ماسک ورقه ‌ای یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های رسیدگی به پوست است! استفاده منظم از ماسک ورقه‌ ای می‌تواند در طولانی مدت به رفع مشکلات مزمن پوست مانند چین و چروک‌های سطحی، لک و تیرگی، خشکی و التهاب کمک کند. در این مطلب برخی از بهترین ماسک‌های ورقه ای ۱۴۰۳ را معرفی کرده و به شما می‌گوییم که استفاده از آنها چه اثراتی روی پوست می‌گذارد.

ماسک ورقه ای چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، این ماسک از ورقه‌‌های نازک پنبه، ابریشم یا الیاف مصنوعی ساخته شده و به مواد مرطوب کننده، ویتامین‌ها و ترکیبات طبیعی آغشته شده است. این ماسک صورت به شکلی طراحی شده است که تمام نواحی پوست به جز بینی، دهان و چشم‌ها را پوشش دهد.
ماسک ورقه‌ای باید بعد از باز شدن، بلافاصله روی پوست قرار بگیرد تا مواد موجود در آن با جریان هوا خشک نشود. بعد از گذاشتن ماسک روی صورت، مواد داخل آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث آبرسانی، لیفت و روشن شدن صورت می‌شود.
ماسک‌های ورقه‌ای معمولا به صورت یک بار مصرف تولید می‌شوند و پس از استفاده باید دور ریخته شوند. پوست نیز بعد از استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای به شستشو و آبکشی نیاز ندارد.

ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار




چرا ماسک ورقه ای استفاده کنیم؟

اگر هنوز دو به شک هستید که از ماسک‌های ورقه‌ای در روتین پوستی خود استفاده کنید، کافی است تا دلایل زیر را به دقت مطالعه کرده و در جریان فواید و مزایای استفاده از این ماسک‌ها قرار بگیرید:

استفاده سریع و آسان

بعید می‌دانیم که روشی راحت‌تر و آسان‌تر از ماسک ورقه‌ای برای رسیدگی به پوست وجود داشته باشد! تنها کافی است که بسته ماسک را باز کنید، آن را روی پوست بگذارید و بعد از زمان تعیین شده آن را بردارید! به همین راحتی می‌توانید یک قدم موثر برای سلامت و مراقبت از پوست خود بردارید.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

ماسک‌‎های ورقه‌ای در مقایسه با دیگر محصولات مراقبت از پوست، قیمت به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای دارند و در اغلب داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی معتبر قابل تهیه هستند.

دارا بودن ترکیبات آبرسان، مغذی و طبیعی

همانطور که گفتیم، ماسک‌های ورقه‌ای آغشته به مواد مغذی، ویتامین‌های ضروری و ترکیبات آبرسان هستند و با مرطوب نگه داشتن طولانی مدت پوست، باعث جذب بهتر محصولات مراقبتی می‌شوند.

رفع مشکلات پوستی در کمترین زمان

ماسک‌های ورقه ای بسته به نوع و ترکیبات تشکیل دهنده، اثرات درمانی متفاوتی روی پوست به جا می‌گذارند. بعضی از این ماسک‌ها طراحی شده‌اند تا بتوانند چربی پوست را تنظیم و کنترل کنند و از این طریق جوش، آکنه و سایر التهابات پوستی را کاهش دهند.
برخی دیگر خاصیت مرطوب کنندگی دارند و با تغذیه سلول‌های آسیب دیده، خشکی و زبری پوست را از بین می‌برند. در مجموع هدف اصلی ماسک‌های ورقه‌ای کمک به رفع مشکلات شایع پوست است.

بهتر است بخوانید:

چند مدل ماسک صورت داریم؟

کمک به جوانسازی پوست

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش میابد و چین و چروک‌ها به تدریج روی صورت پدیدار می‌شوند. درست در همین زمان است که می‌توانید با استفاده منظم از ماسک‌های ورقه‌ای، روند پیری پوست را به تعویق بیندازید.
در حقیقت ماسک‌های ورقه‌ای با انتقال ترکیبات جوانساز به سلول‌های آسیب دیده، خاصیت کشسانی و انعطافی پوست را افزایش می‌دهند و از این طریق مانع از ایجاد چین و چروک‌های جدید می‌شوند. ماسک‌های ورقه‌ای همچنین منافذ باز را از سلول‌های مرده پاکسازی می‌کنند و از طریق به پوست در تولید سلول‌های جدید کمک می‌نمایند.

دریافت نتیجه سریع و طولانی مدت

حتما برای شما هم پیش آمده است که بلافاصله بعد از گذاشتن ماسک ورقه‌ای، متوجه شفافیت، نرمی و لطافت ناگهانی پوست خود شده‌اید! این اثر معجزه آسای ماسک‌های ورقه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان و حتی گاهی با یک بار استفاده خود را نشان می‌دهد.
نتایج استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای همچنین ماندگار است و در طولانی مدت به طرز محسوسی روی پوست قابل مشاهده خواهد بود.

بهترین برند ماسک ورقه ای در ایران

وقت آن است تا برخی از بهترین برندهای ماسک ورقه ای موجود در بازار را معرفی کنیم و به شما بگوییم که هر یک از این محصولات چه اثراتی از خود به جا می‌گذارند:

ماسک ورقه ای برای پوست چرب

ماسک ورقه ای مناسب پوست چرب، محصولی است که ترشح سبوم را کنترل کرده و ضمن کاهش منافذ باز، به برطرف شدن جوش و آکنه‌های صورت کمک می‌کند. برخی از بهترین ماسک‌های ورقه ‌ای برای پوست چرب به شرح زیر هستند:

ماسک صورت نقابی ویکتوریا رز حاوی عصاره شیر و نارگیل

اگر به دنبال یک ماسک مناسب برای پاکسازی عمقی منافذ باز و تنظیم چربی پوست خود می‌گردید، پیشنهاد ما به شما ماسک عصاره شیر و نارگیل ویکتوریا رز است. این ماسک از ترکیبات غنی مانند ویتامین‌های B ،C ،D ،E تشکیل شده است و با یک بار استفاده، تمام سلول‌های مرده و چربی اضافه را از سطح پوست پاک می‌کند.
این ماسک همچنین خاصیت التیام بخشی دارد و قرمزی و التهابات ناشی از چرب بودن پوست را تسکین می‌بخشد. به دلیل وجود مواد مرطوب کننده در این ماسک، استفاده از این محصول خاصیت کشسانی و انعطافی پوست را افزایش خواهد داد.




سایر مزایا

پاک کننده عمقی منافذ پوست
کمک به رفع جای زخم و اسکار
ترمیم کننده پوست
التیام بخش
تامین مواد مغذی و مرطوب کننده پوست
بهبود انعطاف پذیری پوست
قابل استفاده برای آقایان و بانوان

بهترین ماسک ورقه ای برای جوش

ماسک ورقه ای برای پوست خشک

اگر پوست خشک و حساسی دارید، استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای زیر می‌تواند تا حد زیادی در افزایش رطوبت و کاهش التهابات پوست شما موثر باشد:

ماسک صورت نقابی طالبی ویکتوریا رز

طالبی یک گیاه درمانی معجزه آسا است که معمولا برای بهبود حساسیت، التهاب و خشکی پوست تجویز می‌شود. برند ویکتوریا رز با قرار دادن عصاره‌ این میوه در ماسک ورقه‌ای خود، یک محصول ایده‌ال برای افراد با پوست خشک و حساس تولید کرده است.
ماسک ویکتوریا رز علاوه بر عصاره طالبی از ویتامین‌های A ،B Complex ،C ،D و E تشکیل شده است و می‌تواند به خوبی التهاب، خشکی، سوزش، پوسته پوسته شدن و قرمزی پوست را برطرف کند. این ماسک از برند ویکتوریا رز همچنین نرمی و لطافت پوست را بعد از یک بار استفاده، به طرز چشمگیری افزایش داده و خاصیت انعطافی و کشسانی صورت را بهبود می‌بخشد.




سایر مزایا
رطوبت رسان عمقی
ترمیم کننده پوست
افزایش الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست
ضد التهاب و التیام بخش
رفع خشکی و سوزش پوست
مغذی
قابل استفاده برای آقایان و بانوان

دبل شیت ماسک آبرسان اویل میکس وارمی

اگر پوست خشک و کم آبی دارید و از لک‌های تیره‌ای که به تازگی روی صورتتان ظاهر شده است خسته شده‌اید، ما به شما استفاده از ماسک اویل میکس وارمی را توصیه می‌کنیم. این محصول از روغن های آرگان، شی باتر، بادام، فندق و کرچک تشکیل شده است و ضمن برطرف کردن خشکی پوست، تاثیر چشمگیری در کمرنگ تر شدن لک‌های تیره صورت می‌گذارد.
ماسک اویل میکس وارمی همچنین سد دفاعی پوست را تقویت کرده و در طولانی مدت مقاومت آن را در برابر آسیب‌های محیطی افزایش می‌دهد.




سایر مزایا
آبرسان و مرطوب کننده عمقی پوست
تقویت سد دفاعی پوست
رفع خشکی و کشیدگی پوست
از بین برنده لک و کدری پوست
استحکام بخش

ماسک صورت نقابی شیر و عسل دیپ سنس

این ماسک خاصیت آبرسانی دارد و پس از استفاده خطوط کوچک و چین و چروک‌‎های پوست‌ را کاهش می‌دهد. در این ماسک از روغن آملا، سدیم هیالورونات و ویتامین‌های B ،A ،E و C استفاده شده است؛ ترکیباتی که خشکی پوست را از بین می‌برند و آرامش و لطافت را به آن باز می‌گردانند.




سایر مزایا

آرامش بخش و برطرف‌کننده چین و چروک‌های سطحی
آبرسان و مرطوب‌کننده
مغذی، روشن کننده
دبل شیت ماسک آبرسان رویال ژلی وارمی
برند وارمی در فرایند تولید این ماسک از دو ترکیب منحصر به فرد کمک گرفته است: ژل رویال و هیالورونیک اسید! ترکیباتی که خواص درمانی دارند، باعث آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می‌شوند و به رفع آسیب‌هایی مانند قرمزی، خشکی، زبری، چین و چروک و لک‌های تیره کمک می‌کنند.
خوب است که بدانید ماسک رویال ژلی وارمی از جنس پنبه بسیار نرم ساخته شده و در زمان استفاده هیچگونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند. رفع جوش‌های زیر پوستی و ترمیم بافت آسیب دیده صورت از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌روند.
سایر مزایا
ضد التهاب، رطوبت‌ رسان
رفع خشکی و پوسته پوسته شدن پوست
از بین برنده خطوط نازک پوست
کاهش لک‌ها و تیرگی‌های صورت
فاقد پارابن

بهترین ماسک ورقه ای روشن کننده

ماسک ورقه ای برای پوست مختلط

خوشبختانه در بازار محصولات بهداشتی، ماسک‌های متعددی نیز برای افراد با پوست مختلط تولید شده است که برخی از بهترین آنها به شرح زیر هستند:

دبل شیت ماسک آبرسان پشن فروت وارمی

این محصول یک ماسک شاداب کننده و جوانساز است که با افزایش گردش خون در لایه‌های زیرین صورت، باعث استحکام و تقویت پوست می‌شود. ماسک آبرسان پشن فروت وارمی با مرطوب نگه داشتن طولانی مدت پوست، چین و چروک‌های سطحی صورت را کاهش می‌دهد و روند پیری را به تعویق می‌اندازد.
این ماسک همچنین نقاط خشک صورت را آبرسانی کرده و به تنظیم چربی ناحیه تی زون کمک می‌کند.




سایر مزایا
آبرسان و مرطوب کننده عمقی پوست
تقویت سد دفاعی پوست
رفع خشکی و کشیدگی صورت
روشن کننده و کاهش لک‌های تیره
از بین برنده کدری پوست
استحکام بخش

ماسک صورت نقابی تروپیکال دیپ سنس

ماسک تروپیکال دیپ سنس به طور تخصصی برای پوست‌های مختلط و معمولی تولید شده است و به خوبی به آبرسانی بخش‌های خشک صورت می‌پردازد. این محصول علاوه بر آبرسانی پوست، تولید ملانین را مهار کرده و باعث کمرنگ شدن خال، کک و مک و لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی می‌شود.




سایر مزایا
آبرسان، مرطوب کننده پوست
روشن کننده پوست
کمک به جذب بهتر سایر محصولات پوستی
حاوی عصاره میوه های استوایی، روغن آملا و ویتامین‌های B ،A ،E و C

ماسک ورقه ای ضد جوش

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کاهش و برطرف شدن آکنه‌های مزمن صورت موثر باشد، استفاده از ماسک‌های ضد جوش است. در ادامه بعضی از پرفروش‌ترین ماسک‌های ورقه ای ضد جوش را معرفی می‌کنیم:

دبل شیت ماسک آبرسان توت فرنگی و نعناع وارمی

ماسک آبرسان توت فرنگی و نعناع وارمی یکی از پرفروش‌ترین ماسک‌های ورقه‌ای موجود در بازار است که برای پوست‌های چرب و مستعد جوش فرموله شده و به خوبی تمام باکتری‌ها، سلول‌های مرده، آلودگی‌ها و چربی اضافه را از میان منافذ باز پاکسازی می‌کند. این ماسک با انتقال مواد مغذی مثل هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و ویتامین‌های C ،B1 و B12 به لایه‌های زیرین پوست، چربی صورت را تنظیم و کنترل کرده و جوش و آکنه‌های پوستی را کاهش می‌دهد.




سایر مزایا
کمک به کنترل جوش و آکنه
تنظیم چربی پوست
آبرسان، مرطوب کننده پوست
بهبود جذب محصولات پوستی
با رایحه دلپذیر دلپذیر توت فرنگی و نعناع
رفع قرمزی پوست و ایجاد حس خنکی و طراوت

سخن آخر، تهیه بهترین ماسک های ورقه ای با خرید از الانزا

ماسک‌های ورقه‌ای محصولاتی مقرون به صرفه و مناسب برای قرار گرفتن در روتین مراقبت از پوست هستند. این ماسک‌ها طرز استفاده راحتی دارند و در صورت مصرف مداوم می‌توانند تاثیر به سزایی در سلامت و رفع مشکلات پوستی داشته باشند.
شما می‌توانید برای تهیه باکیفیت‌ترین ماسک های ورقه ای موجود در بازار، با مراجعه به وبسایت الانزا بهترین گزینه را با توجه به سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

ماسک ورقه ای چه اثراتی روی پوست می گذارد؟

ماسک‌های ورقه‌ای آغشته به مواد مغذی، ویتامین‌های ضروری و ترکیبات آبرسان هستند و با مرطوب نگه داشتن طولانی مدت پوست، باعث جذب بهتر محصولات مراقبتی می‌شوند.

بهترین ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوشدار چیست؟

دبل شیت ماسک آبرسان توت فرنگی و نعناع وارمی و ماسک صورت نقابی ویکتوریا رز حاوی عصاره شیر و نارگیل برخی از بهترین ماسک‌های برای پوست چرب و جوشدار به حساب می‌آیند.

source

توسط chehrenet.ir