بهترین cc کرم ها محصولاتی هستند که علاوه صاف و یکدست کردن رنگ پوست، با داشتن مواد مغذی از پوست شما در برابر عوامل آسیب‌زا نیز محافظت کرده و آن را شاداب و جوان نگه می‌دارند. امروزه برندهای داخلی و خارجی مختلفی انواع سی سی کرم را با فرمولاسیون‌های متفاوت ارائه می‌دهند.

به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم بهترین سی سی کرم های ایرانی و خارجی را معرفی کنیم و ویژگی‌های هر یک را نیز بررسی نماییم تا شما عزیزان راحت‌تر بتوانید سی سی کرم مناسب پوستتان را بیابید. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

سی سی کرم مارک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که می‌دانید سی سی کرم یک محصول آرایشی مراقبتی است که ضمن اصلاح رنگ پوست، دارای خواص کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب نیز می‌باشد. بنابراین مهم‌ترین ویژگی‌های یک سی سی کرم مارک خوب رطوبت رسانی، داشتن SPF و محافظت از پوست در برابر نور خورشید است.

دیگر فاکتورهایی که هنگام خرید سی سی کرم باید به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

  • متناسب با نوع پوست شما باشد
  • رنگ آن مطابق با رنگ پوستتان باشد
  • فاقد چربی و مواد شیمیایی مضر برای پوست باشد

سی سی کرم مارک خوب

مارک های خوب سی سی کرم کدامند؟

اگر به دنبال بهترین مارک های سی سی کرم موجود در بازار می‌گردید که قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای داشته باشند، می‌توانید نسبت به خرید محصولاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، اقدام کنید:

سی سی کرم سینره SPF 40، بهترین سی سی کرم برای پوست چرب

این سی سی کرم یک محصول همه کاره است که می‌تواند برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب و مستعد آکنه مورد استفاده قرار بگیرد. فرمولاسیون سی سی کرم سینره فاقد چربی است و با کنترل سبوم پوست، احتمال بروز جوش و آکنه را به حداقل می‌رساند. این محصول همچنین خاصیت مرطوب کنندگی دارد و مانع از ایجاد چین و چروک می‌شود.
به کمک ویتامین‌های C و E موجود در این محصول، لک‌ها و تیرگی‌های صورت به تدریج کاهش میابند و پوست ظاهری صاف و یکدست به خود می‌گیرد. سی سی کرم سینره همچنین از فیلترهای حفاظتی آفتاب تشکیل شده است و پوست را در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB ایمن نگه می‌دارد.
سایر مزایا
پوشش دهی بالا و کمک به محو لک‌ها و ضایعات پوستی
حاوی ویتامین C و عصاره بیربری برای افزایش شفافیت و روشنی پوست
ضد التهاب
ایجاد جلوه مات و طبیعی روی پوست
فاقد پارابن
فاقد تست حیوانی




CC کرم سی گل SPF 30، متعادل کننده چربی پوست و کاهش جوش و آکنه

اگر به دنبال محصولی می‌گردید که چربی پوست را کنترل کند، جوش و آکنه‌های صورت را کاهش دهد و همچنان پوست را نرم و مرطوب نگه دارد، می‌توانید با خیال راحت از سی سی کرم سی گل کمک بگیرید. این سی سی کرم با تنظیم ترشح چربی صورت، از رشد و تکثیر باکتری‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند و پوست را در طول روز مات و یکدست نگه می‌دارد.
سی سی کرم سی گل همچنین باعث کوچکتر دیده شدن منافذ باز می‌شود و به پوست ظاهری مات و یکدست می‌بخشد. به دلیل بافت سبک و رنگبندی متنوع این محصول می‌توان از این کرم به عنوان پایه آرایش نیز استفاده کرد.
سایر مزایا
مرطوب کننده قدرتمند
حاوی SPF 30 و محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب
کمک به یکدست شدن رنگ پوست
پوشش‌دهی لک‌های پوستی و جای جوش
کنترل چربی و پیشگیری از ایجاد آکنه
تنظیم و کاهش چربی صورت
حاوی ویتامین C، عصاره کاکادو و رز هیپ
کاهش منافذ باز




سی سی کرم ۶ در ۱ رومینا، یک بمب آبرسان

سی سی کرم ۶ در ۱ رومینا یک مرطوب کننده قدرتمند است که با آبرسانی عمقی لایه‌های مختلف پوست، خشکی و زبری صورت را برطرف می‌نماید. قدرت آبرسانی این سی سی کرم به حدی است که می‌تواند چین و چروک‌های سطحی پوست را کاهش داده و باعث جوانسازی صورت شود.
این محصول همچنین از پوست در برابر اشعه UV آفتاب و ایجاد لک محافظت کرده و با ایجاد یک پوشش ملایم روی صورت، لک و تمام ضایعات پوستی را کمرنگ و محو می‌کند.
سایر مزایا
آبرسان و مرطوب کننده قدرتمند
روشن کننده لک و تیرگی‌های صورت
ضد پیری
محافظت از پوست در برابر اشعه UV آفتاب

سی سی کرم ام ان دی، بهترین سی سی کرم برای کاهش لک

این سی سی کرم خاصیت روشن کنندگی دارد و با مهار تولید ملانین، به کمرنگ شدن لک‌ها، کک و مک و سایر تیرگی‌های پوست می‌پردازد. سی سی کرم ام ان دی همچنین حاوی ترکیبات ضد آفتاب و مرطوب کننده است و پوست را از آسیب اشعه‌های مضر آفتاب، خشکی و یا ایجاد چین و چروک در امان نگه می‌دارد.
سایر مزایا
مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های مستعد لک
ضد چروک و رطوبت رسان
دارای SPF 50 و محافظت قوی از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب
پوشش دهی بالا
جلوه نیمه مات
مناسب برای پوشش لک‌های پوستی
تقویت کننده سد دفاعی پوست
برطرف کننده نواقص ظاهری پوست

بهتر است بخوانید:

آیا تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم را می دانید؟

سی سی کرم پوشاننده و مرطوب کننده صورت پرودرما، مرطوب کننده عمقی پوست

سی سی کرم پرودرما تمام ویژگی‌های یک ضد آفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پودر را در خود جمع کرده است و به خوبی از پوست در برابر عوامل آسیب زا محافظت می‌کند. این محصول از ترکیبات آبرسان قدرتمند تشکیل شده است و با انتقال مواد مغذی به سلول‌های پوست، مانع از خشکی و زبری آن می‌شود.
سی سی کرم پرودرما همچنین پوششی یکدست روی پوست ایجاد کرده و به خوبی قرمزی، لک، جای جوش، چروک‌های سطحی و سایر عیوب پوستی را می‌پوشاند. به دلیل خاصیت ضد التهابی این سی سی کرم، استفاده از این محصول می‌تواند تاثیر چشمگیری در رفع التهابات پوستی داشته باشد.

سایر مزایا
پوشاننده قوی لک و ضایعات پوستی
التیام بخش و مرطوب کننده
دارای SPF 40 و محافظت کامل از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید
کمک به افزایش جریان خون مویرگی و رفع قرمزی پوست ناشی از روزاسه
فاقد پارابن

سوالات متداول درباره سی سی کرم مارک خوب

سی سی کرم برای پوست چرب چی خوبه؟

سی سی کرم سی گل و سی سی کرم سینره برخی از بهترین محصولات برای پوست چرب هستند.

بهترین سی سی کرم ضد لک در بازار چیست؟

سی سی کرم ام ان دی از جمله بهترین سی سی کرمهای موجود در بازار برای رفع لک صورت به حساب می‌آید.

کدام سی سی کرم برای پوست خشک بهتر است؟

سی سی کرم پرودرما و سی سی کرم رومینا حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده هستند و بهترین گزینه‌ها برای پوست خشک به شمار می‌روند.

source

توسط chehrenet.ir