حسابداری تحت وب یا آنلاین، یکی از بهترین روش هایی است که به کمک آن می توانید در هر زمان و مکان و بدون هیچ گونه محدودیتی، با استفاده از یک سیستم و اینترنت، به اطلاعات حسابداری خود دسترسی داشته باشید و امور مربوط به حسابداری را انجام دهید. اگر می خواهید بدانید حسابداری تحت وب چیست و با بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید.

حسابداری تحت وب چیست

از آنجایی که تمامی این امور در فضای آنلاین که به فضای ابری و یا تحت وب نیز معروف است، انجام می شود، شما دیگر نیاز به نصب نرم افزار بر روی سیستم خود نخواهید داشت و به راحتی می توانید از امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین و مبتنی بر وب استفاده کنید. بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

از آنجایی که می توان تمامی امور را در فضای آنلاین یا همان تحت وب انجام داد، شما دیگر نیازی به نصب هیچ برنامه ای بر روی سیستم خود نخواهید داشت و می توانید هر زمان که بخواهید از بستر حسابداری ابری یا آنلاین، اموری حسابداری خود را مدیریت کنید.

در حالت کلی سیستم حسابداری تحت وب درواقع نوعی سیستم مدرن و ساده است که در قالب یک ابزار به‌ صورت تحت وب در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. سیستم حسابداری های تحت وب طوری طراحی شده‌ اند که یک حسابدار یا مجموعه ای از حسابداران می‌ توانند به طور همزمان امور مالی مربوط به یک سازمان را از راه دور مدیریت کنند.

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری حسابداری فروش از صفر تا صدعلاقمند هستید، می توانید در دوره آموزش حسابداری فروش آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب چیست

در حال حاضر در همه تجارت ها و کسب و کارها، حساب و کتاب کردن یا به عبارتی دیگر حسابداری جایگاه بسیار مهمی دارد و همه افراد با استفاده از روش های مختلفی برای انجام این امور تلاش می‌ کند. نرم افزارهای حسابداری تحت وب یا آنلاین از ابزارهایی هستند که برای کار کردن با آن ها باید به اینترنت متصل باشیم و تمامی حساب ها، درآمد ها، هزینه ها و… را در آن ها ثبت و محاسبات تجاری لازم را روی آن ها پیاده سازی ‌کنیم.

استفاده از این نرم افزارهای تحت وب، دارای یک مزیت مهم است و آن این است که سبب می ‌شود همواره مستقل از زمان و مکان به حساب های خود دسترسی داشته باشیم و بتوانیم کارهای خود را سریع و بی دردسر انجام دهیم. اگر با انواع نرم افزار حسابداری تحت آشنا نیستید، در ادامه این مقاله به معرفی نرم افزارهای حسابداری تحت وب، آنلاین و ابری پرداخته شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی بیشتر با انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری می توانید مقاله جامع بهترین نرم افزار حسابداری را مطالعه فرمایید. همچنین برای یادگیری شیوه کار با نرم افزارهای حسابدرای تحت وب می توانید از خدمات زیر استفاده کنید.

نرم افزارهای مالی تحت وب

همانطور که گفته شد، نرم افزار تحت وب نرم افزاری است که کاربران برای استفاده از آن تنها به یک مرورگر Web Browser و اتصال اینترنت نیاز دارد و همانند مدل قدیمی به دانلود یا دریافت سی دی برای نصب یا به روز رسانی احتیاجی ندارد. این نرم افزارها مزایایی دارد که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته ایم.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری نرم افزار پرکاربرد سپیدار به طور تخصصی و حرفه ای هستید، پیشنهاد می کنیم در کلاس آموزش نرم افزار سپیدار مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید. همچنین جهت یادگیری صفر تا صد نرم افزار هلو، پیشنهاد می کنیم از کلاس آموزش نرم افزار هلو آریا تهران دیدن کنید. همچنین برای یادگیری رایگان این نرم افزار به کمک فیلم های آموزشی می توانید از خدمات آموزش نرم افزار هلو ویژه بازار کار آریا تهران استفاده فرمایید.

مزایای نرم افزارهای مالی تحت وب عبارتند از:

  • کاهش قابل توجه هزینه نگهداری و ارتقاء نرم افزار بر روی کامپیوتر کاربران
  • امکان اتصال از کامپیوترها در مدل های مختلف
  • امکان تولید نرم افزار مستقل از سیستم عامل و امنیت داده های کاربر

بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب

بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟ درواقع انتخاب بهترین برنامه حسابداری تحت وب می تواند با توجه به اهداف و نیازهای شما متفاوت باشد. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی شاهد انواع مختلفی از سیستم حسابداری تحت وب هستیم که کاربران می توانند از آن ها برای انجام بهتر و راحت تر امور حسابداری بدون محدودیت زمان از آن بهره ببرند.

در ادامه این مقاله، بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه به شما معرفی شده اند.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با بهترین و کاربردی ترین انواع نرم افزارهای حسابداری چند ارزی، می توانید مقاله نرم افزار حسابداری چند ارزی را مطالعه نمایید.

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس

نرم نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس جریان خرید و انبارداری و فروش کالا را با تمام الزامات آن پشتیبانی می ‌کند. یکی از بزرگ ترین مزایای نرم افزارهای حسابداری شخصی قیاس تحت وب یکپارچگی کامل بین سیتسم ها و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری سیستم ها می ‌باشد. سایر مزایای این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

  • دارای تفصیل شناوری
  • مشاهده و مرورهای قدرتمند
  • صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  • سرعت و امنیت بالا
  • نصب اتوماتیک
  • اولین نرم افزار حسابداری مالی یکپارچه با قابلیت استفاده همزمان در محیط ویندوز
  • دارای قفل نرم افزاری
  • سادگی در استفاده و نیاز به آموزش کمتر

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای شوید، اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید و چه نرم افزارهایی را باید یاد بگیرید، حتما صفحه ترتیب یادگیری زبان های برنامه نویسی را بررسی کنید. همچنین شما با مراجعه به صفحه دوره های برنامه نویسی می توانید اطلاعات کاملی درباره پیش نیازهای برنامه نویسی کسب کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب همکاران سیستم

راهکارهای نرم افزار حسابداری تحت وب همکاران سیستم متناسب با نیازهای کسب و کارها بوده و طیف گسترده ای از کسب و کارهای کوچک را پوشش می ‌دهد. علاوه بر این همکاران سیستم متناسب با فرایندهای شرکت ها و سازمان ها راهکارهای ویژه ای برای آن ها ارائه داده است.

نرم افزار حسابداری تحت وب راهکاران همکاران سیستم با دارا بودن سیستم‌ ها و ابزارهای مختلفی مانند دفتر کل، دریافت و پرداخت، صورت‌ های مالی، بانکداری باز، دارایی ثابت، تسهیلات مالی، موبایل دارایی ثابت، کنترل مالی قراردادهای پیمانکاری و مدیریت وصول مطالبات و… به سازمان‌ ها در ایجاد یکپارچگی، تسریع فرایندهای مالی و همچنین پیشبرد اهداف کمک می‌ کند.

نرم افزار حسابداری تحت وب سپیدار

شرکت سپیدار یکی از شرکت های عضو گروه همکاران سیستم است که در سال ۱۳۸۷ با هدف عرضه انحصاری سیستم حسابداری سپیدار و نرم افزار فروشگاهی دشت و ارائه خدمات به مشتریان این دو محصول تاسیس شد.

نرم افزار حسابداری تحت وب سپیدار با شعار «ساده و پایدار» نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک و نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم با پیام «ساده و هوشمند» نرم افزار حسابداری ویژه اصناف و فروشگاه ها می‌ باشد.

این نرم افزار درواقع یک مدل خاصی از نرم افزارهای کلاینت و سرور محسوب می شود که روش طراحی و توسعه آن در مقایسه با نرم افزارهای ویندوزی، مدرن و قدرتمندتر بوده و در سال های اخیر رشد بسیار بالایی داشته است.

نرم افزارهای حسابداری تحت وب سپیدار نیازی به نصب شدن بر روی کامپیوتر ندارند و کاربر می تواند با استفاده از مرورگرهای معمولی مانند گوگل کروم، فایرفاکس به آن ها دسترسی داشته باشد و امور حسابداری و مالی خود را انجام دهند.

نرم افزار حسابداری تحت وب هلو

نرم افزار حسابداری تحت وب هلو (ریموت) یکی دیگر از انواع نرم افزارهای تحت ویندوز در بستر وب محسوب می‌ شود. با استفاده از سیستم دورکاری در بستر وب سیستم، می‌ توانید از نرم افزار حسابداری تحت وب هلو در تمامی بخش های مختلف مجموعه کاری خود مانند حسابداری، مدیریت، انبار، سالن تولید و تمامی شعب خود بدون محدودیت جغرافیایی استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید نرم افزار پرکاربرد هلو چیست، حتما مقاله نرم افزار هلو چیست را مطالعه کنید. همچنین جهت خرید نرم افزار آموزشگاهی هلو می توانید از طریق لینک خرید نرم افزار هلو آموزشگاهی اقدام نمایید.

نرم افزار حسابداری تحت وب محک

نرم افزار حسابداری تحت وب محک یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب به شمار می رود که دارای امکانات و قابلیت های گسترده ای جهت انجام امور مضاعف و سهولت بخشیدن به کسب و کارها با توجه به نیازهای بازار، می باشد و با قیمت مناسب و مقروه به صرفه خود به یکی از مخبوب ترین انواع نرم افزارهای آنلاین تبدیل شده است.

برخی از قابلیت های نرم افزار حسابداری تحت وب محک عبارتند از:

دسترسی ۲۴‍ ساعته، از هر مکان و با هر دستگاهی را برای شما امکان پذیر می کند. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب محک به راحتی می توانید با تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود به نرم افزار خود متصل شوید.

  • قابلیت ارائه دسترسی محدود به مشتریان خاص یا نماینده ها
  • قابلیت تعریف کاربران نامحدود
  • دارای قیمتی بسیار مناسب و با صرفه
  • امکان مدیریت متمرکز تمامی شعب کسب و کار شما به صورت آنلاین (صاحبان چندین مشاغل)
  • امکان ثبت وقایعی که توسط کاربر انجام گرفته

پیشنهاد ویژه: جهت دانلود رایگان ثبت های حسابداری، می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب پارمیس

نرم افزار حسابداری تحت وب پارمیس به یکی از نیازهای اساسی برای مدیران و کارکنان در شرکت های حسابداری تبدیل شده است. این نرم افزار به مدیران کمک می کند تا بتوانند در شرایط مختلف و برای انجام امور گوناگون حسابداری بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کرده و از مزایای این سیستم بهره مند شوند.

پرتال حسابداری تحت وب پارمیس استار با ارائه دسترسی به نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار، نرم افزار خزانه، نرم افزار بازرگانی و دیگر زیر سیستم‌ های راهکار یکپارچه پارمیس در بستر وب، به شما امکان می دهد تا بتوانید در هر مکان و زمان با اتصال به یک سیستم و اینترنت، از امکانات این راهکار بهره مند شوید.

نرم افزار حسابداری تحت وب بهسا

نرم افزار حسابداری تحت وب بهسا که محصولی از شرکت خوب سازان می باشد، یکی از نرم افزارهای پرکاربرد مالی و حسابداری تولید شده داخلی توسط متخصصین ایرانی است که با ارائه قابلیت ها و امکانات، بیش از ۷۸ درصد نیاز کاربران را پوشش می دهد.

از قابلیت های نرم افزار حسابداری تحت وب بهسا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرایند خرید و فروش نقدی
  • خرید و فروش کالا
  • مدیریت سود و هزینه های تولید
  • خرید و فروش خدمات
  • ثبت و صدور فاکتور
  • ثبت و صدور پیش فاکتور
  • مدیریت حساب های بانک

نرم افزار حسابداری تحت وب چرتکه

نرم افزار حسابداری تحت وب چرتکه یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای تحت وب است که با ارائه کاربری ساده و تکنولوژی ابری ، می توانید به راحتی امور مالی و حسابداری کسب و کار خود را بدون هیچگونه محدودیتی مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید به تمامی دریافت ها و پرداخت ها، فاکتورهای خرید و فروش و… به صورت یکپارچه و هماهنگ و در یک نسخه دسترسی کامل داشته باشید. علاوه بر این می توانید تمامی امور مالی مربوط به کسب و کار خود را در هر زمان و مکان و بدون نیاز به صرف هزینه های بالا برای خرید تجهیزات گران قیمت، به سادگی مدیریت کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب حسابفا

شما بوسیله نرم افزار حسابداری تحت وب حسابفا، می توانید در کمتر از چند ثانیه به سیستم حسابداری خود دسترسی داشته باشید و عملیات های حسابداری خود را با استفاده از یک سیستم و اینترنت انجام دهید.

تحت وب بودن حسابفا باعث شده است تا این سیستم حسابداری، نسبت به سایر سیستم عامل ها مستقل عمل کند و به شما امکان دهد تا به صورت شبانه روز و در هر مکانی به سیستم حسابداری خود دسترسی داشته باشید. در زیر به برخی از ویژگی هایی نرم افزار حسابفا پرداخته شده است:

  • دسترسی در هر زمان، هر مکان و با هر دستگاهی
  • راحتی استفاده برای کاربران یک کسب و کار
  • صدور و به اشتراک گذاری فاکتور

نرم افزار حسابداری تحت وب سانیار

نرم افزار حسابداری تحت وب سانیار، یک نوع نرم‌ افزار جامع پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد محسوب می شود که از طریق آن افراد می‌ توانند وضعیت ابزارهای پرداخت خود شامل دستگاه کارتخوان یا درگاه اینترنتی را به طور دقیق مدیریت کنند و همچنین با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ارتباط باشند.

علاوه بر خدمات مرتبط با ابزارهای پرداخت از جمله ثبت درخواست پشتیبانی، ارتباط تصویری با مرکز تماس، دریافت گزارش تراکنش‌ ها به صورت آنلاین و…، خدمات ارزش افزوده متنوعی که شرکت برای پذیرندگان خود در نظر گرفته است از طریق این نرم‌ افزار ارائه می‌ شود.

نرم افزار حسابداری تحت وب شایگان سیستم

شایگان سیستم نیز ارائه دهنده انواع نرم افزار حسابگر بازرگانی، نرم افزاری پویا برای مدیریت یکپارچه امور مالی و بازرگانی می باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب شایگان سیستم دارای امکاناتی نظیر

  • ارتباط با بانک اطلاعاتی نرم‌ افزار حسابگر (CA9)
  • مبتنی بر بستر اینترنت
  • دفترچک، دریافت و پرداخت
  • قابل دسترسی در هر زمان و مکان
  • انبارگردانی
  • صدور و ویرایش انواع فاکتورها، برگه‌ ها و سندهای حسابداری
  • مدیریت حمل و ارسال محصولات
  • امنیت بالا با استفاده از مدرن‌ ترین پروتکل‌ های امنیتی
  • گزارشات متنوع حسابداری و مدیریتی

نرم افزار حسابداری تحت وب کلیک

نرم افزار حسابداری تحت وب کلیک، یک نرم‌ افزار قدرتمند برای حل مسائل مالی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید در هر لحظه و مکان از شبانه روز، با هر نوع سیستم از جمله گوشی، لپ تاپ، تبلت و… می توانید به راحتی امور حسابداری خود را مدیریت کنید.

شما می توانید جهت نگهداری اطلاعات خود از سرورهای اختصاصی حسابداری تحت وب کلیک استفاده کنید و یا حتی با تهیه سرور اختصاصی بانک اطلاعات و دیتای حساب های خود را بر روی سرور خودتان نگهداری کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب مهر

حسابداری تحت وب مهر یک نرم افزار قدرتمند با کاربری ساده، انعطاف پذیری و امکان ارائه گزارشات پویا می باشد که با دارابودن قابلیت تبادل سریع اطلاعات با دیگر سیستم های ارتباطی، به عنوان یکی از محبوب ترین انواع نرم افزارها شناخته شده است.

حسابداری ابری و تحت وب نیکراد

نرم افزار حسابداری ابری و تحت وب نیکراد، یک سیستم قوی و کاربردی برای حسابداران و مدیران مالی به شمار می رود که با ارائه قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد، به یکی از ابزارهای ضروری برای حسابداران تبدیل شده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس ابری یعنی خدمات نرم افزار تحت وب (آنلاین) به جای خرید و نصب نسخه دائمی
  • قابلیت نصب در محل مشتری (نسخه های دائمی) و یا دیتا سنتر نیکراد (سرویس ابری)
  • دسترسی کامل به اطلاعات از راه دور با بالاترین سرعت توسط انواع کامپیوتر، لپ تاپ و Tablet
  • مجهز به فروشگاه اینترنتی با امکان ثبت و پیگیری سفارشات به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری و انبار
  • راهکاری قدرتمند، نوین، جامع و منطبق با تکنولوژی روز دنیا و در بر گیرنده مجموعه ای یکپارچه از سیستم های مدیریت مالی، تجاری و صنعتی

نرم افزار حسابداری تحت وب ویستا

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری تحت وب ویستا هستید، باید بگوییم که ویستا یک سایت معتبر در زمینه ارائه طراحی وب اپلیکیشن می باشد و شما با مراجعه به این سایت می توانید وب اپلیکیشن اختصاصی خود را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری پارسیان تحت وب

حسابداری پارسیان تحت وب یک نرم افزار حسابداری قوی و پرکاربرد جهت انجام امور حسابداری رستوران و فست فود به شمار می رود که با کاربری ساده و راحت، افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکاناتی نظیر مدیریت سالن، مدیریت پیک ها، مدیریت انبار و موجودی کالا، مدیریت تولید، سفارش گیری گارسون توسط دستگاه اندروید، سیستم منو آنلاین (سفارش گیری اینترنتی) و… می باشد و همین امر سبب شده که این سیستم بعنوان یک نرم افزار محبوب برای مدیریت امور حسابداری رستوران تبدیل شود.

نرم افزار حسابداری موج تحت وب

حسابداری موج تحت وب نیز یکی دیگر از نرم افزارهای تحت وب شخصی است که با ارائه ثبت فاکتور، محیطی ساده و زیبا، مدیریت امور حسابداری را برای شما ساده تر می کند تا کمتر دچار سردرگمی شوید. این نرم افزار ‏برخلاف ظاهر ساده خود، دارای امکانات بی نظیری است که هم برای استفاده شخصی و هم تجاری کاربرد دارد.

نرم افزار حسابداری تحت وب هوفر

نرم افزار حسابداری تحت وب هوفر دارای پکیج های بازاری، مالی، حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی، پیمانکاری و حسابداری تولیدی است. اطلاع رسانی هوشمند، پیش فاکتور انلاین، سال های مالی پیوسته و یکپارچگی با نرم افزار CRM، فروشگاه اینترنتی و مدیریت فرایند کسب و کار، ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری هوفر به شمار می رود.

نرم افزار حسابداری تحت وب پایدار

نرم افزار حسابداری تحت وب پایدار، فرایند محور هستند و شما می‌ توانید در هر زمان و مکان به تمام محتویات آن و حساب خود دسترسی داشته باشید. برخی فرایندهای داخلی این نرم افزار حسابداری مالی در قسمت زیر آمده است:

  • ثبت و تاییدیه اسناد حسابداری
  • گردش درخواست وجه نقد در خزانه داری
  • درخواست کالا توسط واحد ها
  • خرید کالا
  • تاییدیه مالی پیش فاکتور و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور
  • درخواست مرخصی و…

علاوه بر زیر سیستم های مالی، کنترل بودجه، حسابداری یک پارچه و… می‌ توانید قابلیت ورک فلو (Work flow) را نیز به این نرم افزار اضافه کرده که به معنی گردش کار پویا می‌ باشد.

نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم

ایلیا سیستم سازنده جدیدترین نرم افزار حسابداری تحت وب است. ایلیا سیستم ارائه دهنده نرم افزار حسابداری، شرکتی، حسابداری بازرگانی، حسابداری پخش و فروشگاهی و حسابداری تولیدی می باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب ایلیا سیستم به صورت تحت وب، انلاین و شبکه عمل می‌ کند. در ادامه این مقاله، لیستی از نرم افزارهای حسابداری تحت وب، متناسب با کارکردهای مختلف براش ما جمع آوری شده اند:

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب

لیست نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی تحت وب به شرح زیر می باشد:

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب سافت
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب قیاس
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب سحاب
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب ملک
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب هوفر
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب ویستا

نرم افزار رستورانی تحت وب

برخی نرم افزارهای رستورانی تحت وب که در ایران قابل استفاده هستند در لیست زیر آمده است:

  • نرم افزار رستورانی تحت وبکلاژ
  • نرم افزار رستورانی تحت وب اریانا
  • نرم افزار رستورانی تحت وب سپند
  • نرم افزار رستورانی تحت وب سپیدز
  • نرم افزار رستورانی تحت وب اریا تدبیر
  • نرم افزار رستورانی تحت وب کسبه
  • نرم افزار رستورانی تحت وب منطق
  • نرم افزار رستورانی تحت وب سازمان

ویژگی های نرم افزار رستورانی تحت وب به شرح زیر است:

  • تعریف منوی سفارشات و صدور فیش
  • امکان کنترل موجودی سفارشات
  • تعریف صندوق های مختلف
  • ثبت سرویس و دلیوری
  • مشخص نمودن پیک ها و حسابرسی آن ها
  • تعریف چاپگر صندوق، اشپزخانه و کانتر
  • اتصال به مانیتور لمسی
  • دارای صفحه کلیدهای قابل برنامه ریزی
  • مشترکین و حسابرسی آن ها
  • فرمول تولید و مدیریت مواد خام
  • افزونه مدیریت میزها
  • گزارشات و نمودارهای ماهیانه از فروش
  • تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • دارای راهنمای استفاده
  • قابلیت اجرا بر روی شبکه

پیشنهاد ویژه: جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع نرم افزار های حسابداری رستوران، مقاله جامع نرم افزار حسابداری رستوران را مطالعه کنید.

نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان

همانطور که می دانید نرم افزار های حسابداری تحت وب رایگان، دارای امکانات محدودتری نسبت به دیگر نرم افزارها هستند و در صورتی که می خواهید بدون محدودیت از تمامی امکانات و قابلیت های نرم افزارهای حسابداری شخصی تحت وب استفاده کنید، می بایست نسخه های پولی آن ها را خریداری کنید. د ر ادامه برخی از نرم افزار های حسابداری تحت وب رایگان به شما معرفی کرده ایم:

  • نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان فرداد
  • نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان وینا
  • برنامه حسابداری تحت وب رایگان دستلاف
  • حسابداری شخصی رایگان تحت وب زروان
  • حسابداری شخصی رایگان تحت وب نیوو

نرم افزار بازرگانی تحت وب

  لیست نرم افزار بازرگانی تحت وب به شرح زیر می باشد:

  • نرم افزار بازرگانی تحت وب ارین سیستم
  • نرم افزار بازرگانی تحت وب قیاس
  • نرم افزار بازرگانی تحت وب سانیار
  • نرم افزار بازرگانی تحت وب رایانش ابری
  • نرم افزار بازرگانی تحت وب پارس سنتر
  • نرم افزار بازرگانی تحت وب پایا

نرم افزارهای حسابداری شخصی تحت وب

لیست شرکت های ارائه دهنده نرم افزار های حسابداری شخصی تحت وب عبارتند از:

  • نرم افزارهای حسابداری شخصی تحت وب جیب
  • نرم افزارهای حسابداری شخصی تحت وب نیو
  • نرم افزارهای حسابداری شخصی تحت وب اکانتا

نرم افزار فروش تحت وب

لیست شرکت های ارائه دهنده نرم افزار فروش تحت وب عبارتند از:

  • سینا پردازی
  • هوفر
  • پایا افزار
  • وندا
  • ارمانت
  • ویستا
  • وبینه

قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب

خرید نرم افزار حسابداری تحت وب یکی از مهم ترین بخش ها برای راه اندازی کسب و کار به شمار می رود که بهتر است قبل از شروع هر گونه تراکنش مالی انجام شود. امروزه انواع مختلفی از نرم افزارهای مختلف حسابداری را می توانید در سایت های معتبر مشاهده کنید که هر یک دارای مزایا، معایب و کاربردهایی هستند و قیمت هر کدام با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است.

علاوه بر قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب، شما می بایست در هنگام خرید یک نرم افزار عوامل مهمی دیگری نیز مد نظر داشته باشید. به طور مثال یک نرم افزار باید به تمامی امکانات مربوط به ثبت فعالیت‌ های مالی و اقتصادی شرکت یا سازمان مجهز باشد. علاوه بر این نرم افزار حسابداری می بایست دارای رابط کاربری ساده ای باشد تا تمامی افراد بتوانند در هر سطحی از آن استفاده کنند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب، می توانید با کارشناسان ما در بخش مربوطه تماس بگیرید و یا به سایت های معتبر برای استعلام قیمت مراجعه کنید.

نرم افزارحسابداری آنلاین چیست

برای داشتن نرم افزار حسابداری آنلاین خود به یک مشاوره جامع و تخصصی احتیاج دارید. از گذشته نه چندان دور تا همین امروز نرم افزارهای حسابداری بسیار مورد توجه شرکت ها و حسابداران بوده است. یعنی از همان زمان که کامپیوترها به کمک انسان آمده اند نرم افزارها ابتدا توسط شرکت های خاصی طراحی می ‌شدند و برای هر فرد و یا شرکت به طور خاص بر روی دیتابیس سیستم نصب می ‌شدند و کاربران بدون اتصال به یک سرور مرکزی و بدون امکان بروز رسانی نرم افزار امورات حسابداری خود را پیش می‌ بردند.

اگر نسخه جدیدی از نرم افزار وارد بازار می ‌شد، کاربران مجبور به خرید مجدد بودند که به آن ها نرم افزارهای حسابداری سنتی می گفتند. اگر چرخی در میان سایت های حسابداری و انواع نرم افزارهای حسابداری و یا نرم افزار شخصی انلاین بزنید، نرم افزارهای ابری و تحت وب و انلاین را خواهید یافت و مقالات متعددی درباره تفاوت های این انواع نرم افزار مشاهده خواهید کرد.

زمانی که از نرم افزارهای حسابداری انلاین سخن به میان می ‌آید موضوع نرم افزارهای ابری را نیز شامل می‌ شود. نرم افزار حسابداری انلاین که از آن به عنوان حسابداری اینترنتی یا حسابداری ابری هم یاد می‌ شود روشی جدید است که با استفاده از آن می‌ توان با اینترنت و نرم افزار از راه دور نیز به اطلاعات حسابداری یک واحد اقتصادی دسترسی داشت و اقدامات لازم را در زمینه حسابداری انجام داد.

در این حالت نیازی به وجود نرم افزار روی کامپیوتر نیست و نرم افزار حسابداری انلاین خود به صورت آنلاین و تحت وب فعالیت می‌ کند.

نرم افزار حسابداری ابری چیست

امروزه هر کسی و یا هر شرکتی که با نرم افزارهای حسابداری سنتی کار کرده باشد (در واقع همان نرم افزارهایی که در ویندوز و بر روی هارد و به صورت  دستی نصب می‌شوند) احتمالا متوجه ایرادات و نارسایی های آن شده است.

شرکت های نرم افزاری حسابداری برای رفع برخی ایرادات نرم افزار های حسابداری سنتی، مدلی از نرم افزارهای حسابداری را طراحی کردند و بر روی یک فضای ابری اعمال کرده و امکان کنترل و ذخیره سازی اطلاعات از راه دور بر روی این سرور مرکزی را ایجاد کرده اند. به این نرم افزار اصطلاحا نرم افزار حساب های انلاین یا نرم افزار حسابداری ابری می‌ گویند. در زیر نام برخی از نرم افزارهای حسابداری که در فضای ابری کار می‌کنند آمده است:

  • فرداد
  • ارمانت
  • جام جم
  • همکاران سیستم
  • بهین ارقام

نرم افزار حسابداری تحت وب بهتره یا ابری

برخی تصور می ‌کنند نرم افزار ابری بهتر از نرم افزار تحت وب است ولی این دیدگاهی اشتباه در مورد این تکنولوژی می‌ باشد. اصطلاح فارسی وب اپلیکیشن همان نرم افزار تحت وب است و تفاوتی بین نرم افزارهای تحت وب یا ابری با هم وجود ندارد. شاید ساختار نرم افزارها با هم متفاوت باشد. هر سرویسی که از طریق اینترنت قابل دسترس باشد، وب اپلیکیشن نامیده می‌ شود.

جمع بندی

در این صفحه به ارائه اطلاعات کامل و جامعی درباره سورس نرم افزار حسابداری تحت وب و همچنین معرفی بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب پرداخته شد. اگر در مورد موضوع این مقاله سوالی داشتید، حتما در قسمت نظرات همین صفحه سوال خود را مطرح کنید تا مربیان بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول
نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

همانطور که گفته شد، حسابدرای تحت وب یکی از انواع روش های جدیدی است که از طریق آن می توان با استفاده از اینترنت و نرم افزار حسابداری، در هر مکان و در هر زمان به اطلاعات حسابداری یک واحد اقتصادی دسترسی داشته باشید و امور مربوط به حسابداری را انجام دهید.

بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

بهترین برنامه حسابداری تحت وب می تواند با توجه به اهداف و نیازهای شما متفاوت باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری تحت وب وجود دارد که از طریق آن می توانید انواع امور حسابداری خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام دهید. جهت آشنایی با بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب پیشنهاد می کنیم مطالب این مقاله را بررسی کنید.

قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب چقدر است؟

قیمت انواع نرم افزارهای حسابداری تحت وب متفاوت بوده و هر یک با توجه به مزایا، معایب و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری تحت وب می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به سایت های معتبر جهت استعلام قیمت مراجعه نمایید.

source

توسط chehrenet.ir