شرکت مارول (Marvel) در این مدت بازی‌های بسیار زیادی عرضه کرد. در میان این عناوین برخی موفق و برخی هم عملکرد متوسطی داشتند ولی با توجه به محبوبیتی که مارول دارد هیچ کدام از بازی‌های این شرکت با شکست مواجه نشد. همین موضوع باعث شد که مارول همچنان به ساخت بازی‌های مختلف ادامه دهد و حال نوبت به یک بازی در سبک جدید برای مارول رسیده است.

چندی پیش بازی مارول رایوالز (Marvel Rivals) معرفی شد. عنوانی که به شکل گروهی و چند نفره بوده و در سبک سوم شخص شوتر ساخته شده است. شرکت سازنده این بازی NetEase بوده و اعلام کرده که این بازی در انتهای پاییز امسال در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. همینطور اینکه پلتفرم‌های پذیرای بازی مارول رایوالز کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر است.

بازی مارول رایوالز یک بازی قهرمانی تیمی است که در سبک شوتر ساخته شده است. شما باید یک تیم خاص را از میان قهرمانان دنیای مارول ساخته و تلاش کنید در مبارزه پیروز شوید. نکته اینجاست که برای پیروزی در مبارزات شما باید استراتژی قوی‌ای داشته و کار تیمی خوبی انجام دهید تا در برابر دشمنان با قدرت مقابله بکنید.

از لحاظ داستانی بازی مارول رایوالز در سال ۲۰۹۹ میلادی جریان دارد. جایی که دکتر دوم (Dr. Doom) با دشمنان خود مبارزه کرده و باعث شده که دنیا وارد یک چالش زمانی بشود. همین چالش زمانی باعث شده تا چندین دنیای جدید بوجود آمده و مشکلات بسیار زیادی در دنیای بازی مارول رایوالز ایجاد شود.

نکته اینجاست که در این بازی ما شاهد دو عدد دکتر دوم هستیم. هر دو عدد با یکدیگر دشمن بوده و در یک سمت از جناح‌های مقابله در دنیای مارول رایوالز حضور دارند. شما باید در اینجا یک تیم قدرتمند بوجود آمده و با دکتر دوم مقابل مبارزه کنید. از طرفی در بازی مارول رایوالز شخصیت‌های مثبت و منفی دنیای مارول حضور دارند و در نتیجه شما با تعداد زیادی کرکتر مختلف روبرو هستید.

هدف اصلی شما نابودی دکتر دوم و بازگشت به دنیای واقعی کرکترها است. نکته اینجاست که شخصیت‌های مارول هر کدام در دنیای خاص و بازه زمانی خاصی قرار دارند و با کاری که دکتر دوم کرده همگی در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. به همین دلیل مبارزات مختلفی میان آن‌ها شکل گرفته و باعث شده که تیم‌های مختلفی در دنیای مارول رایوالز شکل بگیرد.

عرضه بازی Marvel Rivals

بازی رایوالز طراحی خاصی داشته و از طرفی شرکت سازنده تمرکز زیادی روی کرکترها و حرکات ترکیبی میان آن‌ها داشته است.

غرق در دنیای مارول بشوید

در بای مارول رایوالز شما با یک مجموعه بسیار گسترده از شخصیت‌های مختلف دنیای مارول روبرو هستید. از مجموعه مردان ایکس (X Men) گرفته تا انتقام جویان (Avengers) و موارد دیگر همگی در این بازی حضور داشته و کاربران آزادی زیادی در انتخاب شخصیت مورد علاقه خود دارند. همینطور اینکه تعداد این کرکترها به مرور زمان بیشتر هم خواهد شد.

شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا بازی مارول رایوالز یک بازی خسته کننده نباشد. به همین دلیل این شرکت از تیم‌های ۶ نفره در بازی خود استفاده کرده است. همینطور اینکه محیط بازی به طور دائم تغییر کرده و به همین دلیل شما باید از محیط به نفع خود استفاده کنید. در کنار آن هرکدام از شخصیت‌ها توانایی‌های خاص خود را داشته که باعث می‌شود تنوع در گیم‌پلی این بازی بسیار زیاد بشود.

در میان کرکترهای بازی مارول رایوالز هماهنگی خاصی وجود دارد. به این شکل که شما می‌توانید یک سری کارهای خاص با کرکترهای هماهنگ انجام داده و یک ضربه سهمگین به دشمنان وارد کنید. نکته اینجاست که شما باید شخصیت‌هایی را انتخاب کنید که با یکدیگر همخوانی داشته باشند و پس از آن از این توانایی مشترک استفاده کنید.

نکته جالب در مورد دنیای بازی مارول رایوالز این است که قابل تخریب است. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی از محیط به نفع خود استفاده کنید و در مبارزات دشمنان را در یک تله گیر بیاندازید. در اصل بازی مارول رایوالز به شکلی طراحی شده تا نهایت خلاقیت شما را به کار بگیرد و کاری کند که شما به بهترین نحو در این بازی عمل بکنید.

در کنار همه این موارد شرکت سازنده قرار است تا مدت زیادی از بازی مارول رایوالز پشتیبانی بکند. در نتیجه شما می‌توانید به این بازی اعتماد کرده و تا مدت زیادی آن را تجربه بکنید. به دلیل اینکه قرار است محتوا زیادی به آن اضافه شود و تعداد کرکترها و دنیاهای این بازی بیشتر خواهد شد.

بازی مارول رایوالز در تاریخ ۱۶ آذر (۶ دسامبر) برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر  به صورت رایگان عرضه خواهد شد. این بازی قرار است دنیای مارول را وارد سبک جدیدی بکند و تبدیل به یک رقیب جدی برای بازی‌هایی مثل ولورنت و اورواچ بشود.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir