رئیس کل بانک مرکزی خبر از راه اندازی تالار مبادلات ارز توافقی داد.رئیس کل بانک مرکزی خبر از راه اندازی تالار مبادلات ارز توافقی و سامانه بومی این مبادلات داد. محمدرضا فرزین چنین اعلام داشت که هدف از راه اندازی تالار مبادلات ارز توافقی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران و سامانه بومی این مبادلات ایجاد شفافیت، کارآمدی و پایداری بازار ارز است.

رئیس کل بانک مرکزی خبر از راه اندازی تالار مبادلات ارز توافقی و سامانه بومی این مبادلات داد. محمدرضا فرزین چنین اعلام داشت که هدف از راه اندازی تالار مبادلات ارز توافقی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران و  سامانه بومی این مبادلات ایجاد شفافیت، کارآمدی و پایداری بازار ارز است.

آقای فرزین در ادامه افزود: از جمله ویژگی هایی که می توان به تالار مبادلات ارز توافقی نسبت داد این است که در این بازار کشف قیمت بصورت حراج و نقد انجام می گیرد و چنین انتظار می رود که در آینده با راه اندازی کامل تالار مبادله ارز توافقی، سایر ابزار‌های معاملاتی بازار ارز نیز توسعه یابد. همچنین لازم به توضیح است که در این بازار امکان انجام معاملات در یک بسته معاملاتی یکپارچه به صورت توام با ضمانت بانک های عامل ایجاد خواهد شد.

source

توسط chehrenet.ir