تزریق ژل لب برای بار اول از نظر بیشتر افراد، تصمیم سخت و پرچالشی است. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های ژل لب زدن یافتن پاسخ این سوال است که «چه مقدار ژل لب تزریق کنم؟» تا نتیجه دلخواه بدست بیاید. صادقانه‌ترین پاسخ به این سوال این است که میزان ژل لب در افراد مختلف بسته به فاکتورهای مختلف متفاوت است. اگر قصد تزریق ژل لب دارید و برایتان سوال است که برای تزریق ژل لب چند سی سی لازم است و چه مقدار ژل لب برای ظاهر طبیعی کافی است، تا انتهای این مطلب همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بگیرید. برای تزریق ژل لب حتما با متخصص پوست مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارد.

چه مقدار ژل لب تزریق کنم؟

فیلرهای لب (ژل چیست؟) یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی است که محبوبیت زیادی دارد. اکثر افرادی که برای اولین‌بار مراجعه می‌کنند، دوست دارند که لب‌های کاملا برجسته و درشتی داشته باشند و فکر می‌کنند دو سی‌سی یا حتی بیشتر ژل لب برای تزریق لازم دارند. برخی هم در پاسخ به این پرسش که «چه مقدار ژل لب تزریق کنم؟»، به‌دنبال ظاهر طبیعی هستند و فکر می‌کنند حتی نیم سی‌سی ژل هم زیاد است.

اما واقعیت ماجرا این است که میزان تزریق ژل لب در بیشتر افراد بین ۰.۵ تا ۱ سی‌سی است تا هم نتیجه طبیعی باشد و هم حجم و برجستگی قابل توجهی به لب‌ها بدهد. افرادی که برجستگی لب بیشتری بخواهند، به‌جای تزریق دو سی‌سی در همان بار اول می‌توانند به‌تدریج در جلسات بعدی میزان ژل تزریقی را افزایش دهند.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

برای تزریق ژل لب چند سی سی لازم است؟

برای اینکه پاسخ این سوال که چه مقدار ژل لب تزریق کنم، را پیدا کنید و متوجه شوید برای تزریق ژل لب چند سی‌سی لازم است، باید با پزشک متخصص مشورت کنید و انتظارات و هدفتان از تزریق فیلر لب را روشن بیان نمایید. عوامل مختلفی روی میزان سی‌سی‌ ژل لب تاثیر می‌گذارند ازجمله:

  • نوع ژل لب (برند) برخی فیلرها مانند ژوویدرم و رستلین نسبت به سایر فیلرها، حجم‌دهی بیشتری دارند.
  • میزان حجم دلخواه فرد
  • فرم و اندازه طبیعی لب‌ها
  • وضعیت فک و چهره
  • تعداد جلسات و فواصل تزریق

متن انگلیسی:
For those who have never had lip filler before, it is recommended to start with 0.5 to 1ml of filler
ترجمه متن:
برای افرادی که سابقه تزریق فیلر لب ندارند، توصیه می‌شود با نیم تا یک سی سی ژل شروع کنند.

vitalitywomenshealthcare

نیم سی سی ژل لب

نیم سی سی ژل لب معمولا برای افزایش حجم و بهبود شکل لب‌های متوسط تا نسبتا کوچک و نازک توصیه می‌شود که در اکثر موارد موجب تغییر طبیعی و ظریف در ظاهر لب‌ها شده، اما حجم‌دهی زیادی ندارد و ظاهر طبیعی نشان داده می‌شود.

ژل روی سرنگ چقدر است؟
نیم سی سی ژل لب معمولا برای افزایش حجم و بهبود شکل لب‌های متوسط تا نسبتا کوچک و نازک توصیه می‌شود.

تزریق ژل لب یک سی سی

برخی افراد به‌دنبال تغییر بیشتر و کمی متفاوت با ظاهر طبیعی هستند. تزریق یک سی سی ژل موجب افزایش قابل توجه در حجم و اندازه لب‌ها می‌شود و نتیجه مطلوب و جذابی ایجاد می‌کند. افرادی که اندازه لب نازک، باریک و متوسطی دارند می‌توانند با تزریق ژل لب یک سی‌سی، ظاهر لب پرتر و حجیم‌تری داشته باشند.

دو سی سی ژل لب

تزریق دو سی سی ژل لب برای افرادی مناسب است که لب‌های باریک و کوچکی دارند، باعث افزایش حجم و حالت بهتر لب‌ها می‌شود. دو سی سی ژل لب برای لب‌های نسبتا کوچک تا متوسط یا افرادی مناسب است که به‌دنبال تغییر محسوس در شکل و حجم لب‌ها، و افزایش قابل توجه در اندازه و پری لب‌ها هستند.

چه حجمی از ژل فرم لب را طبیعی نشان می دهد؟

لب‌ها با هم متفاوتند و لب هر فردی منحصربه‌خودش است، بنابراین، میزان فیلر مورد نیاز برای هر فرد هم فرق می‌کند. البته بیشتر افراد برای رسیدن به نتایج دلخواه خود، معمولا بیشتر از یک سی‌سی ژل لب نیاز ندارند. این میزان از فیلر هم به اندازه کافی به لب‌ها حجم داده و هم شکل لب‌ها را به صورت طبیعی درمی‌آورد. بسته به اینکه چه نوع فیلر پوستی انتخاب می‌شود و مدل لب دلخواه، میزان ژل لب برای طبیعی به‌نظر رسیدن متفاوت خواهد بود. در برخی افراد، حتی نیم سی سی ژل لب هم ظاهر طبیعی ایجاد می‌کند.

مقدار سی سی توضیحات
۰.۵ سی سی برای تغییرات جزئی و طبیعی، معمولاً برای اولین تزریق مناسب است.
۱ سی سی مقدار استاندارد برای بیشتر افرادی که به دنبال حجم‌دهی متوسط و طبیعی هستند.
۱.۵ سی سی برای افرادی که به دنبال حجم بیشتری هستند و می‌خواهند تغییرات بیشتری مشاهده کنند.
۲ سی سی برای افرادی که می‌خواهند حجم زیادی به لب‌های خود اضافه کنند، اما باید با احتیاط استفاده شود.
مقدار تزریق ژل لب

چه برندی مناسب تزریق ژل لب است؟

بهترین برندهای تزریق ژل لب عبارتند از:

  • برند ژوویدرم
  • فیلر لب رستلین
  • ژل لب بلاترو
  • ژل لب تیسول هم اثر بلندمدت دارد.
  • برند رووفیل اولترا و رووفیل پلاس
  • برندهای مستر تریت، آلاینا و ریان برپایه هیالورونیک اسید

کدام برند ژل لب گزینه بهتریه؟

با مشورت متخصص برای تزریق ژل اقدام کن.

ژل لب روسی

ژل لب روسی، فیلر حاوی هیالورونیک اسید است که برای حجم دهی و پرکردن لب‌هایی استفاده می‌شود که در اثر افزایش سن، فرم لب بالایی از دست رفته یا دچار چروک شده است. ژل لب روسی در دو نوع روشن و تیره عرضه شده و قیمت مناسب و کیفیت بالای ژل لب روسی، آن را به گزینه محبوبی میان مصرف کننده‌ها تبدیل کرده است. با تزریق ژل لب روسی، لب‌ها به‌شکل گرد و پرتقالی درمی‌آیند و بیشتر مناسب افرادی است که لب‌های نازک و باریکی دارند.

همانند مدل ژل لب قلبی، در تزریق ژل لب روسی هم تزریق به ناحیه وی (V) لب انجام شده و تاکید بر تیزی، کشیدگی و حجم لب‌ها است. در گوشه‌های لب تزریق کمتر است و صرفا میزانی ژل تزریق می‌شود که با سایر قسمت‌های لب تناسب داشته باشد. تقارن لب‌ها در ژل لب روسی اهمیت زیادی دارد و اندازه لب پایین هم باید متناسب باشد.

زمان مناسب برای تزریق ژل لب

چنانچه برای یک مهمانی یا مراسم مهمی مانند جشن عروسی، قصد تزریق ژل لب دارید، زمان مناسب برای تزریق ژل لب تا تاثیرش را بگذارد و نتیجه مشهود باشد، حداقل دو هفته زودتر از تاریخ مراسم است تا مطمئن شوید که بهبودی و دوره نقاهت تمام می‌شود.

ژل لب کی از بین میره؟

ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله نوع برند ژل، میزان ژل لب تزریق شده، هدف و انتظار فرد، نوع واکنش پوستی بیمار و تعداد جلسات و تزریق. هرچقدر مراقبت‌های بعد از تزریق بیشتر باشد، میزان ماندگاری هم بالاتر رفته و اثر ژل لب دیرتر از بین می‌رود. معمولا فیلرهای لب بین یک سال تا هجده ماه ماندگاری دارند، البته این مدت به سن فرد و متابولیسم بدن او نیز مربوط می‌شود. افراد جوان‌تر، سریع‌تر کالری می‌سوزانند و به‌همین دلیل، اثر فیلرهای لب در آن‌ها زودتر از بین می‌رود. فیلرهای برپایه هیالورونیک اسید، استاندارد طلایی برای افزایش حجم لب هستند، اما میزان طبیعی بودن نتیجه تزریق سایر فیلرها کمتر است.

متن انگلیسی:
Lip fillers aren’t permanent. They slowly wear away over time, usually 12 to 18 months after you get them, depending on your metabolism. You may need routine touch-up treatments to maintain your desired volume
ترجمه متن:
اثر فیلرهای لب ماندگار نیستند و بسته به متابولیسم بدنتان، به مرور زمان تاثیرشان بین دوازده تا هجده ماه از بین می‌رود. برای حفظ نتیجه مطلوب نیاز به جلسات ترمیمی دارید تا حجم لب‌ها باقی بماند.

my.clevelandclinic

نمیدونی چه مقدار ژل لب تزریق کنی تا ماندگاری بالایی داشته باشه؟ مشاوره بگیر.

قیمت تزریق ژل لب در دکترتو کلینیک

هزینه ژل لب به نوع برند ژل، میزان و دوز مصرفی، تعداد جلسات و حجم نهایی لب، تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک بستگی دارد. قیمت ژل لب در دکترتو کلینیک به شرح زیر است:

  • قیمت ژل لب ژوویدرم بین ۷ تا ۹ میلیون تومان
  • قیمت ژل لب الیاکسین بین ۷ تا ۸ میلیون تومان
  • قیمت ژل لب الانسه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان
  • قیمت ژل لب ژنیال بین ۴ تا ۵ میلیون تومان

برای اطلاع از قیمت تزریق ژل لب در دکترتو کلینیک روی این لینک کلیک کرده و پس از بررسی قیمت‌ها از متخصص مورد نظر نوبت دریافت کنید.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

چه مقدار ژل لب تزریق کنم؟ تزریق فیلر لب یک تصمیم شخصی است. اگر قصد بزرگ کردن لب‌هایتان را دارید، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید تا مقدار ژل لب تزریقی برای رسیدن به نتیجه دلخواه مشخص شود. افرادی که لب‌های باریک و نازک دارند می‌توانند نیم تا یک سی سی ژل لب بزنند، که هم ظاهر طبیعی دارد و هم حجم متناسبی به لب‌ها می‌دهد.

بهترین کار این است که در جلسه اول از میزان کم شروع کنید و به‌تدریج در جلسات بعدی میزان ژل را اضافه کنید. لب‌ها بافت حساسی هستند و اگر قصد تزریق ژل لب دارید، باید توسط پزشک متخصص مجرب و ماهری انجام شود چرا که تزریق نامناسب باعث فرم نامناسب، عدم تقارن یا عفونت لب‌ها می‌شود.

شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین دکتر پوست در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره دکتر آنلاین پوست و مو وجود دارد.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

source

توسط chehrenet.ir