شهرهای بسیار زیادی در ایران وجود دارند که با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط آب‌وهوایی، آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی خود مورد توجه گردشگران قرار دارند. با این حال برخی شهرها بیشتر مورد توجه گردشگران قرار دارند و از مسافرهای بیشتری در طول سال میزبانی می‌کنند. شهرهای مشهد مقدس، کیش، اصفهان، شیراز، رشت و تهران جزو مهم‌ترین شهرهای پر مسافر ایران محسوب می‌شوند. یکی از نکات حائز اهمیت برای مسافران، انتخاب هتل محل اقامت در شهر مقصد است. در این مطلب قصد داریم برای پاسخ به این سوال که بهترین هتل های شهرهای پرمسافر کدامند، بهترین هتل‌ هر یک از این شهرها را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین هتل های شهرهای پرمسافر

بهترین هتل مشهد

شهر مشهد، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد سیاحتی و زیارتی ایران، از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌‎های گوناگونی برخوردار است که خدمات متنوعی را به زائرانش ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل های مشهد، تجربه‌ای خاطره انگیز از زیبایی‌های این شهر مقدس و حرم مطهر را کسب خواهید کرد. قیمت و امکانات این هتل‌ها باهم متفاوتند و هر یک، خدماتی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهند. امکانات هتل‌های مشهد شامل رستوران‌ها، تفریحات، اینترنت رایگان و خدمات پذیرایی متنوع می‌باشد. هزینه رزرو هتل مشهد نیز بسته به نوع خدمات ارائه شده، می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین هتل مشهد مقدس، هتل ۵ ستاره و مجلل قصر طلایی است. این هتل لوکس یکی از بهترین هتل‌های ایران است که با معماری بی‌نظیر خود توجه هر مسافری را جلب می‌کند. این هتل ۲۰ طبقه، در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده‌است و بهترین خدمات را با کیفیتی عالی ارائه می‌دهد. با توجه به فاصله‌ کم هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا (ع)، اقامت در این هتل می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای زوارها باشد. از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل گلدن پلاس می‌توان به استخر، حمام ترکی، سالن ماساژ، سونا، جکوزی، غرفه سوغات، مینی بار، رستوران سنتی و ترانسفر اشاره کرد.

هتل مشهد؛ از بهترین هتل های شهرهای پرمسافر

بهترین هتل کیش

جزیره زیبای کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است. هر ساله افراد بسیاری با هدف تفریح و بازارگردی به این جزیره سفر می‌کنند. هتل ۵ ستاره داریوش کیش به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران، گزینه‌ای عالی برای تجربه یک اقامت به یاد ماندنی در جزیره کیش است. معماری منحصربه‌فرد این هتل که برگرفته از معماری ایران باستان و تخت جمشید است، چشم‌های مسافران را به خود خیره می‌کند. این هتل که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده، دارای ۱۹۰ واحد اقامتی با به‌روزترین امکانات است. این هتل لوکس در مرکز جزیره کیش قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید دسترسی مناسبی به مراکز خرید مهم جزیره کیش و سواحل مرجانی داشته‌باشید. برخی از مهم‌ترین امکانات هتل داریوش کیش شامل استخر روباز، سالن بیلیارد، زمین تنیس، سالن ماساژ تایلندی، فضای سبز و ترانسفر است.

هتل داریوش؛ یکی از بهترین هتل های شهرهای پرمسافر

بهترین هتل اصفهان

شهر زیبای اصفهان که به “نصف جهان” معروف است، یکی از بهترین شهرهای ایران برای سفر محسوب می‌شود. گردشگران بسیاری هر ساله با هدف بازدید از آثار تاریخی این شهر ازجمله میدان نقش جهان، منار جنبان، سی‌وسه پل، مسجد جامع اصفهان و … به آن سفر می‌کنند. در شهر اصفهان هتل‌ها و گزینه‌های اقامتی متنوعی برای گردشگران وجود دارد.

هتل ۵ ستاره عباسی اصفهان یکی از با شکوه‌ترین هتل‌های ایران است و بهترین گزینه‌ اقامتی در سفر به شهر پرمسافر اصفهان محسوب می‌شود. این هتل یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های ایران است که ۳۰۰ سال قدمت دارد و در حال حاضر بهترین امکانات و خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل، بی‌نظیر فاصله کمی با جاذبه‌های اصفهان دارد و با کمی پیاده‌روی می‌توانید از عمارت عالی‌قاپو اصفهان،‌ کاخ چهل ستون و سی و سه پل دیدن کنید. از مهم‌ترین امکانات هتل عباسی اصفهان می‌توان به سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ و غرفه سوغات اشاره کرد.

بهترین هتل های اصفهان

بهترین هتل شیراز

شهر پر رنگ و لعاب شیراز یکی دیگر از شهرهای پر مسافر ایران است. گردشگران بسیاری به‌خصوص در فصل بهار با هدف بازدید از دروازه قرآن، باغ ارم، باغ نارنجستان قوام، آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ و غیره به شهر شیراز سفر می‌کنند. در بین گزینه‌های اقامتی پر تعداد شهر شیراز، هتل بزرگ شیراز با نمای بی‌نظیری که دارد بهترین گزینه محسوب می‌شود. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده، دارای ۱۵۸ واحد اقامتی در ۱۴ طبقه است. از ویژگی‌های جذاب هتل بزرگ شیراز می‌توان به رستوران گردان هتل اشاره کرد که چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر شیراز را به چشمان شما هدیه می‌دهد. این هتل لوکس در نزدیکی دروازه قرآن شیراز قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شیراز ازجمله باغ ارم، حافظیه، سعدیه و باغ دلگشا داشته‌باشید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز شامل باشگاه ورزشی، اتاق ماساژ، آرایشگاه و غرفه سوغات می‌شود.

بهترین هتل رشت

شهر زیبای رشت یکی از قطب‌های گردشگری داخلی و سومین شهر گردشگرپذیر ایران است. این شهر به‌واسطه‌ آب‌وهوای مطلوب، چشم‌اندازهای زیبا، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فرهنگ اصیل و با قدمت، مردمان خونگرم و مهمان‌نواز و البته غذاهای محلی بسیار خوشمزه‌ خود، سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشد. در شهر رشت نیز هتل‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانند گزینه‌هایی عالی برای اقامت باشند.

جذاب‌ترین گزینه‌ اقامتی در رشت بدون شک هتل ۵ ستاره‌ کادوس است. این هتل که با نام هتل بزرگ رشت نیز شناخته می‌شود، در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته‌است. هتل ۵ طبقه کادوس دارای ۹۶ واحد اقامتی متنوع با امکانات و خدمات کامل است. این هتل زیبا فاصله کمی با مهم‌ترین جاهای دیدنی رشت ازجمله میدان شهرداری رشت، بازار بزرگ رشت و باغ محتشم دارد. از امکانات خاص هتل کادوس رشت می‌توان به زمین تنیس و استخر روباز اشاره کرد.

بهترین هتل تهران

شهر تهران به‌عنوان پایتخت ایران یکی از پر مسافرترین شهرهای کشور است. سالانه افراد زیادی به دلایل کاری، درمانی، تفریح، گردشگری و … به تهران سفر می‌کنند. با توجه به تعداد بالای هتل‌ها و اقامتگاه‌های تهران، دست مسافران برای انتخاب کاملا باز است.

بدون شک هتل مجلل و شیک اسپیناس پالاس که یکی از بهترین هتل‌های ایران است، بهترین گزینه برای اقامت در تهران محسوب می‌شود. هزینه اقامت در این هتل لوکس که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده‌است، بسیار بالا است. این هتل ۵ ستاره ترکیبی بی‌نظیر از معماری معاصر ایرانی و مدرن‌ترین تجهیزات جهانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در هتل اسپیناس پالاس به راحتی می‌توانید به مراکز خرید تهران مانند مجتمع لیدوما و میلاد نور دسترسی داشته‌باشید.

جمع بندی

در پایان باید بگوییم شهرهای بسیاری در ایران وجود دارند که به‌عنوان مقاصد گردشگری مورد توجه مسافران قرار دارند. در این مطلب برای آنکه بدانیم بهترین هتل‌های شهرهای پرمسافر کدامند، بهترین هتل تعدادی از شهرهای گردشگرپذیر داخلی را به شما معرفی کردیم.

source

توسط chehrenet.ir