لیپ گلاس

لیپ گلاس یک نوع محصول آرایشی پرطرفدار در بین خانم‌ها مخصوصا نسل جدید است که برای براق کردن و نرم کردن لب‌ها استفاده می‌شود. این محصول که به آن برق لب هم می‌گویند، از مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده تشکیل شده تا لب‌ها را نرم و لطیف کرده و از خشکی نیز جلوگیری کند. لیپ گلاس دارای براقیت و درخشندگی است که به لب‌ها زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد.

اما در خصوص این محصول سوالاتی نیز مطرح است؛ اینکه فرق آن با رژ لب چیست؟ یا مثلا چرا باید از لیپ گلاس استفاده کرد؟ و اینکه این مایع براق چه مدل‌هایی دارد و از چه طریق آن را خریداری کنیم. برای پاسخ به سوالات این لوازم آرایشی ترند شده و آشنایی بیشتر، این مقاله از مجله زیبایی و سلامت نیلماه را تا پایان دنبال کنید. 👄

آشنایی با لیپ گلاس

آشنایی با لیپ گلاس

لیپ گلاس یک محصول آرایش لب است در کنار زیبایی و درخشندگی لب‌ها، آنها را حجیم‌تر نیز نشان می‌دهد و تا ساعت‌ها ماندگاری دارند. این محصول که در انواع مختلف مایع و جامد و با ویژگی‌های متنوعی تولید می‌شود، نسبت به رژ لب و خط لب رنگدانه‌ی کمتری دارد و می‌تواند درخشندگی و رطوبت بیشتری به لب‌ها اضافه کند.

برخی از برندهای معروف برق لب یا همان لیپ‌گلاس (lip gloss) عبارت است از: ویکتوریا سکرت، شیگلم، استی لادر، دیور، میبلین، کالیستا و مای و… که هر کدام با مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی عرضه شده‌اند.

به عنوان نمونه، برق لب ویکتوریا سکرت محصولی بی‌نظیر است که در رنگ‌ها و طعم‌های متفاوتی عرضه شده و در صورت خرید آن به صورت اصل، شاهد جذابیت فوق‌العاده‌ای بر روی لب‌های خود خواهید بود. همچنین لیپ گلاس برند شیگلم نیز بسیار باکیفیت بوده و دارای رنگ‌های جذاب و براقیت زیبایی برای لب‌ها است که در کنار نرم و مرطوب نگه داشتن لب‌ها، با ماندگاری خوبی که دارد، باعث شده لب‌ها تا مدت طولانی زیبا باقی بمانند.

لیپ گلاس مای هم یکی از برندهای قدیمی ایرانی است که کیفیت آن برای بسیاری از ایرانی‌ها ثابت شده است. لیپ گلاس دیور نیز به عنوان بالم لب رنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که لب‌ها را در عین زیبایی، مرطوب و درخشان می‌کند. همچنین لیپ گلاس کالیستا پیگمنت رنگ بالایی دارد و مناسب افرادی است که به رنگ لب خود اهمیت می‌دهند.

در مجموع، محصولات برق لب در بازار با تنوع بالا و انواع مختلف موجود هستند تا به نیازها و سلیقه‌های مختلف افراد پاسخ دهند.

تاثیر و کاربرد لیپ گلاس
قبل و بعد از استفاده از برق لب

کاربرد لیپ گلاس چیست؟

لیپ گلاس یک محصول زیبایی‌ست که برای جلوه‌دهی لب‌ها استفاده می‌شود و کاربرد اصلی آن همین است! اما، این محصول دارای کاربردهای بیشتری هم هست.

بهبود ظاهر لب‌ها برای تمام بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. پس با استفاده از لیپ گلاس، درخشندگی و برق لب‌ها، ظاهر زیبا و جذاب را شاهد خواهیم بود. مورد دیگر اینکه، این محصول حاوی روغن‌های نرم‌کننده می‌باشد و در نتیجه به لب‌ها نرمی و لطافت بخشیده و از خشکی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

حفاظت از لب‌ها را می‌توان کاربرد دیگر برق لب دانست. این لوازم آرایشی صورت، دارای مقدار بسیاری از ویتامین‌ها به ویژه ویتامین E هست تا به لب‌ها مرطوبیت داده و محافظت از آسیب‌های محیطی مانند اشعه‌های UV را ایجاد کند.

lip gloss در تقویت رنگ رژ لب نیز موثر است و می‌تواند رنگ رژ لب را تا حد مطلوبی تقویت کرده و جلوه‌ای جذاب به آن بدهد. همچنین لیپ گلاس به لب‌ها حس لطافت و راحتی می‌دهد و سبب حجیم‌تر و صاف شدن لب‌ها شده تا جذابیت آن، بیش از قبل شود.

مواد تشکیل دهنده برق لب

لیپ گلاس از چه چیزی ساخته شده است؟

لیپ گلاس از چند ترکیب شیمیایی تولید می‌شود، اما پایه شیمیایی ساختار آنها اغلب ثابت است و از چند ترکیب کلیدی تولید و ساخته می‌شوند. این محصولات بر پایه لانولین، مواد نفتی، کره شی و موم فرموله شده‌اند. موم پایه بافت پوست را به صورت عمقی آبرسانی نموده و باعث حجیم شدن فضای بین سلولی و از بین رفتن چین و چروک می‌گردد.

فرمولاسیون برق لب را می‌توان موارد زیر نام برد:

  • روغن‌های نرم‌کننده: مانند روغن‌های آووکادو یا شیا که به لب‌ها نرمی و لطافت می‌بخشند.
  • ویتامین‌ها: نظیر ویتامین E که به عنوان آنتی‌اکسیدان عمل کرده و لب‌ها را محافظت می‌کند.
  • پلیمرها: برای ایجاد لایه‌ای براق و درخشان روی لب‌ها.
  • عطر و رنگ‌دهی: برای ایجاد بوی خوشایند و رنگ زیبا.

فرق تینت لب و لیپ گلاس

فرق لیپ گلاس و تینت لب چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، لیپ گلاس یک محصول براق کننده و نرم کننده برای لب‌ها است که بعد از رژلب یا به تنهایی استفاده می‌شود. اما تینت لب یک محصول آرایشی برای رنگ‌دهی به لب‌ها است که از رژ لب با ساختار گیاهی و بدون سرب تشکیل شده است. به بیان دیگر می‌توان گفت که این محصول، یک نوع رنگ لب با فرمولاسیون خاص است که رنگ ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب دارد و بر روی لب‌ها جذب می‌شود.

همچنین تینت لب با خاصیت آبرسان و مرطوب کننده، برای لب‌های خشک و پوست پوست شده بسیار مفید است. برخی از تینت لب‌ها حاوی عصاره آلوئه ورا و مجموعه ضد آلودگی کلارنس هستند.

لازم است بدانید که اکثر تینت‌ها دارای ماندگاری بیشتری به نسبت لیپ‌گلاس‌ها بوده و حتی پس از خوردن و نوشیدن همچنان رنگ ماندگاری دارند. در کل باید گفت، لیپ گلاس به لب‌ها براقیت و درخشندگی داده و ظاهری جذاب و جوانه را برای لب‌ها فراهم می‌نماید. تینت لب نیز رنگ ماندگار و طبیعی روی لب‌ها ایجاد کرده که ماندگاری بالایی دارد.

تفاوت برق لب و رژ

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

لیپ گلاس و رژ لب دو محصول آرایشی لب‌ها بوده اما هر کدام دارای کاربردی خاص هستند و استفاده از آنها هم فرق دارد. در ابتدا باید گفت، لیپ گلاس برای درخشندگی و نرم کردن لب و ایجاد جذابیت استفاده می‌شود، اما رژ لب برای بهبود بالاتر و نگهداری لب و استفاده روزمره بکار می‌رود.

از سوی دیگر، محصولات lip gloss بسیار متنوع و با رنگ‌های طبیعی و حتی دارای طعم، ارائه شده اما رژلب‌ها به صورت رنگ‌های مایع، جامد یا ژلی هستند. همچنین لیپ‌ها به خشکی لب کمک نموده و نقش آبرسانی دارند اما رژلب تاثیری بر خشکی نداشته و حتی کم هم می‌کند.

رژ لب دارای فرمولاسیونی هست که شامل رنگدهی و پلیمرها برای ماندگاری بیشتر می‌باشد.

انواع لیپ گلاس

انواع لیپ گلاس‌

مدل‌ها و انواع مختلفی از لیپ گلاس موجود است که هر یک می‌توانند نیازهای مختلف خانم‌ها را برآورده کرده و به زیبایی و مراقبت از لب‌ها کمک کنند.

  • لیپ گلاس براق
  • لیپ گلاس مات
  • لیپ گلاس رنگی
  • لیپ گلاس شیمر
  • لیپ گلاس مرطوب‌کننده
  • لیپ گلاس ترمیم‌کننده

لیپ گلاس براق

لیپ گلاس براق

برق لب یا لیپ گلاس براق (شفاف) حاوی براق‌های رنگی و درخشان است. این نوع لیپ گلاس معمولا بر روی رژ لب یا به تنهایی استفاده می‌شود تا لب‌ها را براق و درخشان کند. برق لب شفاف می‌تواند به لب‌ها حجم بیشتری افزوده و زیبایی طبیعی آن‌ها را افزایش دهد. این محصول حاوی پارلی و گلیتر است که باعث ایجاد درخشندگی و شفافیت بیشتر روی لب‌ها می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای استفاده در مواقع خاص و برای ایجاد ظاهری جذاب می‌باشد.

لیپ گلاس مات

برق لب مات

این نوع لیپ گلاس بدون بو، بدون چسبندگی و بدون چربی است و استفاده همزمان آن با رژ لب، باعث شده تا رنگ رژ تماما مات شود، اما همچنان ظاهر جذاب و روشنی لب‌ها حفظ می‌گردد.

برق لب رنگی

لیپ یا برق لب رنگی مدل دیگر از این خانواده آرایشی است که علاوه بر ایجاد درخشش بر روی لب‌ها، دارای رنگی مشخص و جذاب است. این نوع لیپ گلاس حاوی پیگمنت‌ها یا رنگ‌های مختلف هست که به لب‌ها رنگ و جذابیت می‌بخشد. برق لب رنگی می‌تواند با انتخاب رنگ مناسب به ابراز سلیقه شخصی و جلب توجه کمک کند. البته رنگ این مدل، ملایم‌تر از انواع دیگر است.

لیپ گلاس شیمر

برق لب شیمر

برق لب یا لیپ گلاس شیمر، می‌تواند به تنهایی یا به عنوان لایه‌ای بر روی رژ استفاده گردد تا لب‌ها را براق و درخشان کند. از این برق لب بیشتر در مهمانی‌های شبانه و دورهمی استفاده شده که به لب‌ها زیبایی و برجستگی می‌بخشد.

لیپ گلاس حجم دهنده

لیپ گلاس حجم دهنده

برق لب حجم دهنده نیز، نوع دیگری از لیپ‌گلاس‌ها می‌باشد که طراحی شده تا به لب‌ها حجم بیشتری بدهد و می‌تواند تا چند ساعت باعث حجیم شدن لب‌ها شود. استفاده از برق لب حجم دهنده می‌تواند به تنهایی بوده تا به لب‌ها زیبایی و شکوه بیشتری ببخشد و می‌تواند با رژ هم استفاده شده تا جذابیت چندبرابری را فراهم کند.

لیپ گلاس حجم دهنده حاوی موادی مانند پپتیدها یا اسید هیالورونیک است که به لب‌ها حجم طبیعی می‌دهند و همچنین، از خطوط ریز و چروک‌های لب کاسته و آن‌ها را صاف‌تر نماید.

لیپ گلاس مرطوب کننده

این نوع در خود حاوی روغن‌ها، ویتامین‌ها و مواد مرطوب‌کننده است که به لب‌ها نرمی، مرطوبیت و شادابی می‌بخشد. برق لب مرطوب‌کننده برای استفاده در فصول سرد سال و برای لب‌های خشک و خسته بعد از استفاده از محصولات آرایشی استفاده می‌شود.

برق لب ترمیم کننده

این نوع لیپ گلاس حاوی مواد مرطوب‌کننده، ترمیم‌دهنده و نرم‌کننده برای لب‌های خشک و آسیب‌ دیده است و استفاده از آن به لب‌ها نرمی، ترمیم و حالتی سالم‌تر می‌بخشد و می‌توانید شاهد جوان‌تر شدن لب‌های خود باشید.

مهم‌ترین و پرکابردترین لیپ‌ها را نام بردیم اما جالب است بدانید که مدل‌های دیگری تحت عنوان لیپ گلاس‌های فانتزی نیز عرضه شده که مناسب جشن‌ها و مهمانی‌ها می‌باشد.

برخی از این برق لب‌ها گلیترهای رنگارنگ و براق دارند که ظاهری جادویی و فانتزی به لب‌ها می‌دهند و برخی دیگر هم، دارای رنگ‌های جذاب و نئونی هستند. این محصول‌ها با عناوینی چون: لیپ گلاس آبنباتی، ساندیسی، لامپی، رنگین‌کمانی، شاین و جادویی در بین دختر خانم‌های جوان شناخته شده‌اند.

لیپ گلاس طعم دار

لیپ گلاس های محبوب در بین خانم‌ها

تا اینجای مقاله مجله آرایشی و زیبایی نکات مهمی را در مورد lip gloss دانستیم و با انواع آنها آشنا شدیم. در ادامه ما نام برخی از محبوب‌ترین برق لب‌ها را برای شما می‌آوریم که معرفی آنها به واسطه فروش سایت‌های فروشگاهی و اطلاعات مجله‌های روز است.

  1. برق لب اسمش باکس
  2. لیپ گلاس ویکتوریا سکرت
  3. لیپ گلاس حجم‌دهنده دیور
  4. لیپ گلاس میبلین
  5. برق لب کالیستا
  6. برق لب Glossier
  7. لیپ گلاس اکلیلی Buxom
  8. برق لب ریحانا Fenty Beauty
  9. براق کننده لب Stila Beauty
  10. برق لب اکستازی برند Armani Beauty
  11. برق لب Rouge Coco

مدل های برق لب ویکتوریا سکرت

لیپ گلاس ویکتوریا سکرت

لیپ گلاس ویکتوریا سکرت Flavored از برند معروف آمریکایی ویکتوریا سکرت است که به دلیل رنگ‌های جذاب و متنوع، فرمولاسیون مرطوب‌کننده و بوی دلپذیر، بسیار مورد علاقه خانم‌ها قرار دارد. این برق لب بسیار باکیفیت است و در رنگ‌های ملایم و طعم‌های مختلف و شیرینی تولید شده و با توجه به ویتامین E که در خود دارد، مرطوب‌کننده قوی و درخشان بر هر لبی می‌باشد.

لیپ گلاس کالیستا

در بین برندهای محبوب خارجی، برند ایرانی کالیستا توانسته خود را به عنوان تولیدکننده مرغوبی در حوزه لوازم آرایشی از جمله برق لب معرفی کند. کالیستا از اوایل دهه ۸۰ فعال است و امروزه به بسیاری کشورها، صادرات دارد. یکی از باکیفیت‌ترین محصولات این برند، برق لب است که جلوه‌ای براق و درخشان را برای لب‌ها ایجاد می‌نماید. از ویژگی‌های لیپ گلاس کالیستا می‌توان به ایجاد بافت سبک، ماندگاری قابل قبول، نرم و لطیف‌کننده لب‌ها و تولید در رنگ‌های متنوع و جذاب اشاره کرد.

لیپ گلاس میبلین

یکی دیگر از این محصول‌ها که در بین خانم‌های ایرانی بسیار رایج است، برق لب میبلین می‌باشد که یک محصول آرایشی لب آمریکایی بوده، برای افزایش حجم و رطوبت لب‌هاست. این محصول شامل هیالورونیک اسید و عصاره گیاهی است که می‌تواند لب‌ها را نرم و مرطوب نگه دارد.  از ویژگی‌های این محصول می‌توان گفت که بافت سبکی داشته و باعث ایجاد شاین و حجم می‌شود. همچنین به دلیل پیگمنت مناسب، ماندگاری بالا و تنوع رنگی، جزو معروف‌ترین لیپ گلاس‌ها است.

نحوه استفاده از برق لب

نحوه استفاده از برق لب چگونه است؟

طریقه استفاده از لیپ‌ها یا برق لب‌ها، کار سخت و یا زمان‌بری نیست و کافی‌ست آنها را به آرامی و با حوصله بر روی لب‌های خود بزنید که می‌تواند جداگانه و یا بر روی رژ، زده شود. در ادامه به صورت جزئی‌تر به این موضوع اشاره می‌کنیم:

لازم است که قبل از استفاده از لیپ گلاس، لب‌ها را به خوبی تمیز کنید و اگر پوست‌های خشک بر روی لب‌هایتان هست، آنها را از بافت کلی جدا نمایید. در صورت تمایل، می‌توانید از لیپ لاینر هم استفاده کنید تا حاشیه لب‌ها تعریف شود.

سپس ابتدا محصول لیپ گلاس را تکان داده تا محلول داخل، حل گردیده و بعد با استفاده از برس آن را بر روی لب‌ها و به طور یکنواخت پخش کنید. در نهایت با استفاده از دستمال تمیز، هر اشتباهی را تصحیح نمایید. با این مراحل ساده، می‌توانید از برق لب بهترین نتیجه را بگیرید و ظاهری جذاب و جذاب داشته باشید.

مزایای برق لب

مزایا و معایب استفاده از برق لب

هیچ محصولی وجود ندارد که ۱۰۰ درصدی خوب و یا بد باشد! لیپ‌گلاس‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همچون هر محصول دیگری، مزیت‌ها و معایبی را به همراه دارند که البته مزیت‌های آن، بسیار بیشتر است و معایبی که وجود دارد، در خصوص محصولات با کیفیت پایین امکان‌پذیر است.

  • مزایای لیپ گلاس

۱. افزایش درخشندگی و جذابیت: باعث ایجاد درخشندگی و جذابیت بیشتر روی لب‌ها می‌شوند و ظاهر زیباتری به آن‌ها می‌دهند.

۲. مرطوب کردن لب‌ها: بسیاری از لیپ‌گلاس‌ها حاوی مواد مرطوب‌کننده هستند که باعث نرمی و آبرسانی به لب‌ها می‌شوند.

۳. رنگ‌های متنوع: برق لب‌ها در رنگ‌های مختلف و متنوع عرضه می‌شوند که به انتخاب آسان برای هر سلیقه کمک می‌کند.

۴. دادن حجم به لب‌ها: یکی از مزیت‌های این محصول، افزایش حجم و برجستگی مناسب برای لب‌ها، خصوصا لبان نازک است.

۵. ماندگاری بالا: این محصول‌ها دارای ماندگاری بالایی بوده تا در صورت استفاده در مهمانی‌ و جشن‌ها، نیاز به استفاده مجدد نباشد.

  • معایب لیپ گلاس

۱. چسبندگی: برخی از این لوازم آرایش لب، ممکن است چسبندگی داشته باشند و باعث ناراحتی در صورت استفاده بیش از حد شوند.

۲. آسیب به لب‌ها: برخی از لیپ‌گلاس‌های نامرغوب حاوی مواد شیمیایی مضر هستند که می‌تواند به لب‌ها به ویژه در مورد حجم، آسیب بزنند.

آموزش درست کردن لیپ گلاس خانگی

شما می‌توانید لیپ گلاس خانگی خود را با استفاده از روش‌های مختلف تهیه و استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که کیفیت و ویژگی‌های محصولات تولید شده را نخواهد داشت.

** مواد لازم:

– روغن‌های پایه (آلوئه ورا، نارگیل یا زیتون)
– موم زنبور عسل
– رنگ‌ها یا پیگمنت‌ها برای ایجاد رنگ موردنظر
– عطر یا اسانس‌های طبیعی (اختیاری)

** مراحل تهیه:

الف) روغن‌های پایه و موم را در یک ظرف ریخته و حرارت ببیند یا در مایکروویو قرار دهید تا یک مخلوط مایع بدست آید.
ب) اگر می‌خواهید رنگ به لیپ گلاس اضافه کنید، پیگمنت یا رنگ‌های موردنظر را به محلول اضافه و مخلوط کنید.
ج) اگر تمایل دارید، عطر یا اسانس‌های طبیعی را به مخلوط اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

** پر کردن قالب‌ها:

– مخلوط را به سرعت در قالب‌های خالی ریخته و آنها را به خوبی پر نمایید.
– قالب‌ها را به آرامی تکان داده تا حباب‌های هوا از بین رود.

** سرد کردن و استفاده:

– قالب‌ها را در یخچال یا محیط سرد قرار دهید تا برق لب خنک و در نهایت سفت شود.
– پس از سفت شدن، محصول را با دقت از قالب خارج کرده و بر روی لب‌ها خود استفاده کنید.

با این مراحل ساده می‌توانید لیپ گلاس با کیفیت و رنگی منحصر به فرد خود را داشته باشید. ترفندهایی هم در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید مقدار کمی سایه چشم به محلول اضافه نموده تا جلوه اکلیلی به خود بگیرد. یا می‌توانید برای داشتن مدل حجم‌دهنده آن، مقدار بسیار کمی اسانس نعنا و یا اکالیپتوس اضافه کنید.

خرید لیپ گلاس

نکات خرید و استفاده از لیپ گلاس (برق لب)

برای خرید لیپ گلاس، بهتر است محصولات با ترکیبات مرطوب‌کننده و مغذی انتخاب کنید. همچنین در انتخاب لیپ گلاس، به رنگ و درخشش مورد نظر خود توجه کنید تا جلوه مطلوبی به لب‌هایتان بدهد. در ضمن مهم است از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که معتبر بوده تا محصولات تقلبی و یا بی‌کیفیت را عرضه نکند.

نکته آخر اینکه، مراقبت منظم از لب‌ها را در برنامه‌های خود داشته باشید تا شاهد زیبایی چند برابر باشید و از طرفی، برق لب خود را جدید گرفته و از دریافت محصولاتی که قدیمی بوده و یا تاریخ اعتبار آنها رو به اتمام است، خودداری کنید.

سخن پایانی

به عنوان یک انتخاب همیشگی برای ایجاد زیبایی و جلوه درخشان، لیپ گلاس ابزاری ضروری در جعبه آرایش هر زن است،‌که با انتخاب رنگ‌ها و فرمولاسیون‌های مناسب، می‌توانید لب‌های خود را به شکلی زیبا و جذاب‌تر کنید و ظاهری جذاب و براق داشته باشید.

امروزه استفاده از برق لب، برای افزودن رنگ، براق و درخشش لب‌ها استفاده می‌شود و در بین دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها بسیار پرطرفدار شده است. با توجه به ویتامین‌ها و مواد مغذی که در این محصولات بکار رفته، پس از استفاده شاهد لب‌هایی نرم و لطیف هستیم که همزمان هم برق زده و هم عمل آبرسانی به لب انجام می‌شود تا خشکی آنها هم برطرف شود.

سوالات متداول

۱. لیپ گلاس چیست؟

لیپ گلاس یک محصول زیبایی است که برای افزودن رنگ، براق شدن و درخشش به لب‌ها استفاده گردیده و با برق لب هم شناخته می‌شود.

۲. انواع برق لب کدام‌اند؟

این محصول آرایش لب دارای مدل‌های مختلفی مثل: مدل مات، رنگی، شفاف، حجم‌دهنده، ترمیم‌کننده، شیمر و… است.

۳. محصول لیپ‌گلاس را از کجا بخریم؟

برای خرید لیپ‌گلاس می‌توانید از طریق فروشگاه‌های لوازم آرایشی مثل نیلماه و یا مراکز فروش لوازم آرایشی معتبر به صورت حضوری خرید کنید.

۴. چگونه لیپ گلاس را به درستی اعمال کنیم؟

برای استفاده صحیح، لب‌ها را ابتدا از پوسته‌های خشکی پاک کنید و سپس لیپ را به طور یکنواخت بر روی لب‌ها بمالید.

۵. مدت زمان ماندگاری برق لب چقدر است؟

بسته به هر مدل و برندی، مدت ماندگاری این مصحول متفاوت است اما در کمترین حالت، اثر آن حدود ۷ ساعت بر روی لب‌ها خواهند ماند.

۶. چگونه می‌توان اثر آن را برای مدت طولانی نگه داشت؟

برای افزایش ماندگاری لیپ‌گلاس، می‌توانید از لاینر لب و رژ لب (قبل از زدن این محصول) استفاده کنید.

۷. آیا لیپ گلاس می‌تواند لب‌ها را نرم و آبرسان کند؟

بله، بسیاری از لیپ یا برق لب‌ها حاوی مواد مرطوب کننده‌ای هستند که به لب‌ها نرمی و آبرسانی قابل قبولی می‌دهند.

۸. آیا برق لب حجم و برجستگی می‌دهد؟

بله، برخی از لیپ‌گلاس‌ها حجم دهنده هستند و می‌توانند به لب‌ها حجم و برجستگی بیشتری داده تا باعث درخشندگی شما شوند.

source

توسط chehrenet.ir