ژل پروفایلو (Profhilo) فیلر حاوی هیالورونیک اسید است که باعث رطوبت و آبرسانی پوست می‌شود. تزریق این ژل باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست شده که دو پروتئین اصلی سفتی، محکم و یکدست کردن پوست هستند. ژل پروفایلو برای درمان علائم پیری است که باعث بهبود ظاهر پوست، رفع چین و چروک‌های پوستی و خطوط ناشی از افزایش سن می‌شود. این درمان غیرجراحی و غیرتهاجمی است که به‌دلیل نداشتن عوارض جانبی، محبوبیت بالایی دارد. در ادامه این مطلب از دکترتو با ما باشید تا با ژل پروفایلو، کاربرد، مزایا و عوارض این فیلر پوستی بیشتر آشنا شوید. چنانچه چین و چروک پوستی اعتماد به نفستان را از بین برده بهتر است در این باره با متخصص پوست مشورت کنید. شما می‌توانید علاوه بر دریافت نوبت حضوری با بهترین متخصصان به صورت آنلاین مشورت نمایید.

ژل پروفایلو (Profhilo) چیست؟

ژل پروفایلو (Profhilo) یکی از انواع بهترین برند ژل لب بر پایه هیالورونیک اسید است که برای بهبود و احیای پوست استفاده می‌شود. این محصول دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید متمایز می‌کند. پروفایلو حاوی غلظت بالای هیالورونیک اسید (۶۴ میلی‌گرم در میلی‌لیتر) با وزن مولکولی متفاوت است. این ترکیب باعث می‌شود هیالورونیک اسید به‌طور یکنواخت در پوست پخش شده و اثر بهتری بگذارد.

این مزوژل صورت با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، باعث بهبود کیفیت و ساختار پوست می‌شود که طی ۴-۲ هفته پس از تزریق مشاهده می‌گردد. پروفایلو با روش تزریق تکه‌تکه (سریال) در نقاط مختلف پوست استفاده شده تا اثر آن به‌طور یکنواخت در پوست پخش شود.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

ژل پروفایلو ساخت کجاست؟

ژل پروفایلو محصول سوئیسی است که شرکت ایبسا (IBSA) در ایتالیا تولید می‌کند. شرکت ایبسا، شرکت بین‌المللی مشهور در زمینه سلامت جهانی است که بیش از ۱۲ شعبه تولید دارو در کشورهای دنیا دارد.

کاربرد ژل پروفایلو (Profhilo)

ژل پروفایلو باعث تحریک تولید چهار نوع کلاژن و الاستین مختلف شده که باعث بهبود قابل توجه کیفیت پوست، کاهش خطوط و چروک‌های پوست صورت و پیشگیری از کاهش حجم و تیرگی پوست می‌شود. این ژل تزریقی نوعی درمان تزریقی ضدپیری است که برای بازگرداندن الاستیسیته پوست و جلوگیری از شل‌شدن پوست در اثر افزایش سن تجویز می‌شود.

درمان با ژل پروفایلو باعث بهبود رنگ و بافت پوست، هیدراتاسیون و درخشش کلی صورت می‌شود. به‌علاوه اینکه، با تقویت سفتی و خاصیت ارتجاعی پوست به سلامت و بهتر دیده شدن پوست صورت کمک می‌کنند. این ژل بیشتر برای نواحی صورت از جمله ژل لب استفاده می‌شود، اما برای جوانسازی گردن، قسمت بالای سینه، بازوها، زانو و دست‌ها هم قابل مصرف است.

انواع ژل پروفایلو

ژل پروفایلو در یک نوع با فرمول مشخص ۶۴ میلی‌گرم هیالورونیک اسید در سرنگ ۲ میلی‌لیتری از قبل پرشده (۳۲ میلی‌گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بالا + ۳۲ میلی‌گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی پایین) عرضه می‌شود.

نمیدونی کدوم ژل برای چروک صورتت بهتره؟

با متخصص مشورت کن.

فواید پروفایلو

ژل پروفایلو روش درمان زیبایی است که فواید زیادی برای پوست دارد و همین دلیلی بر محبوبیت گسترده آن در دنیای زیبایی شده است. از فواید این ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزیت توضیح
تحریک تولید کلاژن و الاستین یکی از بارزترین مزایای این ژل، قابلیت تحریک آن در کلاژن‌سازی است. با بالا رفتن سن، بدن قادر به تولید کلاژن کافی نیست و در نتیجه سلول‌ها در روند پیری قرار می‌گیرند. تزریق ژل پروفایلو می‌تواند بدن را وادار به تولید کلاژن بیشتر و تقویت استحکام پوست کند.
بهبود الاستیسیته پوست تزریق پروفایلو باعث تحریک تولید الاستین در پوست شده و از این طریق از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و رنگ کلی پوست را بهبود می‌بخشد.
کاهش خطوط و چین و چروک‌های ریز و سطحی هیالورونیک اسید موجود در این ژل، فضای خالی را پر کرده و با حجم‌دهی به پوست، چین و چروک‌ها را کمتر می‌کند. در نتیجه پوست صورت صاف‌تر، شاداب و جوان‌تر دیده می‌شود.
بازگردانی حجم از دست رفته صورت این ژل می‌تواند حجم از دست رفته صورت را برگرداند و ظاهر پرتر و حجیم‌تری به صورت بدهد. به‌علاوه اینکه، تزریق این ژل باعث لیفت طبیعی صورت شده و هارمونی و تناسب اعضای صورت را بیشتر می‌کند.
آبرسانی و هیدراتاسیون پوست هیالورونیک اسید موجود در ژل پروفایلو، آب و رطوبت داخل پوست را حفظ کرده و اجازه نمی‌دهد پوست خشک شود. این یعنی داشتن صورتی درخشان‌تر که شاداب و جوان به نظر می‌رسد.
نتیجه طبیعی این ژل با هدف حفظ ویژگی‌ها و ظاهر طبیعی پوست تولید شده و قرار نیست تغییر خاصی در حالات صورت بدهد. صرفا، پوست را یک درجه سالم‌تر می‌کند.
روش کم تهاجمی و غیرجراحی با حداقل عوارض مزیت بزرگ تزریق ژل پروفایلو نسبت به روش‌های جراحی، کم تهاجمی بودنش است که ریسک بروز عوارض را در آن به حداقل می‌رساند. عدم نیاز به بیهوشی عمومی، بدون برش و بخیه و تزریق با سوزن بسیار نازک و ظریف، همگی از مواردی هستند که افراد را ترغیب کرده سراغ این ژل بیایند. 
تکنیک سریع و راحت درمان سرپایی یک جلسه‌ای که نهایتا یک ساعت طول می‌کشد و نیازی به بستری شدن یا استراحت مطلق ندارد. فرد بعد تزریق می‌تواند به روال معمول زندگی بازگردد.
دوره نقاهت کوتاه از آنجایی که ژل پروفایلو، عوارض جانبی جدی مانند قرمزی، تورم یا کبودی زیادی ندارد و معمولا طی دو سه روز برطرف می‌شوند، دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است.
ماندگاری بلند مدت این ژل نسبت به سایر روش‌های زیبایی، ماندگاری نسبتا طولانی دارد و بین شش تا دوازده ماه اثر آن باقی می‌ماند.
فواید ژل پرفایلو

متن انگلیسی:
Natural and Long-lasting Results The unique formulation of Profhilo encourages the skin to produce its own collagen and elastin, promoting a rejuvenated appearance without the need for artificial fillers. The treatment focuses on restoring hydration and elasticity, which are essential for a youthful glow
ترجمه متن:
نتایج طبیعی و طولانی‌مدت فرمولاسیون منحصر به فرد پروفایلو پوست را تشویق می‌کند تا کلاژن و الاستین خود را تولید کند و ظاهری جوان را بدون نیاز به فیلرهای مصنوعی ایجاد می‌کند. این درمان بر بازگرداندن هیدراتاسیون و خاصیت ارتجاعی تمرکز دارد که برای درخشش جوانی ضروری است.

santilondon

طرز استفاده از ژل پروفایلو

هیالورونیک اسید، ماده آب‌دوست است، یعنی آب را از بدن جذب کرده و در خود نگه می‌دارد، به‌همین دلیل، پروفایلو بیشتر از آنکه فیلر باشد، به‌عنوان آبرسان عمل می‌کند و بهترین گزینه برای افراد با پوست خسته، تیره و کدر است که بعد از ۳ تا ۵ روز، پوستی سفت و محکم با ظاهری درخشان به آن‌ها می‌دهد. تزریق ژل پروفایلو دو مرحله‌ای است با فاصله ۴ هفته یا ۲۸ روز. چند هفته اول بعد از تزریق، تحریک تولید کلاژن صورت و الاستین شروع شده و پس از آن اثر ثانویه سفت کردن و کشیدن پوست آغاز می‌شود. ماکزیمم تاثیر پروفایلو دو ماه بعد از تزریق دوم ظاهر می‌شود.

طرز استفاده از ژل پروفایلو همانند سایر فیلرهای پوستی ساده و ایمن است. پزشک صورت یا نواحی مدنظر را با پد الکل، ضدعفونی می‌کند و سپس نواحی صورت را علامت می‌زند. بعد از بی‌حسی موضعی، ژل را به قسمت‌های علامت‌گذاری شده صورت تزریق می‌کند. بعد از تزریق نیازی به استراحت نیست و بیمار می‌تواند به روال عادی زندگی بازگردد.

البته رعایت برخی دستورات مراقبتی در هفته اول تا دوم بعد تزریق، باعث ماندگاری بیشتر ژل پروفایلو شده و ریسک بروز عوارض را به حداقل می‌رساند. تا سه روز بعد تزریق، از حمام، استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید و فعالیت‌های جسمی و ورزشی شدید انجام ندهید. هرگونه مالش، اصطحکاک و ماساژ صورت باعث کاهش اثر ژل شده و احتمال عفونت، التهاب و تورم، یا گلوله شدن ژل زیر پوست را بیشتر می‌کند.

پروفایلو محصول کدام کشور است؟
ژل پروفایلو محصول سوئیسی است که شرکت ایبسا (IBSA) در ایتالیا تولید می‌کند.

ماندگاری ژل پروفایلو

ژل پروفایلو (Profhilo)در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی از ماندگاری بیشتری برخوردار است. عوامل مختلفی روی ماندگاری این ژل تاثیر می‌گذارند از جمله سن و ژنتیک فرد، واکنش پوستی، شدت و وسعت ناحیه تحت درمان، نحوه تزریق و تخصص و مهارت پزشک، تجهیزات کلینیک، موقعیت جغرافیایی، مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق و تعداد جلسات تزریق.

متن انگلیسی:
The effects of the treatment can last for 6-9 months, which is a considerable duration for a non-surgical skin rejuvenation procedure
ترجمه متن:
به‌طورکلی، اثرات تزریق ژل پروفایلو بین شش تا نه ماه ماندگاری دارند که برای روش‌های غیرجراحی جوانسازی پوست، بازه زمانی قابل توجهی محسوب می‌شود.

centreforsurgery

عوارض فیلر پروفایلو

تزریق فیلر پروفایلو (Profhilo) روش کم تهاجمی و نسبتا ایمنی است که عوارض جانبی جدی و خطرناکی ندارد. اما همانند هر روش زیبایی، ممکن است در برخی موارد، خطراتی ایجاد شوند که خوشبختانه موقتی بوده و نهایتا سه روز بعد تزریق بهبود پیدا می‌کنند. البته علیرغم کم خطر بودن، بازهم تزریق این ژل برای خانم‌های باردار، شیرده و افراد حساس به هیالورونیک اسید توصیه نمی‌شود. از عوارض پروفایلو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تورم، قرمزی و التهاب در نواحی تزریق که معمولا چند ساعت یا چند روز اول بعد تزریق برطرف می‌شوند.
  • کبودی در نواحی تزریق که به‌خاطر آسیب دیدگی عروق خونی زیر پوست ایجاد شده و بعد چند روز بهبود پیدا می‌کند.
  • ایجاد برآمدگی‌های پوستی یا توده‌های زیرپوستی به دلیل گلوله شدن ژل و عدم انتشار یکنواخت آن زیر پوست
  • التهاب و واکنش آلرژیک به ماده پروفایلو، خارش و سوزش
  • عفونت در محل تزریق
  • سردرد و حالت تهوع
  • حساس‌شدن پوست

نگران عوارض بعد از تزریق ژل هستی؟ همین حالا با متخصص مشورت کن.

قیمت ژل پروفایلو در دکترتو کلینیک

عوامل مختلفی روی قیمت ژل پروفایلو تاثیر می‌گذارند مانند میزان دوز مصرفی، شدت و وسعت ناحیه درمان، تعداد جلسات تزریق، مهارت و دستمزد پزشک متخصص و موقعیت جغرافیایی کلینیک. به‌طورکلی، قیمت تزریق ژل پروفایلو از ۳ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان متغیر است. باید دقت داشته باشید که ژل پروفایلو اصل باشد، چرا که برخی سودجویان نمونه ژل‌های تقلبی را در بازار عرضه می‌کنند که قیمت پایین‌تری دارند اما قطعا فاقد مزایا و ماندگاری ژل اصلی هستند.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

ژل پروفایلو (Profhilo) روش جدیدی در جوانسازی پوست صورت است که از هیالورونیک اسید برای احیا و ترمیم پوست و سفت کردن آن کمک می‌گیرد. پروفایلو برخلاف فیلرهای پوستی سنتی، صرفا فضای خالی داخل چین و چروک‌های پوستی را پر نمی‌کند، بلکه عامل قدرتمندی برای آبرسانی پوست است و به همین طریق باعث شادابی و جوان‌تر شدن چهره می‌شود. این روش با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، به بهبود رنگ و بافت پوست هم کمک می‌کند.

هرچند این روش کم تهاجمی و غیرجراحی است و عوارض جدی ندارد، اما تزریق نادرست و ناصحیح آن می تواند عواقب خطرناک و جبران ناپذیری به بار بیاورد. بنابراین در انتخاب پزشک متخصص پوست و بامهارت تردید نکنید، چرا که تزریق نادرست ممکن است به عروق خونی زیر پوست آسیب برساند. اگر نگران عوارض تزریق هستید نگران نباشید چرا که با ویزیت آنلاین متخصص پوست دکترتو می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

source

توسط chehrenet.ir