مکمل‌های متنوعی برای بهبود وضعیت موها وجود دارند و قرص فیتو یکی از معروف‌ترین آن‌هاست. قرص فیتو چیست؟ فیتو، مکملی با ترکیبات طبیعی و عصاره گیاهی است که می‌تواند ویتامین‌های ضروری، اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌های لازم را در اختیار موها قرار بدهد. مصرف منظم مکمل فیتو به ناخن‌ها، پوست، موها و مژه‌ها کمک می‌کند تا سالم‌تر و زیباتر به نظر برسند. مصرف فیتو، باید زیر نظر دکتر پوست صورت بگیرد.

قرص فیتو، معجزه درمان ریزش مو+ ترکیبات فیتو و نحوه تشخیص قرص اصل از فیک

قرص یا مکمل فیتو چیست؟

مکمل فیتو، حاوی موادی است که به حفظ سلامت و افزایش زیبایی موها، پوست و ناخن کمک می‌کنند. کسانی که موهای ضعیف و آسیب‌دیده دارند یا ناخن‌هایشان دچار شکنندگی و ضعف است، با مصرف این محصول می‌توانند اوضاع را بهبود دهند. هر دوز از این ویتامین مغذی، متشکل از اسیدهای چرب ضروری و نوعی ترکیب آنتی اکسیدانی است. این ترکیبات باعث تولید کراتین، رشد موی سالم و ناخن‌ها و مژه‌های بلندتر می‌شود. قرص فیتو فاقد گلوتن، پارابن و سولفات است. در این مکمل، خبری از سیلیکون، مواد پتروشیمیایی و روغن‌های معدنی هم نیست.

قرص فیتو ساخت کجاست؟

فیتو، قرص مکملی ساخت کشور فرانسه است و مجموعه تولیدی الس گروپ (Ales Group)، آن را روانه بازار می‌کنند. شرکت مذکور، در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست، مو و ناخن فعال است. این مجموعه، قدمت و سابقه زیادی هم در این عرصه دارد. شرکت الس گروپ، از حوالی سال‌های ۱۹۶۹ میلادی تاکنون مشغول به کار است و محصولات گوناگون از جمله این مکمل معروف فیتو را تولید می‌کند.

تفاوت قرص فیتو اصل و فیک چیست؟

برای مصرف مکمل‌ها و قرص‌های تقویتی مانند فیتو، باید حواستان را در هنگام خرید جمع کنید. نگذارید که محصولی فیک و قلابی به دستتان برسد. به تفاوت میان قرص اصل و قلابی یا در اصطلاح فِیک دقت کنید. این تفاوت‌ها، شامل موارد زیر است:

  • وجود بارکد در محصولات اصل و امکان اسکن‌کردن آن برای یافتن محصول واقعی با مشخصات دقیق در سایت شرکت سازنده
  • درج تاریخ مصرف و انقضای دقیق روی بسته‌بندی محصولات اصل
  • لوگوی مشخص و واضح شرکت روی بسته‌های قرص اصل

بازار فروش مکمل‌های پوست و مو، بسیار داغ است و بعید نیست که با شمار زیادی از محصولات تقلبی در این زمینه روبه‌رو شوید. با در نظرگرفتن نکات بالا و تهیه محصول از منابع معتبر، با خیال راحت خرید کنید.

قرص فیتو اصل را از کجا باید تهیه کرد؟

برای تهیه این قرص‌ها، باید به مراکز معتبر مانند داروخانه‌ها مراجعه کنید. فروشگاه‌های بسیاری از جمله آنلاین‌شاپ‌ها، اقدام به عرضه این محصول کرده‌اند. دقت کنید که احتمال تقلبی‌بودن آنها بسیار زیاد است. با مرور ویژگی‌های محصول اصلی، می‌توانید تاحد زیادی مانع از خرید موارد جعلی شوید. در انتخاب هر مکملی از جمله فیتو دقت کنید. یادتان باشد که مصرف سرخود هیچ دارو و مکملی درست نیست. حتما با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. این متخصص با دانشی که دارد و روش‌های تشخیصی و درمانی به‌روز، می‌تواند به شما کمک کند مسیر بهبود را به سرعت طی کنید.

طیف وسیعی از بیماری‌ها و وضعیت‌های مربوط به پوست، مو و امور زیبایی از سوی متخصص پوست و مو پیگیری و درمان می‌شود. برای رفع مشکلاتی که برای ناخن‌ها، پوست بخش‌های مختلف بدن یا موها پیش می‌آید، پزشکان دارای تخصص در این زمینه‌ها تجویزات مناسب دارند.

نحوه استفاده از قرص فیتو

نحوه مصرف قرص فیتو، پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست برای ۳ ماه، روزانه به دستور مصرف کاملا راحت این مکمل، پیابند باشید. برای استفاده از قرص ویتامین فیتو، باید روند زیر را در نظر داشته باشید:

  • روزانه ۲ عدد کپسول فیتو را با یک لیوان آب میل کنید.
  • نیم ساعت قبل و بعد از مصرف فیتو کافئین مصرف نکنید.
  • این محصول به ویژه در مبارزه با ریزش مو در مردان و زنان مفید است.

آقایان و خانم‌ها، باید برای دریافت نتایج بهتر از شامپوهای متراکم‌کننده مو و مواردی استفاده کنند که برای درمان موهای نازک است.

بهترین زمان مصرف فیتو چه‌موقع است؟

زمان توصیه‌شده برای مصرف این مکمل، صبحگاه است. برای اینکه اثرگذاری بیشتری از نحوه مصرف قرص فیتو ببینید، خوب است که آن را صبح میل کنید. یادتان باشد که مصرف مکمل‌ها همراه با وعده‌های غذایی، به خصوص وعده صبحانه یا ناهار، می‌تواند به جذب بهتر ویتامین‌ها و مواد مغذی کمک کند. مصرف صبحگاهی این قرص، می‌تواند به ایجاد روتین روزانه کمک کند و احتمال فراموش‌کردن مصرف مکمل‌ها را کاهش دهد. فیتو یا مکمل‌های دیگر را با مقدار زیادی آب مصرف کنید تا جذب آن‌ها بهینه شود و ناراحتی‌های گوارشی پیش نیایند. مصرف مکمل‌ها بدون آب، باعث بروز عوارضی مانند تهوع، استفراغ یا گاهی اسهال می‌شود. حتماً به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های روی بسته‌بندی محصول توجه کنید و در صورت شک یا نیاز به راهنمایی بیشتر، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

مصرف فیتو برای چه سنی مناسب است؟

کسانی که بالای سن ۱۸ سال سن دارند و سالم هستند، منعی در استفاده از این مکمل ندارند. بااین‌حال، توصیه می‌شود که سرخود اقدام به استفاده از فیتو یا هیچ قرص تقویت‌کننده دیگری نکنید. ملاقات با یک متخصص پوست در شهرتان، می‌تواند خیال شما را برای استفاده از این قرص یا هر تقویت‌کننده دیگری آسوده کند. خوشبختانه، ساکن هر شهری که باشید، به‌راحتی به بهترین متخصصان شهرتان دسترسی خواهید داشت. برای مثال اگر ساکن تهران هستید، از میان بیش از ۱۱۱ دکتر پوست تهران می‌توانید با مراجعه به متخصص مورد نظر خود، توصیه‌ها و راهکارهای لازم در این مورد را دریافت کنید.

با مراجعه به دکتر پوست تهران، می‌توانید خدمات پوست، مو و زیبایی همچون امور مربوط به مو، ناخن و زیبایی پوست خود را پیش ببرید. متخصص پوست و مو تهران، دانش کافی برای درمان بیماری‌های پوستی مثل لک‌های پوستی، خشکی پوست، موخوره، آکنه و اگزما را دارد. بهترین دکتر پوست و مو تهران می‌تواند انواع جراحی پلاستیک، لیزر موهای زائد، PRP، بوتاکس و لیزر مو را انجام دهد.

قرص فیتو، معجزه درمان ریزش مو+ ترکیبات فیتو و نحوه تشخیص قرص اصل از فیک

کاربرد قرص فیتو چیست؟

قرص فیتو می‌تواند علاوه‌بر تاثیر بسیارش روی پوست و مو، در مدیریت علائم یائسگی، بهبود سلامت استخوان‌ها و قلب و حتی پیشگیری از برخی از انواع سرطان‌ها، مؤثر باشد. از دیگر مزایا و موارد استفاده قرص فیتو، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ریزش مو را کاهش می‌دهد.
  • ناخن‌های شکننده را تقویت می‌کند.
  • به تقویت و تراکم مجدد مو کمک می‌کند.
  • سرشار از ویتامین B و آنتی اکسیدان است.

با مصرف این قرص، در صورت نیاز می‌توانید به وضعیت موها و ناخن‌ها سروسامان بدهید و آن‌ها را سالم‌تر و زیباتر کنید. ادعا می‌شود که خواص قرص فیتو، فراوان‌اند و مصرف منظم آن می‌تواند به بهبود سلامت و ظاهر پوست و مو کمک کند.

تاثیر قرص فیتو بر رشد مو

در ساختار فیتو، از مواد شیمیایی مضر و مواد ناخوشایندی مانند پارابن استفاده نمی‌شود. عناصر طبیعی و فرمولاسیون بهینه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده، مزایای زیر را برای موها به‌همراه می‌آورد:

  • ضخیم‌شدن مو
  • پرپشت‌شدن مو
  • افزایش حجم و طول مژه‌ها

بنابراین، احتمال اثرگذاری این قرص بسیار بالاست.

تاثیر قرص فیتو بر رشد ناخن‌ها

قرص فیتو، برای رشد و استحکام ناخن‌ها طراحی نشده، اما برخی ترکیبات موجود در آن، ممکن است به بهبود سلامت کلی بدن و سلامت ناخن‌ها، کمک کند. فیتو، می‌تواند اثرات مثبتی روی وضعیت ناخن‌ها هم داشته باشد. با مصرف این مکمل:

  • ناخن‌ها محکم می‌شوند و به‌راحتی نمی‌شکنند.
  • شکاف کنار ناخن‌ها، از بین می‌رود.

با مصرف چنین مکملی، هم ناخن‌ها سالم‌تر می‌شوند و هم زیبایی بیشتری پیدا می‌کنند. در این محصول، مواد متنوعی برای تقویت ساختارهای پوست و سلول‌های آن وجود دارد. مصرف آن باعث اثرگذاری روی ناخن‌ها و حواشی بافت پوستی اطرافشان هم می‌شود.

قرص فیتو، معجزه درمان ریزش مو+ ترکیبات فیتو و نحوه تشخیص قرص اصل از فیک

نظرات در مورد قرص فیتو چیست؟

نظرات مصرف‌کنندگان پیشین مکمل ریزش مو فیتو، اکثرا مثبت است و بسیاری از افراد، تجربه موفقیت‌آمیزی از مصرف این مکمل، به اشتراک گذاشته‌اند. بیشتر افراد در بررسی و نقد مکمل فیتو می‌گویند:

  • اثرگذاری این محصول روی ناخن‌های ضعیف و شکننده مطلوب بوده است.
  • برای نمود پیداکردن اثرات مثبت قرص فیتو روی موها به مدت‌زمان بیشتری نسبت به ناخن‌ها نیاز است.
  • برخی از افراد، اعلام کرده‌اند که بعد از مصرف فیتو دچار سردرد می‌شوند. به عوارض احتمالی این مکمل دقت کنید.
  • مصرف این محصول بدون مشورت با متخصص کار درستی نیست و می‌تواند آثار مخربی روی بخش‌های مختلف بدن داشته باشد.

هرگز به توصیه افراد معمولی، دست به مصرف هیچ قرص و مکمل پوست و مویی نزنید. باید بدانید که قرص فیتو چیست و فراتر از آن، شرایط بدنی هرکس با دیگری متفاوت است. شاید آنچه برای فردی دیگر مطلوب واقع می‌شود، با وضعیتتان همخوانی نداشته باشد. نظر دکتر پوست را درباره مصرف مکمل بپرسید.

برای خدمات زیبایی، بررسی وضعیت موها و مشکلات مو و بیماری‌های پوستی، باید به دکتر پوست و مو مراجعه کنید. مهم‌ترین خدمات پوست، مو و زیبایی که متخصص و دکتر پوست و مو ارائه می‌دهد، بررسی و تشخیص مشکلات پوستی و بررسی وضعیت ناخن‌ها و عمل زیبایی است. دکتر پوست، ‌مو و زیبایی در لیزر درمانی پوست، مراقبت از ناخن و دست‌، رفع موهای زائد و تاتو، درمان لک‌های پوستی و جوانسازی پوست، موخوره، درمان چین و چروک پوست، کاشت مو و درمان ریزش مو تخصص کافی دارد.

به نقل از سایت دکتردکتر(https://drdr.ir)

source

توسط chehrenet.ir