اکثر گیمرها احتمالا یک یا نهایت چند کنسول بازی به تلویزیون خود وصل کرده‌اند اما ابراهیم الناصر (Ibrahim Al-Nasser) ظاهرا مانند اکثریت نیست. الناصر اهل عربستان سعودی است و یک کلکسیونر بازی و کنسول محسوب می‌شود. او اخیرا ۴۴۴ سیستم را به یک تلویزیون متصل کرده است و از این نظر به رکورد جهانی گینس دست پیدا کرده است.

اما واقعا چگونه صد‌ها کنسول روی یک تلویزیون کار می‌کنند، در حالی که امروزه اکثر آن‌ها فقط چند پورت HDMI دارند. این در حالی است که سیستم‌های قدیمی از اتصالات مختلفی استفاده می‌کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ابراهیم تقریبا از ۳۰ سوئیچ RC و ۱۲ سوئیچ HDMI و سایر دستگاه‌ها استفاده کرده است. علاوه‌بر این، او یک صفحه در اکسل با توجه به اطلاعات و جایگیری کنسول‌ها ایجاد کرده تا بتواند همه چیز را بهتر مدیریت و استفاده کند.

ابراهیم الناصر

ابراهیم دارای سخت‌افزارهایی از کنسول‌های نسل فعلی مانند پلی‌استیشن ۵ گرفته تا کنسول‌هایی به شدت قدیمی نظیر Magnavox Odyssey است که همگی به صورت همزمان به تلویزیون متصل شده‌اند. سایر سیستم‌های متصل شده عبارتند از نینتندو ۶۴، نئو جئو، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس ۳۶۰ و Wii U و هر کنسولی که فکرش را بکنید. هرچند بیشتر این کنسول‌ها برای اکثریت گیمرها ناشناخته است. در این میان جالب است بدانید که به عنوان کسی که تقریبا تمامی کنسول‌های مهم تاریخ را در کلکسیون خود دارد، سگا جنسیس را بیش از هر کنسول دیگری دوست دارد.

در نهایت این اولین باری نیست که رکوردی با محوریت بازی‌های ویدیویی شکسته می‌شود. به عنوان مثال، در سال ۲۰۲۱، یوتیوبر و مادسازی به نام Gunnar Turnquist برای ایجاد کوچک‌ترین نینتندو ۶۴ جهان مورد تجلیل قرار گرفت. پیش از آن، در سال ۲۰۱۹، هیدئو کوجیما، خالق سری متال گیر و دث استرندینگ، به دلیل داشتن بیشترین فالوور در توییتر و اینستاگرام به‌ عنوان یک کارگردان بازی‌های ویدیویی، توسط گینس جایزه دریافت کرد. می‌توانید در ادامه ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: GameSpot

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

source

توسط chehrenet.ir