تور مارماریس

مارماریس یا بهشت ترکیه، شهر زیبایی‌ است که هرساله مقصد گردشگران بسیاری می‌شود. با تور مارماریس تابستان ۱۴۰۳ و گشت و گذار در سواحل زیبای این شهر می‌توانید تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان ثبت کنید. مارماریس تا دلتان بخواهد جاذبه‌های دیدنی برای سورپرایز کردن شما دارد؛ به همین دلیل می‌توانید تفریحات آبی و جنگلی زیادی را در آن تجربه کنید. به‌علاوه، بازدید از آثار تاریخی این جزیره و شرکت در فستیوال‌های فصلی هم می‌تواند خاطره انگیز باشد. در این مطلب راجع به تمامی نکاتی که برای سفر به مارماریس قابل توجه است، صحبت کرده‌ایم.

با سفر به مارماریس زندگی شما از این رو به آن رو می‌شود

شما با خرید تور مارماریس و سفر به بهشت ترکیه می‌توانید از ده‌ها مکان دیدنی آن بازدید کنید. سواحل جذاب با آب‌های فیروزه‌ای و امکان قایق سواری در این سواحل می‌تواند تجربه خوشایندی باشد. قلعه تاریخی مارماریس که توسط یونانی‌ها ساخته شده است متعلق به قبل از میلاد مسیح بوده و از معماری خارق‌العاده‌ای برخوردار است.

ساحل کلئوپاترا یکی دیگر از مکان‌های جذاب مارماریس است. ساحل کلئوپاترا به داشتن ساحل شنی، غروب جذاب و جنگل‌های بکر مشهور است. علاوه‌بر این‌ها سواحل دیگر مارماریس و بسیاری جای دیدنی جذاب نیز انتظارتان را می‌کشند.

قیمت تور مارماریس چقدر است؟

تور مارماریس تابستان ۱۴۰۳ یکی از بهترین گزینه‌ها برای این فصل است. هرساله ایرانی‌های زیادی برای سفر به مارماریس اقدام می‌کنند. به صورت کلی، قیمت تور مارماریس بسته به شرایط و زمان سفر متفاوت خواهد بود. باوجود این، قیمت سفر به مارماریس در بازه مشخصی قرار دارد.

به‌علاوه امکان استفاده از تفریحات قابل دسترس در مارماریس مثل: قایق سواری، غواصی، کشتی سواری، حمام آفتاب و… هم وجود دارد. شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، از این تفریحات استفاده کنید. قایق سواری در مارماریس همیشه مورد علاقه گردشگران بوده است؛ به همین دلیل، این تفریح دریایی، جزو اصلی‌ترین تفریحات در این شهر بندری محسوب می‌شود.
به صورت میانگین، هزینه سفر به مارماریس به علت جاذبه‌های فوق العاده زیاد این جزیره، به نسبت آنتالیا بیشتر است. شروع بازه قیمت سفر به این جزیره برای تابستان ۱۴۰۳ از حدود ۱۴ میلیون تومان تا بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.

تور مارماریس

آب و هوا و بهترین زمان سفر به مارماریس

مارماریس در محل تلاقی کوهستان و دریا واقع شده است. به همین دلیل، آب و هوای آن بسیار دلپذیر خواهد بود. با توجه به اینکه این شهر توریستی در سواحل مدیترانه قرار دارد، برای سفر تابستانی گزینه خوبی است. غذاهای خوش طعم و آب و هوای مدیترانه‌ای مارماریس سالانه گردشگران زیادی را در تعطیلات تابستان به این شهر می‌کشاند.

در این شهر، سالانه فستیوال‌های مختلفی برگزار می‌شود. در این فستیول‌ها مردم بومی مارماریس باتوجه به رسم و رسوم خود حضور پیدا می‌کنند. عموماً شرکت در این جشن‌ها برای مسافران و افراد غیر بومی تجربه جالبی است. از جمله مهم‌ترین جشنواره‌هایی که در این جزیره برگزار می‌شوند می‌توان به جشنواره بین المللی قایق‌رانی در مارماریس، جشنواره جاز مارماریس، فستیوال فیلم و جشنواره هنر و زنان اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به مارماریس می‌تواند بسته به آب و هوای مورد علاقه شما سلیقه‌ای باشد. آب و هوای این جزیره در فصل بهار و تابستان دارای روزهای گرم و شب‌های خنک است. رطوبت در این جزیره به نسبت بالاست. در فصل تابستان، بسیاری از افراد بومی و گردشگران از حمام آفتاب این شهر لذت می‌برند.

نکاتی برای خرید تور ارزان مارماریس

برای اینکه بتوانید با مقرون به صرفه‌ترین قیمت به این جزیره سفر کنید، می‌توانید نکات زیر را رعایت کنید. درواقع شما با داشتن یک استراتژی مشخص برای سفر، می‌توانید از هزینه‌های خود تا حد زیادی بکاهید. در این بخش، راهکارهای مناسبی که برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد را معرفی می‌کنیم.

ایرلاین و هتل ارزانتر

با توجه به اینکه زمان کوتاهی را باید در هواپیما طی کنید تا به مارماریس برسید، استفاده از یک ایرلاین متوسط هم می‌تواند برای شما گزینه خوبی باشد. پس هنگام انتخاب ایرلاین حتما بلیط هواپیماهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

استفاده از هتل ارزانتر که ستاره‌های کمتری دارد نیز می‌تواند روی هزینه‌های تمام شده شما تأثیر زیادی بگذارد. خوشبختانه به دلیل اینکه مارماریس یک منطقه توریستی است، انواع و اقسام اقامتگاه‌ها در این جزیره وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید یک هتل مناسب کم ستاره را رزرو کنید.

اقامت در هاستل

اقامت در هاستل هم می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های هوشمندانه برای سفر به مارماریس باشد. هاستل‌ها اقامتگاه‌های به‌صرفه و اقتصادی هستند که در آن‌ها چند تخت برای افراد وجود دارد. اگر با اقامت در اتاق یا سوئیت به صورت اشتراکی با افراد دیگر مشکلی ندارید می‌توانید از هاستل برای اقامت در مارماریس استفاده کنید.

تور لحظه آخری مارماریس

استفاده از تور لحظه آخری می‌تواند یک شانس مناسب برای سفر به مارماریس با هزینه کم‌تر باشد. تور لحظه آخری در روزها یا ساعات آخر پیش از حرکت در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با ثبت نام در تور لحظه آخری، علاوه‌بر دسترسی به امکانات خوب در تور مارماریس، تخفیف خوبی هم روی این سفر دریافت می‌کنید.

به علاوه اگر در زمان درست سفر کنید، باز هم هزینه‌های شما کمتر خواهد شد. معمولا در زمان برگزاری فستیوال‌های بزرگ و تعطیلات، تعداد گردشگران تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. اگر در زمان خلوت‌تری سفر کنید به لحاظ زمان و هزینه، صرفه جویی خوبی صورت خواهد گرفت.

پرواز مستقیم به مارماریس با الفبای سفر

الفبای سفر یکی از باتجربه‌ترین آژانس‌ها در برگزاری تور مارماریس و تورهای خارجی است. الفبای سفر با در نظر داشتن شرایط گردشگران ایرانی‌، بهترین شرایط را برای سفر به مارماریس فراهم کرده است. شما با پرواز مستقیم به مارماریس در تابستان پیش رو می‌توانید سفر ایمنی را به این جزیره زیبا داشته باشید.

تور لیدر حرفه‌ای، استفاده از اقامتگاه‌های مناسب و… از مهم‌ترین امتیازات سفر با الفبای سفر است. با مقایسه شرایط تور مارماریس در الفبای سفر، متوجه آپشن‌های فوق العاده این آژانس گردشگری خواهید شد. در نظر داشته باشید که سفر به مارماریس با یک آژانس خوب و قابل اطمینان می‌تواند چالش‌های پیش روی شما را بردارد و لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

source

توسط chehrenet.ir