می خواهید بدانید بوتاکس مو چیست و از چه موادی برای انجام این کار استفاده می شود؟ یا این که قصد دارید با فواید و عوارض این روش آشنا شوید؟ این کار یکی از روش های زیبایی بسیار محبوب و پر طرفدار است. امروزه افراد برای پر پشت تر شدن مو ها، صافی بیش تر و کاهش موخوره تار مو ها از این روش استفاده می کنند. اگر نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر در م.رد بوتاکس دارید یا قصد خرید بوتاکس مو را دارید پس با این مقاله از سایت میکاپ ۱۱۰ با ما همراه باشید.

بوتاکس مو چیه ؟

در پاسخ به سوال بوتاکس مو چیست؟ باید بگوییم که این روش یک حالت دهنده عمیق مو می باشد. در این شیوه درمانی کوتیکول های مو های آسیب دیده با یک ماده پر کننده مانند کراتین پوشانده می شود. با این تزریق مو های آسیب دیده ترمیم شده و خوش حالت تر می شوند. با این کار ظاهر مو ها بهبود می بخشد و مو ها پر تر به نظر می رسند. از طرفی مو ها از ریشه تغذیه شده و به همین خاطر این کار را به عنوان یک روش درمانی می شناسند. 

با این کار مو های شکننده تقویت شده و موخره مو ها از بین می روند. بنابراین با انجام این کار می توان وزی مو ها را رفع کرده و آن ها را صاف کرد. این روش علاوه بر تقویت و پر نشان دادن مو ها به صاف تر شدن تار مو ها نیز کمک می کند. شما با این کار می توانید تا ۷۰ درصد مو ها را صاف کرده و لخت کنید. 

مواد بوتاکس مو

برای انجام بوتاکس مو از مواد مختلفی می توان استفاده کرد. مواد به کار رفته در این روش بسته به نوع محصول مورد استفاده متفاوت می باشد. در این روش از یک ماده پر کننده برای بازگرداندن ضخامت مو ها استفاده می شود. مهم ترین موادی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد، شامل کراتین، کلاژن، روغن خاویار یا پپتید، ویتامین ‌ B5 و ویتامین E می شود. 

فواید بوتاکس مو 

استفاده از بوتاکس مو می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد. افرادی که از این روش برای تقویت مو ها و بهتر نشان دادن ظاهر مو استفاده می کنند از مزایای خاصی بهره مند خواهند شد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

فواید بوتاکس مو 

  1. ترمیم مو های آسیب دیده 
  2. جلوگیری از ریزش مو ها و کمک به رشد مجدد آن ها 
  3. درمان شکنندگی مو ها 
  4. ضخیم تر کردن تار مو ها 
  5. صاف کردن تار مو ها 
  6. از بین رفتن وزی مو ها 
  7. کمک به تقویت پوست سر 
  8. از بین بردن شوره سر 
  9. حجم دادن به مو ها و پر تر نشان دادن آن ها 
  10. درخشان کردن تار مو ها 
  11. و … 

 

آموزش بوتاکس مو 

برای انجام بوتاکس مو اقدامات مختلفی انجام می دهند. برای نتیجه بهتر باید این کار را در آرایشگاه ها و توسط متخصصین فعال در این حوزه انجام دهید. شما برای این کار باید مراحل مختلفی را سپری کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. ابتدا از یک شامپو بدون سولفات استفاده کرده و تار مو ها را بشویید. 
  2. از یک برند معروف سازنده این مواد برای انجام این کار استفاده کنید.
  3. تار مو ها را به خوبی شانه زده و همه گره ها را باز کنید.
  4. برای نفوذ بهتر این مواد باید پوست سر خود را ماساژ دهید. 
  5. مواد را بر روی تار مو ها بگذارید.
  6. بعد از گذشت ۴۰ دقیقه مواد را به طور کامل بشویید. 
  7. موها را با سشوار خشک کرده و سپس با اتو های سرامیکی صاف کنید. 

بوتاکس مو چه مارکی خوبه 


بوتاکس مو چه مارکی خوبه ؟

شرکت های زیادی مواد مورد نیاز برای انجام این کار را تولید می کنند. متاسفانه همه این برند ها موفق ظاهر نشده و نتوانسته اند نمونه های با کیفیتی از این محصولات را تولید کنند. شما برای انجام یک بوتاکس مو با ماندگاری بالا باید از بهترین و با کیفیت ترین نمونه از این مواد استفاده کنند. برترین و شناخته شده ترین برند های فعال در این حوزه عبارتند از:

  • بوتاکس ریچ صورتی 

افرادی که دارای مو های شکننده، خشک و آسیب دیده هستند می توانند با استفاده از این مواد مو های خود را به خوبی درمان کنند. با استفاده از این مواد رطوبت مورد نیاز مو ها تامین شده و تار مو ها کاملا صاف و نرم می شوند. 

  • بوتاکس ریچ بنفش 

این نمونه از مواد بوتاکس مو وزی تار مو ها را گرفته و به خوبی آن ها را صاف و درخشان می کند. این محصول تار مو ها را ضخیم تر کرده و آن ها را براق تر نشان می دهد. 

  • بوتاکس هونما 

با استفاده از این مواد می توان کراتین طبیعی مورد نیاز مو ها را تامین کرد. شما با استفاده از این مواد می توانید مو هایی صاف، زیبا و بدون وزی داشته باشید. 

  • بوتاکس کافی ورد ناتوریزا

این محصول حاوی عصاره نعناع و روغن دانه قهوه می باشد. از این رو این مواد مو ها را بسیار نرم و درخشان کرده و آن ها را ابریشمی می کند. 

  • بوتاکس پرایم 

این نمونه از مواد بوتاکس مو نیز با توجه به ترکیباتی که دارد بسیار موثر و مفید می باشد. این ماده به دلیل داشتن اسید های آمینه، کمپلکس های تغذیه کننده و … به خوبی مو ها را تقویت می کند. با استفاده از این مواد می توان تار مو ها را درخشان کرده و کاملا لطیف و زیبا کرد. 

 

چند روز بعد از بوتاکس صورت میشه مو رنگ کرد؟

برخی افراد صورت خود را بوتاکس کرده و پس از آن به دنبال زیبا تر نشان دادن مو ها هستند. این افراد اغلب می خواهند مو های خود را رنگ بزنند تا با این کار یک تغییر اساسی در چهره خود ایجاد کنند. باید دقت داشته باشید که بعد از انجام این کار حداقل ۲ هفته صبر کنید و سپس برای رنگ مو ها اقدام کنید. در غیر این صورت پوست با حساسیت های خاصی مواجه شده و دچار تورم و قرمزی پوست می شود. با این کار تورم های پوست ناشی از انجام این تزریق از بین رفته و برای رنگ کردن مو ها آماده می شود. 

بوتاکس سرد مو 

بوتاکس مو را به روش های مختلفی انجام می دهند. یکی از انواع این روش ها، شیوه سرد برای تقویت تار مو ها می باشد. در این روش رطوبت به ریشه و ساقه مو ها نفوذ کرده و موخوره را به طور کامل از بین می برد. همچنین تار مو ها در این روش ضخیم تر شده و به خوبی تقویت می شود. علاوه بر همه این ها، با انجام این کار می توان تار مو ها را صاف و درخشان کرد. این کار به روش های مختلفی انجام می گیرد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

 

  • بوتاکس برزیلی 

در این روش ازکراتین و روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل و آٰرگان استفاده می شود. از این رو مو های خشک و آسیب دیده با این روش بسیار صاف و درخشان می شود. 

  • بوتاکس کراتینه

در این روش از پروتئين های هیدرولیز شده و سیلیکون استفاده می شود. این نمونه از بوتاکس سرد بیش تر برای مو های فر، مجعد و وزدار مناسب است. با این کار مو ها کاملا صاف و لخت می شوند. 

  • بوتاکس مکزیکی

این شیوه درمانی حاوی پروتئین های هیدرولیز شده و ویتامین B می باشد. با استفاده از این مواد مو های ضعیف و شکننده درمان شده و مو ها ضخیم تر شده و مقاوم تر می شوند. 

  • بوتاکس گیاهی 

این نوع بوتاکس مو، تار مو ها را تغذیه کرده و به خوبی آبرسانی می کند. در این روش از مواد طبیعی و ارگانیک مانند روغن های گیاهی و عصاره های میوه استفاده می شود. 

عوارض بوتاکس مو 

انجام بوتاکس مو در کنار مزیت های که دارد، ممکن است با معایبی نیز برای افراد همراه باشد. البته عوارض این مواد بر روی مو ها بسیار کم است. معمولا در هفته اول پس از انجام این کار، تار مو ها چرب به نظر می رسند. همچنین احتمال دارد بعد از انجام این کار با خارش در ناحیه پوست سر همراه شوید.

 البته دقت داشته باشید که این عوارض بسیار کم بوده و پس از چند روز به طور کامل برطرف می شود. برخی افراد بعد از استفاده از این مواد با واکنش آلرژیک مختلفی مانند قرمزی، تورم و خارش مواجه خواهند شد. در صورت مشاهده این علائم خوب است که هر چه سریع تر با پزشک متخصص مشورت کنید. 

مراقبت بعد از بوتاکس مو 

بعد از آن که از روش بوتاکس مو استفاده کردید، خوب است نکاتی را نیز رعایت کنید. با این کار می توانید ماندگاری این روش را افزایش داده و اثر آن را بیش تر کنید. برای جلوگیری از آسیب مو ها در این روش، خوب است از ابزار های حالت دهنده حرارتی مانند سشوار، صاف کننده و … استفاده نکنید. شما بعد از انجام این کار باید از یک شامپوی بدون سولفات و ملایم برای شستشوی مو ها استفاده کنید. همچنین حداقل تا یک هفته بعد از انجام این کار در آب های شور و یا استخر ها شنا نکنید. بهتر است که بعد از شستشوی مو ها از نرم کننده و سرم مو های مخصوصی استفاده کنید. با انجام این کار طول عمر این روش بیش تر شده و مو ها برای مدت زمان بیش تری صاف و درخشان باقی می مانند. 

رنگ مو بعد از بوتاکس پیشانی 

 با این کار پوست صورت در ناحیه پیشانی دچار تورم شده و قرمز می شود. بنابراین برای مدت زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از این تزریق نباید مو ها را رنگ کنید. علت این امر آن است که رنگ مو دمای سر و پیشانی را افزایش داده و در نتیجه میزان کبودی ها را بیش تر می کند. بنابراین ابتدا باید صبر کنید تا این تورم ها از بین برود و سپس برای رنگ کردن مو ها اقدام کنید. 

قیمت بهترین مواد بوتاکس مو 


قیمت بهترین مواد بوتاکس مو 

برای انجام بوتاکس مو از مواد مختلفی استفاده می کنند. قیمت و هزینه انجام این کار بر اساس فاکتور های گوناگونی تعیین می شود. شرکت های زیادی در حوزه ساخت این محصولات فعالیت می کنند، از این رو کیفیت های متفاوتی از این مواد در بازار وجود دارند. برند های بسیار مرغوب نمونه های بی نظیری از این محصولات را تولید می کنند. از این رو نوع برند سازنده، میزان اصالت کالا و کیفیت این محصولات از مهم ترین فاکتور های تعیین کننده این مواد هستند. علاوه بر این، جنس مو ها و میزان موادی که برای انجام این کار نیاز دارید نیز عامل دیگری است که تعیین کننده قیمت ها در این روش می باشد. با توجه به نوسانات قیمت دلار قیمت این مواد نیز همواره در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت روز این محصولات می توانید به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. 

خرید بوتاکس مو 

اگر قصد خرید مواد مورد نیاز برای بوتاکس مو را دارید، باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. شما باید در هنگام خرید این محصولات استاندارد هایی را رعایت کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • انتخاب یک برند بسیار معتبر و معروف از این مواد 
  • اطمینان از اصل و با کیفیت بودن محصول انتخابی 
  • توجه به وزن بسته بندی محصول 
  • بررسی تاریخ تولید و انقضاء 

برای داشتن یک خرید مطمئن و رضایت بخش کافیست به سایت میکاپ ۱۱۰مراجعه کنید. در این مجموعه تنوع بالایی از این مواد را فراهم کرده اند که همگی بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. از طرفی این سایت محصولات خود را در کم ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

سخن پایانی 

برای انجام بوتاکس مو باید مواردی را مد نظر داشته باشید. شما باید نمونه های معروف و مرغوبی از این محصولات را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین بهتر است این کار را به متخصص بسپارید تا به خوبی مو های شما تقویت شده و ظاهر زیبا تری به خود بگیرد. برای خرید بهترین نمونه از این مواد کافیست به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کنید. 

سوالات متداول 

بوتاکس مو چند درصد صافی می دهد؟

این روش بسته به نوع محصول و جنس تار مو ها بین ۲۰ تا ۷۰ درصد صافی به مو ها می دهد. 

آیا در روش بوتاکس مو از تزریق مواد استفاده می شود؟

خیر، در این روش موادی بر روی مو ها قرار داده شده و بعد از گذشت مدت زمان مناسبی مو ها شسته می شوند. 

بوتاکس سرد مو با چه معایبی ممکن است همراه باشد؟ 

در این روش مو ها بیش از حد چرب شده و ممکن است با حساسیت هایی مانند خارش و تورم پوست سر همراه باشد. 

 

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

source

توسط chehrenet.ir