رنگ پوستتان گندمی است و در انتخاب رژ لب مناسب برای خود با چالش مواجه شده اید؟ نمی دانید از میان رژ لب ها کدام رنگ را انتخاب کنید که بیش تر با پوستتان هماهنگ باشد؟ برای آشنایی و خرید بهترین رژ لب برای پوست گندمی کافیست که به این مقاله از سایت میکاپ ۱۱۰ با ما همراه باشید تا در نهایت بتوانید یک انتخاب درست برای خود داشته باشید.

  

بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی کدام رنگ است؟ 

برای انتخاب بهترین رژ لب برای پوست گندمی باید نکات مختلفی را مد نظر داشته باشید. رژ لب یکی از مهم ترین نمونه از لوازم آرایشی می باشد که در تنوع رنگی بالایی تولید می شوید. اکثر خانم ها تمایل دارند که با استفاده از این محصول لب های خود را خوش رنگ و خوش حالت تر نشان دهند. خانم هایی که پوست گندمی دارند باید از طیف های خاصی از این محصول برای شاداب تر شدن چهره خود استفاده کنند. همان طور که می دانید این نوع رنگ پوست نیز دارای طیف های مختلفی می باشد. برخی از آن ها گندمی تیره بوده و بعضی دیگر گندمی روشن هستند. افرادی با پست گندمی تیره نسبت به کسانی که پوست گندمی روشن دارند، به رنگ های متفاوت تری از این محصول نیاز دارند‌. افراد با این رنگ پوست و تناژ تیره بهتر است از رنگ دارچینی و یا قهوه ای تیره این محصول استفاده کنند. البته قرمز تیره نیز می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد. کسانی که پوست گندمی طلایی دارند باید بیش از نمونه های مات و مرجانی این محصولات استفاده کنند. این رنگ ها مس تواند یک هماهنگی خاصی در پوست چهره و رنگ لب آن ها ایجاد کند. کسانی که پوست گندمی خیلی روشن دارند، برای داشتن یک آرایش ملیح باید به سراغ رنگ های صورتی و کالباس این محصول بروند. رژ لب های بنفش، سرخابی و صورتی تیره نیز می تواند انتخاب های مناسبی برای این افراد باشد.

 

   

پوست گندمی به چه پوستی می گویند؟

بسیاری از افراد در تعیین رنگ پوست دچار مشکل شده و نمی توانند رنگ پوست خود را به درستی تشخیص دهند. یکی از انواع رنگ پوست که امروزه بسیار پر طرفدار بوده و مورد استقبال قرار گرفته است، پوست گندمی می باشد. این افراد پوستی به رنگ گندم داشته و نسبت به رنگ پوست های سبزه روشن تر می باشد. این رنگ پوست زمانی که در معرض نور خورشید قرار می گیرد، تمایل به برنزه شدن داشته و نسبت به رنگ هلویی روشن کمی تیره تر می باشد. میزان ملانین موجود در این رنگ پوست نسبت به پوست های سفید بیش تر بوده و همین امر سبب تیره تر نشان دادن آن ها می شود. افراد با این رنگ پوست زمانی که در معرض آفتاب قرار می گیرند، دچار آفتاب سوختگی، التهاب و سرخی نشده و به راحتی برنزه می شوند. این در حالی است که رنگ پوست های روشن تر از این رنگ، در مقابل نور خورشید قرمز شده و برنزه نمی شوند. رنگ رگ های این نوع پوست در زیر نور طبیعی به رنگ سبز و یا آبی دیده می شود. حال که متوجه شوید این نوع رنگ پوست چه ویژگی هایی دارد، خوب است با بهترین رنگ رژلب لب برای پوست گندمی نیز آشنا شوید.  

رنگ رژ مناسب پوست برنزه 

رنگ رژ مناسب پوست برنزه 

بسیاری از افراد با رنگ پوست گندمی و برنزه به دنبال نمونه های مناسبی از این نوع لوازم آرایشی هستند. بهترین رنگ رژلب برای پوست گندمی و برنزه نمونه هایی هستند که با چهره آن ها کاملا هماهنگ باشد. بهترین رنگ رژ لب برای این افراد عبارتند از: 

 رژ لب سرخابی 

این رنگ که از صورتی پر رنگ تر می باشد، به خوبی با رنگ پوست برنزه هماهنگ شده و چهره را زیبا تر نشان می دهد.

 ‌رژ لب قهوه ای شکلاتی 

 ‌رژ لب قهوه ای شکلاتی 

برای آرایش روزانه می توانید از این رنگ رژ لب استفاده کنید. این رنگ به خوبی بر روی پوست های برنزه می نشیند و ظاهر بسیار جذابی به شما می بخشد. 

رژ لب هلویی 

این رنگ رژلب لب بیش تر برای پوست های برنزه مناسب بوده و مختص این رنگ پوست است. شما با رنگ پوست برنزه در اکثر مکان ها از جمله دانشگاه، باشگاه، محل کار و … می توانید از این رنگ رژ لب استفاده کنید.

رژ لب هلویی

رژ لب نارنجی 

اگر پوست برنزه روشنی دارید، خوب است که از نمونه های تیره تر این رنگ استفاده کنید. برای هماهنگی بیش تر خوب است که از سایه رنگ نارنجی کم رنگ و یا هلویی نیز استفاده کنید. 

 

رژ قرمز برای پوست گندمی

رژ لب قرمز یکی دیگر از انواع رنگ هایی است که از گذشته مورد استفایده قرار می گرفته و برای این رنگ پوست بسیار مناسب است. این رنگ می تواند بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی باشد. از این رو لازم است که همه خانم هایی که پوست گندمی دارند این رژلب را در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشند. دقت داشته باشید که این رنگ تناژ رنگی بالایی دا رد. بهتر است که شما نمونه های جگری و قرمز پر رنگ این رژ لب ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. این رنگ می تواند گرمای مضاعفی در چهره شما ایجاد کرده و شما را جذاب تر نشان دهد. البته دقت داشته باشید که بیش تر دورهمی، مراسم و جشن ها باید از این رژ لب ها استفاده کرده و این رنگ ها زیاد برای حضور در محیط های اداری مناسب نیستند.

رژ قرمز برای پوست گندمی

   

رژ صورتی برای پوست های گندمی

اگر به دنبال بهترین رنگ رژ  لب برای پوست گندمی هستید، می توانید این رنگ را نیز انتخاب کنید. رژ لب های صورتی رنگ انتخاب مناسبی برای شما بوده و پوست شما کاملا مطابقت دارند. به این نکته دقت داشته باشید که این رنگ نیز دارای تناژ رنگی بسیار متنوعی است. بنابراین شما باید به سراغ نمونه های گرم تر و پر رنگ تر این رژ لب ها بروید. این رنگ ها با چهره شما هماهنگ تر بوده و می توانند شما را شاداب تر نشان دهند.

رژ صورتی برای پوست های گندمی

  

رژ لب نود برای پوست گندمی 

این رنگ را می توان به عنوان بهترین رنگ رژ  لب برای پوست گندمی معرفی کرد. این رنگ به رنگ طبیعی لب بسیار نزدیک بوده و ظاهر بسیار زیبایی به چهره می بخشد. این رنگ طیف محدودی داشته و نمونه های هلویی و یا بژ خنثی آن بهترین گزینه برای پوست های گندمی می باشد. افراد با پوست گندمی بهتر است که برای حاضر شدن در سر کار و یا مراسم رسمی بهتر است که از این نوع رنگ رژلب لب استفاده کنند. این رنگ رژلب ظاهر بانوان را شیک تر نشان داده و به خوش استایل تر شدن آن ها کمک می کند. از طرفی این رنگ کاملا مد و به روز بوده و اکثر ستاره های هالیوودی را با این رنگ لب در مجامع مختلف می توانید ببینید.

رژ لب نود برای پوست گندمی 

رژ لب هلویی برای پوست گندمی

افرادی که پوست گندمی دارند می توانند از تنوع بالایی از این محصولات استفاده کنند. یکی دیگر از رنگ های مناسب رژ لب برای این افراد، رنگ هلویی می باشد. رژ لب هایی که به این رنگ هستند کمی رنگ نارنجی و تناژ قرمز دارند. همین امر سبب می شود تا به خوبی بر چهره شما نشسته و پوست شما را جذاب تر نشان دهد. اگر پوست گندمی دارید، برای شادابی بیش تر و زیبا تر نشان دادن چهره خود می توانید از این رنگ رژ لب استفاده کنید.

   

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی باید نکاتی را در نظر گرفته و اصولی را رعایت کنید. افراد با این رنگ پوست بهتر است که از رنگ های نود، صورتی پر رنگ، قرمز و یا هلویی رژ لب ها استقاده کنند. برای انتخاب و خرید یک نمونه مرغوب و مناسب از این محصولات کافیست که به سایت میکاپ ۱۱۰ مراجعه کرده و از میان محصولات اصل و با کیفیت این مجموعه خرید کنید.

  

سوالات متداول  

  • آیا رنگ رز لب برنز برای پوست های برنزه مناسب است؟ 

بله، این رنگ که شبیه قهوه ای مسی می باشد برای رنگ پوست های گندمی و برنزه بسیار مناسب هستند. 

  • افراد با رنگ پوست گندمی تیره برای میکاپ های سنگین چه رنگ رژ لب هایی را انتخاب کنند؟ 

این افراد بهتر است که از رژ لب های تیره تری مانند قهوه ای، قرمز، شرابی و صورتی تیره برای میکاپ های سنگین و غلیظ خود استفاده کنند.

  • بهترین رنگ رژلب لب برای مصارف روزانه و آرایش های سبک پوست های گندمی کدام است؟ 

رژ لب هایی به رنگ نود و یا بژ می توانند انتخاب های مناسبی برای این زمان ها باشند. 

 

 

لطفا به این مطلب امتیاز بدین ☺️

source

توسط chehrenet.ir