فروشگاه اینترنتی خانومی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوص خانم‌ها و آقایان از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رساند. پرداخت هزینه خرید از این فروشگاه روش‌های مختلفی مانند پرداخت نقدی (از طریق درگاه پرداخت) یا پرداخت اعتباری (از طریق سامانه‌های مختلف مانند اسنپ پی) دارد. یکی از روش‌های پرداخت اعتباری هزینه خرید از خانومی، استفاده از سیستم پرداخت تارا است که به کاربر اجازه می‌دهد مبلغ را در ۲ قسط پرداخت کند. برای این کار فقط کافیست در مرحله پرداخت هزینه، گزینه تارا انتخاب شود. توجه داشته باشید که امکان استفاده هم‌زمان کد تخفیف و درگاه تارا برای خرید از خانومی فراهم است. جهت کسباطلاعات بیشتر و جزئیات سیستم پرداخت اعتباری تارا، ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

خرید خانومی با تارا

سرویس اعتباری تارا

تارا یک سیستم اعتباری برای پس‌پرداخت هزینه خرید از بیش از ۸۰۰۰ فروشگاه در همه استان‌های کشور است که با دریافت اعتبار در آن می‌توانید خریدهای خود را تا سقف ۵ میلیون تومان در ۲ قسط و بدون پیش‌پرداخت، سود، چک و ضامن پرداخت کنید. در واقع با استفاده از درگاه تارا، نیازی به پرداخت هزینه در لحظه ثبت سفارش نیست و اولین قسط، ۱ ماه پس از آن سررسید خواهد شد.

چگونه اعتبار تارا دریافت کنیم؟

مراحل ثبت نام و دریافت اعتبار ۵۰۰ هزار تومانی تا ۵ میلیون تومانی تارا بسیار ساده و کوتاه است. برای این کار تنها کافیست پس از نصب اپلیکیشن تارا، تصویر کارت ملی هوشمند خود را به همراه یک ویدیو سلفی برای معرفی (با شرایطی که در خود اپلیکیشن ذکر شده) ارسال کنید تا روند احراز هویت و اعتبارسنجی شما آغاز شود. این پروسه نهایتا ۲۰ دقیقه زمان می‌برد و پس از دریافت اعتبار، شما می‌توانید خرید آنلاین یا حضوری خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با تارا انجام دهید.

اعتبار تارا

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از خانومی با اعتبار تارا

پس از انجام مراحل احراز هویت و دریافت کارت مجازی اعتبار تارا، می‌توانید وارد فروشگاه مورد نظر خود مثلا خانومی شده و خرید را آغاز کنید. تنها تفاوت خرید عادی با خرید اعتباری در فروشگاه خانومی این است که در روش پرداخت اعتباری باید در مرحله انتخاب درگاه پرداخت، گزینه تارا را انتخاب کنید تا مبلغ سفارش از اعتبار شما کسر شده و تاریخ و مبلغ اقساط به شما نمایش داده شود. پس از تایید اطلاعات از سمت شما، سفارش ثبت شده و پرداخت اولین قسط به ۱ ماه بعد موکول می‌شود.

شما می‌توانید غیر از خانومی از فروشگاه‌های دیگری مانند روژا، بانی مد، مو تن رو و… نیز لوازم آرایشی و بهداشتی را با اعتبار تارا خرید کنید. خریدهای دیگر شما مانند پوشاک، کافه و رستوران، سفر و گردشگری، کالای دیجیتال، خدمات و… نیز از فروشگاه‌های طرف قرارداد تارا مانند بانی مد، پرپروک، فلایتیو، گوشی شاپ، استادکار و… نیز از این طریق قابل انجام است.

این سیستم یک روش بسیار به‌صرفه برای خریدهای آنلاین و حضوری است که در مدیریت هزینه‌ها به شما کمک خواهد کرد. علاوه‌بر خرید اعتباری، استفاده از کدهای تخفیف نیز در صرفه‌جویی در هزینه‌ها نقش بسیاری دارد. در ادامه چند کد تخفیف برای خرید لوازم آرایشی از خانومی، روژا و الانزا به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید هزینه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را کاهش دهید. در صورت منقضی بودن این کدها با کلیک بر روی کد تخفیف خانومی شاپ، به صفحه مربوط به تخفیف‌های خانومی در وبسایت موپُن (mopon.ir) برای دریافت کدهای جدیدتر مراجعه کنید.

کد تخفیف فروشگاه خانومی
کد تخفیف مقدار تخفیف شرایط
mo3 ۱۰۰ هزار تومان مخصوص خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان
next100 ۵۰ درصد برای همه خریدها – تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان
taaghche50 ۵۰ درصد برای همه خریدها – تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان
fdv22 ۱۰۰ درصد مخصوص هزینه ارسال – برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان
em100 ۱۰۰ هزار تومان مخصوص خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان
VIP36 ۲۵۰ هزار تومان مخصوص خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
کد تخفیف فروشگاه روژا
کد تخفیف مقدار تخفیف شرایط
moprw120 ۱۲۰ هزار تومان مخصوص اولین خرید بالای ۷۵۰ هزار تومان
moprw60 ۶۰ هزار تومان مخصوص اولین خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان
rojafirst ۱۵۰ هزار تومان مخصوص اولین خرید بالای ۷۵۰ هزار تومان
WELCOME120 ۱۲۰ هزار تومان مخصوص اولین خرید بالای ۷۵۰ هزار تومان
کد تخفیف فروشگاه الانزا
کد تخفیف مقدار تخفیف شرایط
mop0350 ۵۰ هزار تومان مخصوص خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان
mop0390 ۹۰ هزار تومان مخصوص خریدهای بالای ۶۰۰ هزار تومان
mop03150 ۱۵۰ هزار تومان مخصوص خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
mop03free ۱۰۰ درصد مخصوص هزینه ارسال – برای اولین خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان

سوالات متداول خرید اعتباری با تارا

  • آیا با تارا فقط می‌شود خرید آنلاین انجام داد؟

خیر. علاوه‌بر خریدهای آنلاین امکان خرید حضوری از فروشگاه‌های طرف قرارداد تارا مانند جانبو، رفاه، گلدیران و… نیز فراهم است.

  • اعتبار من در تارا تاریخ انقضا دارد؟

بله. تا ۱ سال پس از دریافت اعتبار تارا فرصت دارید از آن برای خریدهای خود استفاده کنید.

  • دیرکرد در پرداخت اقساط تارا جریمه دارد؟

بله. به نقل از وبسایت تارا: “از زمان سررسید بازپرداخت اقساط، ۵ روز زمان برای دیرکرد بازپرداخت درنظر گرفته شده، در صورت عدم پرداخت از روز ۶ به بعد، شامل جریمه دیرکرد خواهید شد.”

موپُن، منبع معتبر برای دریافت کد تخفیف

اگر خریدهای آنلاین بخش قابل توجهی از زندگی شما را تشکیل می‌دهد و اکثر محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت اینترنتی تهیه می‌کنید، موپُن برای شماست!

در وبسایت موپُن می‌توانید از جدیدترین کدهای تخفیف، گردونه‌های شانس، حراجی‌ها و طرح‌های تخفیفی مختلف فروشگاه‌ها و مراکز خدمات آنلاین مطلع شوید و بنا به شرایط و نوع خرید خود از بهترین آن‌ها استفاده کنید. هر فروشگاه در موپُن صفحه‌ای مخصوص به خود دارد تا دسترسی به تخفیف‌ها ساده‌تر باشد؛ مثلا برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا باید نام این فروشگاه را در نوار جستجو سرچ کنید تا به صفحه مخصوص تخفیف‌های آن منتقل شوید.

موپُن

یک مزیت مهم موپُن نسبت به وبسایت‌های مشابه انتشار تخفیف،‌ این است که کوپن‌های منتشر شده در آن دائما توسط کارشناسان در حال تست و اعتبارسنجی هستند و به محض اتمام مهلت استفاده از هر کدام، کوپن مربوطه به لیست منقضی شده‌ها منتقل می‌شود.

جمع‌بندی

در ابتدا درباره مراحل و شرایط خرید اعتباری لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه خانومی توضیح دادیم. البته خرید با اعتبار تارا تنها محدود به فروشگاه خانومی نیست و به چند مورد از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری طرف قرارداد با این مجموعه نیز اشاره کردیم. در پایان هم وبسایت موپُن را برای دریافت جدیدترین تخفیف‌های خرید آنلاین به شما معرفی کردیم تا در هزینه‌های خرید از خانومی و دیگر فروشگاه‎ها صرفه‌جویی کنید.

source

توسط chehrenet.ir