ژل نیوویا (Neauvia) نوعی فیلر پوستی برای رفع افتادگی پوست، چروک‌های عمیق پوستی و خطوط اطراف دهان و بینی، گونه‌ها، چانه، فرم‌دهی بینی و زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت ناشی از افزایش سن است. در سال‌های اخیر، ژل‌های زیبایی محبوبیت پیدا کرده‌اند و انواع مختلفی از آن‌ها عرضه می‌شود. فیلر نئوویا یکی از همین فیلرهای محبوب است که برای رفع چین و چروک و زوایه‌سازی صورت به‌کار می‌رود. اگر قصد تزریق ژل دارید، تا انتهای این مطلب از دکترتو همراه ما باشید تا با ژل نیوویا، کاربردها، مزایا و عوارض آن بیشتر آشنا شوید. اما بهتر است خاطر نشان کنیم که قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی با یک متخصص پوست مشورت کنید. شما می‌توانید علاوه بر دریافت نوبت حضوری از دکترتو با بهترین پزشکان به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

ژل نیوویا چیست؟

ژل لب نیوویا (Neauvia)، جزء بهترین برند ژل لب و فیلر پوستی برپایه هیالورونیک اسید است که برای حجم‌دهی و فرم دهی لب‌ها، رفع چین و چروک و خطوط اطراف لب و بینی، فرم دهی چانه و کانتورینگ صورت استفاده می‌شود. این ژل ساخت سوئیس در زمره بهترین فیلرهای لب قرار دارد و کاملا طبیعی و ایمن است. در مقایسه با سایر ژل‌ها، فیلر نئوویا از ساختار، قوام، کشسانی، انسجام و ماندگاری بیشتری برخوردار است.

مزیت تزریق ژل نیوویا این است که فقط برای جوانسازی و تحریک تولید کلاژن و الاستین استفاده نمی‌شود، بلکه یکی از بهترین برندهای فیلر لب محسوب شده که به‌خاطر نتیجه طبیعی و ماندگاری نسبتا بالا در مقایسه با سایر ژل لب‌ها محبوبیت زیادی دارد.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

ژل نیوویا ساخت کجاست؟

برند نیوویا با ایده یک کارآفرین ایتالیایی در لهستان شکل گرفت و امروزه به یکی از شرکت‌های مهم توزیع‌کننده پزشکی زیبایی در دنیا تبدیل شده است. در سپتامبر ۲۰۱۵ این برند به یک شرکت تولیدی ایتالیایی ماتکس لب (Matex Lab) فروخته شد. در حال حاضر دو کشور ایتالیا و سوئیس تولیدکننده‌های اصلی فیلر نئوویا هستند. ژل نیوویا حاوی ۲۴ میلی‌گرم/میلی‌لیتر هیالورونیک اسید است که برای رفع خط خنده، حجم‌دهی لب‌ها و زاویه‌سازی صورت استفاده می‌شود.

انواع فیلر نئوویا

فیلر نیوویا انواع مختلفی دارد که براساس فاکتورهای مختلف انتخاب می‌شوند از جمله سن و جنسیت مراجع، خواسته و هدف فرد از تزریق فیلر، نوع ناحیه مورد نظر و وسعت آن. در نهایت پزشک با بررسی وضعیت و شرایط بیمار، می‌تواند بهترین گزینه را براساس نواحی درمانی پیشنهاد دهد. انواع فیلر نئوویا عبارتند از:  

میزان تاثیر ژل لب نیوویا چقدر است؟
در حال حاضر دو کشور ایتالیا و سوئیس تولیدکننده‌های اصلی فیلر نئوویا هستند.

۱. ژل نیوویا اینتنس لیپس (Intense Lips)

این فیلر حاوی ۲۸ میلی‌گرم هیالورونیک اسید و آمینواسیدهای ال‌پرولین و گلایسین است که به‌خاطر بافت یکنواخت، برجستگی و ناهمواری در لب‌ها ایجاد نمی‌کند و برای ایجاد ظاهر طبیعی و انعطاف‌پذیری لب‌ها استفاده می‌شود. این ژل بالاترین غلظت هیالورونیک اسید در انواع نیوویا دارد و برای اصلاح فرم چانه، زاویه‌سازی فک، حجم‌دهی گونه، کانتورینگ صورت و رفع خط خنده کاربرد دارد.

۲. ژل نیوویا اینتنس رئولوژی (Intense Reology)

ژل نیوویا اینتنس رئولوژی با ۲۲ میلی‌گرم هیالورونیک اسید مخصوص تزریق روی بینی، فرورفتگی‌ها و لیفت شقیقه، خطوط اخم و زیر چشم است. به‌علاوه اینکه برای جوانسازی دست‌ها هم از این نوع استفاده می‌شود.

۳. فیلر نئوویا استیمیولیت (Stimulate)

فیلر نئوویا استیمیولیت حاوی ۲۶ میلی‌گرم هیالورونیک اسید و یک درصد کلسیم هیدروکسی آپاتیت است که مخصوص تزریق برای اصلاح خط خنده و فرم چانه، حجم‌دهی گونه، زاویه‌سازی فک و صورت و رفع خطوط خنده عمیق تولید شده است. این نوع از فیلر نیوویا برای جوان‌سازی و حجم‌دهی دست‌ها هم کاربرد دارد.

۴. مزوژل نیوویا هیدراته

مزوژل نیوویا هیدراته، دو سرنگ با حجم دو و نیم سی‌سی است که هر کدام حاوی ۱۸ میلی‌گرم هیالورونیک اسید خالص هستند. هیالورونیک اسید موجود در مزوژل نئوویا هیدرودلکس، ارگانیک و خالص است و از پروبیوتیک غیربیماری‌زا باسیلوس سابتیلیس تهیه می‌شود.

فیلر نئوویا چند نوع است؟
ژل نیوویا این است که فقط برای جوانسازی و تحریک تولید کلاژن و الاستین استفاده نمی‌شود.

کاربرد ژل نیوویا

هیالورونیک موجود در ژل لب نیوویا باعث آبرسانی و تحریک تولید کلاژن می‌شود. این رطوبت‌رسانی به لطافت و قوام پوست کمک می‌کند. از کاربردهای ژل نیوویا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حجم‌دهی و برجسته‌سازی لب‌ها
  2. جوانسازی و آبرسانی پوست صورت
  3. جوانسازی و حجم‌دهی دست‌ها
  4. درمان چروکهای عمیق صورت از جمله خطوط اطراف دهان و بینی
  5. رفع خط خنده و اخم
  6. اصلاح ناهنجاری‌های صورت
  7. لیفت ابرو و پیشانی
  8. کاهش و رفع خطوط پنجه کلاغی
  9. رفع عدم تقارن صورت
  10. اصلاح فرم بینی
  11. سفت کردن پوست و رفع شلی و افتادگی پوست صورت
  12. حجم‌دهی گونه‌ها، چانه و فک
  13. کانتورینگ و زاویه سازی صورت

متن انگلیسی:
Neauvia is for men and women of different ages. Treatments can help with deep folds around the mouth and nose, sunken cheeks, facial scars, deep acne scars and loose skin. The Neauvia Organic dermal filler range has been developed for filling the loss of tissue and to stimulate collagen production in the face and body
ترجمه متن:
فیلر نئوویا برای زنان و مردان در سنین مختلف مناسب است. درمان‌ها می‌توانند به چین‌های عمیق اطراف دهان و بینی، گونه‌های فرورفته، اسکارهای صورت، اسکارهای عمیق آکنه و شل شدن پوست کمک کنند. مجموعه فیلرهای پوستی ارگانیک Neauvia برای پر کردن بافت از دست رفته و تحریک تولید کلاژن در صورت و بدن تولید شده است.

realyouclinic

فواید فیلر نیوویا

فیلر نیوویا محصولی برای جوانسازی پوست صورت و حجم‌دهی لب‌ها و گونه‌ها است که با هیدراتاسیون پوست، آب و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. به‌علاوه اینکه، این ژل بر پایه هیالورونیک اسید باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست شده و می‌تواند خطوط و چروک‌های ناشی از افزایش سن، افتادگی و شل‌شدن پوست، خطوط پنجه کلاغی و پیشانی، خط خنده و اخم و گونه‌های تخت و افتاده را برطرف کرده و حجم بدهد. از مزایا و فواید فیلر نیوویا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق فیلر نیوویا روش غیرتهاجمی و ایمن با عوارض جانبی کم محسوب می‌شود که معمولا عوارض آن موقتی هستند و دو تا سه روز بعد تزریق فیلر برطرف می‌شوند.
  • نتایج تزریق ژل نیوویا بلافاصله بعد تزریق قابل مشاهده هستند.
  • ماندگاری ژل لب نیوویا نسبت به سایر فیلرهای پوستی طولانی مدت است و بسته به سن، جنسیت، ژنتیک و واکنش پوست به فیلر و مراقبت‌های بعد از تزریق بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد.
  • فیلر نئوویا گزینه عالی برای حجم‌دهی لب، گونه و چانه است که ظاهر طبیعی دارد.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای فیلر نیوویا، طبیعی به‌نظر رسیدن نتیجه بعد تزریق است که باعث محبوبیت بالای این ژل لب شده است.
  • نیوویا علاوه بر جوانسازی و رفع چروک و خطوط پوستی و حجم‌دهی لب‌ها برای کانتورینگ و زاویه‌سازی فک و صورت هم استفاده می‌شود.
  • تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست در اثر تزریق نیوویا با پرکردن نواحی خالی در بافت پوست که در اثر افزایش سن و پیری ایجاد شده، باعث لیفت و سفت‌کنندگی پوست صورت و بدن می‌شود.

دنبال ژل با عوارض جانبی کم هستی؟

با مشورت متخصص برای تزریق ژل اقدام کن.

طرز استفاده از ژل نیوویا

طرز استفاده از ژل نیوویا همانند سایر فیلرهای پوستی است که با سوزن بسیار نازک به نواحی صورت تزریق می‌شود. پزشک بعد از بررسی صورت بیمار و هدف از تزریق، نواحی مورد نیاز را مشخص می‌کند. ابتدا صورت را با پد ضدعفونی تمیز می‌کنند و بعد از بی‌حسی موضعی، ژل با سوزن‌ ظریف و نازک به نواحی علامت‌گذاری شده تزریق می‌شود. اگر التهاب پوستی، عفونت یا جوش پوستی فعال دارید، بهتر است از تزریق فیلر تا درمان قطعی اجتناب کنید، چرا که باعث بروز عوارض جانبی جدی و تشدید عفونت می‌شود.

ماندگاری ژل نیوویا

عوامل متعددی از جمله سن، نوع پوست، ژنتیک، واکنش پوستی فرد به فیلر تزریق شده، سبک زندگی، نوع فیلر، ناحیه تحت درمان، مراقبت‌های بعد از تزریق و تکنیک صحیح تزریق بر ماندگاری فیلرها تاثیر می‌گذارند. ژل نیوویا ماندگاری بالایی دارد که علت آن غلظت بالای هیالورونیک اسید است که باعث محبوبیت آن شده است.

متن انگلیسی:
In general, results can last from 6 to 9 months. Sometimes, results last up to one year depending on factors such as skin type, age and lifestyle but also the technique used by the medical professional. Neauvia Organic Intense Lips contains 24 mg/ml of HA to provide optimal results in the delicate lip area
ترجمه متن:
به‌طورکلی، نتایج تزریق فیلر نئوویا بین ۶ تا ۹ ماه ماندگارند. گاهی اوقات، بسته به نوع پوست، سن و سبک زندگی و همچنین تکنیک مورد استفاده توسط متخصص پزشکی حتی ممکن است تا یکسال هم اثر ژل باقی بماند. ژل نیوویا ارگانیک اینتنس لیپس با غلظت ۲۴ میلی‌گرم هیالورونیک، بهترین نتیجه را برای نواحی ظریف لب‌ها دارد.

dermaguru

عوارض فیلر نیوویا

نیوویا از برندهای معتبر فیلر لب در بازار است که به‌دلیل ارگانیک بودن، عوارض جدی ندارد. اما همانند هر روش زیبایی، ممکن است چند روز اول با عوارض تزریق ژل لب مانند التهاب، تورم و قرمزی روبه‌رو شوید که با کمپرس سرد برطرف می‌شوند. در برخی افراد ممکن است در نواحی تزریق، کبودی ایجاد شود که کوتاه مدت بوده و خطرناک نیست. عفونت از عوارض نادری است که معمولا پیش نمی‌آید.

در صورتی که عوارض طی چند روز بهبود پیدا نکنند یا تشدید شوند، حتما به پزشک مراجعه کنید. برای کاهش بروز عوارض فیلر نیوویا باید مراقبت‌های بعد از تزریق را جدی بگیرید و از انجام فعالیت‌های جسمی و ورزشی شدید تا ۲۴ ساعت بعد تزریق خودداری کنید. نوشیدنی‌های داغ هم تا یک روز بعد از تزریق فیلر لب نیوویا ممنوع است.

ویژگی ژل نوویا ژل رستیلن ژل ژوویدرم
نوع ماده هیالورونیک اسید هیالورونیک اسید هیالورونیک اسید
ماندگاری ۱۲ تا ۱۸ ماه ۶ تا ۱۲ ماه ۱۲ تا ۲۴ ماه
تنوع طیف وسیعی از چگالی‌ها و ویسکوزیته‌ها تنوع متوسط تنوع متوسط
قیمت گران متوسط متوسط
مدت زمان تزریق کمتر از ۳۰ دقیقه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه
درد کم کم تا متوسط کم تا متوسط
عوارض جانبی قرمزی، تورم، کبودی، درد (معمولاً خفیف و موقتی) قرمزی، تورم، کبودی، درد (معمولاً خفیف و موقتی) قرمزی، تورم، کبودی، درد (معمولاً خفیف و موقتی)
مقایسه ژل نوویا با سایر ژل‌های محبوب

نمیدونی کدوم ژل برای چروک صورتت مناسبه؟ همین حالا از متخصص بپرس.

قیمت ژل نیوویا

تزریق فیلرهای پوستی عمل زیبایی محسوب شده که تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. بسته به اینکه فیلر را در چه کلینیکی و کدام موقعیت جغرافیایی تزریق می‌کنید و تخصص و مهارت پزشک، باید قیمت متفاوتی برای تزریق ژل نیوویا بپردازید. قیمت ژل نیوویا از ۳ میلیون تومان تا ۴ و نیم میلیون تومان در بازار است.

اگر نیاز به بررسی قیمت تزریق ژل در نقاط مختلف دارید، دکترتو کلینیک برای شما این امکان را فراهم کرده و بدون صرف هزینه می‌توانید خدمات هر پزشک یا کلینیک را با یکدیگر مقایسه نمایید.

قیمت هر سی سی ژل نیوویا

قیمت ژل نیوویا یک سی‌سی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. جهت اطلاع دقیق از قیمت هر سی سی ژل نیوویا باید با پزشک متخصص و کلینیک درمانی خود مشورت کنید.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

تزریق فیلرهای پوستی راهکار زیبایی کم تهاجمی و بدون عوارض جانبی است که چین و چروک‌، خطوط روی صورت و اطراف لب و بینی، خط خنده و افتادگی پوست را برطرف می‌کند. ژل نیوویا یکی از فیلرهای پوستی محبوب با ماندگاری بالا است که برای حجم‌دهی و فرم‌دهی لب‌ها، کانتورینگ صورت، برجسته‌سازی گونه‌ها و رفع خطوط و چروک‌های پوستی به‌کار می‌رود.

هیالورونیک خالص موجود در این فیلر باعث شده که عوارض جانبی جدی نداشته باشد. البته نحوه تزریق صحیح و تخصص پزشک نیز اهمیت زیادی در پیشگیری از عوارض جانبی دارد. بهتر است دکتر زیبایی پوست مجرب و ماهری را انتخاب کنید که میزان رضایت مراجعین بالایی داشته باشد. اما در صورت کمبود وقت می توانید از خدمات ویزیت آنلاین متخصص پوست دکترتو برای مشاوره با پزشک مورد نظر خود استفاده کنید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

source

توسط chehrenet.ir