنده اعلام کرده، بازی بازی مرکب رها شده یک بازی چند نفره بوده که در سبک بتل رویال (Battle Royale) است. شما می‌توانید در این بازی شخصیت اصلی را شخصی‌سازی کرده و تلاش کنید تجربه بازی را بیشتر به سلیقه خود طراحی کنید. همینطور اینکه چندین شخصیت آشنا از دنیای اصلی سریال در این بازی حضور خواهد داشت.

طراحی کلی بازی بیشتر حالت کارتونی دارد تا از خشونت مجموعه بکاهد. همین موضوع باعث شده که فاصله زیادی از سریال داشته باشد و برخی از طرفداران از این موضوع راضی نباشند. تریلر این بازی نیز بیشتر شبیه به بازی فال گایز (Fall Guys) بود که ماجرا را بدتر می‌کرد. نکته اینجاست که طنز موجود در بازی بازی مرکب یک طنز تاریک بوده و به دنیای اصلی بازی اشاره می‌کند. با این حال این بازی جدیتی که طرفداران انتظار داشتند را به آن‌ها ارائه نداده که باعث نا رضایتی بسیاری از آن‌ها شده است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی بازی مرکب: رها شده اعلام نشده است. با این حال اینطور که به نظر می‌رسد به زودی و حتی در سال جاری این بازی برای پلتفرم موبایل عرضه شود. نکته اینجاست که بازی بازی مرکب به صورت انحصاری برای مشترکین نتفلیکس در دسترس بوده و به همین دلیل طرفداران برای تجربه آن باید این اشتراک را خریداری بکنند.

منبع: Gamespot

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir