پایه استودیویی Røde DS2 یا پایه میکروفون برای پادکست ایده‌آل است و کمتر از یک بازوی بزرگ … [+] قابل توجه است.
RØDEپیدا کردن یک پایه میز میکروفون قابل اعتماد و مقرون به صرفه پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می کنید. من در طول سال‌ها تعداد کمی خرید کرده‌ام، اما ثبات یکی از مهم‌ترین مسائل با اکثریت است. پیدا کردن پایه میکروفونی که بتواند با یک میکروفون حرفه ای سنگین وصل شده ثابت بماند کار آسانی نیست.
برند استرالیایی صوتی Røde بازوی استودیو DS2 را با طراحی مدرن و ساختار فوق العاده قوی عرضه کرده است. DS2 دارای دو اتصال مفصلی یا نقطه محوری است که با سفت کردن دو پیچ شست می توان آنها را در جای خود قفل کرد. پایه دارای یک نخ 3/8 اینچی (16 UNC Thread) برای اتصال مستقیم میکروفون یا وب کم است. یک آداپتور 1/4 اینچی (20 UNC) نیز در جعبه موجود است، بنابراین تمام پایه های شما پوشیده شده است.
Røde DS2 از فولاد سنگین ساخته شده است و وزن آن نزدیک به 1.5 کیلوگرم است. یک پایه بزرگ و کشیده وجود دارد که پایداری عالی را ارائه می دهد. این پایه می‌تواند با میکروفون‌ها و سایر لوازم جانبی تا وزن 900 گرم مقابله کند، که باید بیشتر میکروفون‌های حرفه‌ای موجود در بازار را پوشش دهد. بازوها دارای شیارهای راهنمای کابل یکپارچه هستند که به کابل‌های XLR یا USB اجازه می‌دهند تا ظاهری مرتب‌تر داشته باشند.
پایه DS2 Røde به راحتی تنظیم می شود و بسیار پایدار است.
RØDE پایه به شکل کیت ارسال می شود و با استفاده از چند پیچ ​​شش گوش که بازو را محکم به پایه آن متصل می کند، به هم پیچ می شود. طراحی هوشمندانه کنسول حداکثر انعطاف‌پذیری را هنگام قرار دادن میکروفون ارائه می‌دهد و دارای ارتفاع کافی برای قرار دادن میکروفون در زیر یا بالای پایه، بسته به ارتفاع مورد نیاز کاربر است.
من Røde DS2 را با میکروفون‌های مختلف امتحان کردم تا ببینم در دنیای واقعی چگونه عمل می‌کند. اول، این یک پایه محکم است و به اندازه کافی دراز است که به سختی خطر سرنگونی آن وجود دارد. ارتفاع و موقعیت به لطف طراحی زاویه دار تقریباً بی نهایت قابل تنظیم است. تنها کاری که پایه نمی تواند انجام دهد چرخش است. شما باید کل پایه را بچرخانید.
فولادی که برای ساخت این پایه استفاده می شود کاملاً مرده به نظر می رسد و اگر به آن ضربه بزنید فلز زنگ نمی زند. آنقدر محکم است که هیچ گونه حرکت کابل یا میکروفونیک را جذب نمی کند. هنگامی که با یک میکروفون پویا استفاده می شود، اثر مرده مواد به اندازه کافی برای رفع نیاز به هر گونه پایه ضربه ای است. DS2 حتی زمانی که به یک میکروفون خازنی وصل می‌شود، لزوماً نیازی به جداسازی ندارد، اما توصیه می‌کنم در صورتی که میکروفون شما دارای پایه است، از یک پایه ضربه‌گیر استفاده کنید، فقط در صورتی که پایه به طور تصادفی ضربه بخورد.
بازوی استودیو DS2 یکی از بهترین پایه‌های میکروفون Røde's NT Mini USB است.
RØDEتنظیم DS2 آسان است زیرا پیچ های انگشتی نقاط محوری را محکم می کنند. با این حال، شما نمی توانید موقعیت پایه را همانطور که می توانید با بازوی زاویه دار تغییر دهید. هر حرکتی از تنظیم موقعیت پایه از طریق پایه به میکروفون منتقل می شود. گفتنی است، پس از نصب پایه، آنقدر محکم می شود که هرگز نباید نگران واژگون شدن یا افتادن آن با شروع استفاده از آن باشید.
حکم: بازوی استودیویی Røde DS2 یک کیت محکم ساخته شده و یکی از سرویس‌پذیرترین پایه‌هایی است که من در مدتی طولانی آزمایش کرده‌ام. این ارزان ترین پایه موجود در بازار نیست، اما یکی از بهترین های ساخته شده است. طراحی در دوربین خوب به نظر می رسد و اندازه مناسبی برای نگه داشتن میکروفون های PodMic یا NT-USB Mini Røde است. DS2 می‌تواند میکروفون‌های بزرگ‌تری را تحمل کند، اما به خاطر داشته باشید که حداکثر وزن حدود 900 گرم وجود دارد. اگر می خواهید یک پایه میکروفون رومیزی شیک که با ظاهر میکروفون Røde مطابقت داشته باشد، DS2 ارزش دیدن را دارد.
قیمت و در دسترس بودن: پایه میکروفون رومیزی Røde DS2 اکنون در دسترس است و قیمت آن 90 دلار / 83 پوند / 105 یورو است.
اطلاعات بیشتر: rode.com
مشخصات فنی:

* وزن: 1471 گرم
* ابعاد (LxWxH): 170 x 120 x 190mm.
* حداکثر ارتفاع (کشیده): 380 میلی متر.
* حداکثر ظرفیت: 900 گرم.
* سازگاری: هر میکروفون یا لوازم جانبی زیر 900 گرم با نخ 3/8 یا 1/4 اینچی.
* پایه رزوه: 3/8 اینچ (16 رشته UNC) با 1/4 اینچ (20 آداپتور UNC).
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط chehrenet