آیا تهیه بلیط قطار اردکان تا کرمان یا بالعکس ممکن است؟ با فرارسیدن تابستان و تعطیلات، خیلی از خانواده‌ها به فکر سفر می‌افتند. دراین‌بین، تقاضا برای خرید بلیط قطار اردکان هم افزایش می‌یابد. اردکان شهری در بخش مرکزی یزد است که جمعیت نسبتا زیادی هم دارد. اگر شما در کرمان سکونت دارید و می‌خواهید چند روزی برای تغییر حال‌وهوا به یزد و اردکان آن سفر کنید، با توجه به اینکه همه‌روزه تعداد زیادی مسافر در این مسیر درحال سفر هستند، پیشنهاد می‌کنیم بلیط رفت و برگشت بخرید تا نگران پرشدن ظرفیت‌ و گران‌شدن قیمت بلیط نباشید.

از اردکان تا کرمان چند کیلومتر است

مسافت کرمان تا اردکان چقدر است؟

اگر بار اولی است که می‌خواهید از سکونتگاه خود یعنی کرمان به اردکان سفر کنید، احتمالا اولین سوال شما در مورد مسافت بین این ۲ شهر است. باید بگوییم این مسافت چیزی در حدود ۴۲۳ کیلومتر است و پیمودن آن به‌طور تقریبی حدود ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه زمان می‌برد.

در مورد موقعیت جغرافیایی اردکان چه می دانید؟

به کسانی که برای تفریح تعطیلات تابستانی خود به‌دنبال رزرو بلیط قطار هستند، حق می‌دهیم که دلشان بخواد از این شهر بازدید کنند. در واقع یکی از زیباترین نقاطی که می‌توان برای سفرهای داخلی انتخاب کرد، قلب ایران و شهرهای کویری است که یزد در راس آن‌ها قرار دارد.

اردکان یزد به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت این استان و نمونه کوچکی از تمام زیبایی‌های شهرهای خشتی شناخته می‌شود که جاذبه‌های آن فقط به بناهای تاریخی محدود نخواهد بود. بافت و نوع معماری این شهر باعث شده که به‌عنوان منطقه توریستی ایده‌آلی در بین گردشگران خارجی معروف شود.

چه زمانی با خرید بلیط قطار اردکان آماده سفر به این شهر شویم؟

از اردکان تا کرمان چند کیلومتر است

با توجه به موقعیت جغرافیایی اردکان و قرارگرفتن آن در قلب کویر مرکزی ایران، واضح است که در تابستان گرمای زیادی بر این شهر حاکم خواهد شد. در نتیجه اگر می‌خواهید کرمان را به قصد بازدید از این شهر ترک کنید، این کار را در بهار و پاییز انجام دهید.

دیدن آسمان پرستاره این شهر در فصول سرد پاییز و زمستان خالی از لطف نیست. اما بااین‌حال در تابستان و با تعطیل‌شدن مدارس، خانواده‌های زیادی ترجیح می‌دهند از این شهر هم بازدیدی داشته باشند.

جاذبه هایی که با خرید بلیط قطار اردکان و سفر به این شهر می توانید از آن ها بازدید کنید

اصلی‌ترین دلیلی که اغلب گردشگران داخلی و خارجی، اردکان را برای سفر انتخاب می‌کنند، وجود بناهای تاریخی ارزشمندی است که علاوه‌بر داشتن قدمت بالا، از ویژگی‌های معماری خاصی هم برخوردار هستند.

اگر مشتاق آشنایی با تاریخ ارزنده کشورتان هستید، حتما اردکان را برای سفر انتخاب می‌کنید؛ چون می‌توانید از جاذبه‌های فراوانی همچون مسجد جامع، خانه تقدیری، پیر سبز چک چک، پیر سبز هریشت، کاروانسرا و برج ارجنان دیدن کنید.

اگر هم طبیعت‌گردی را به تماشای مکان‌های تاریخی ترجیح می‌دهید، اردکان می‌تواند با جاذبه‌هایی همچون پارک ملی سیاهکو، غار اشکفت یزدان و موزه‌های جذاب شما را شگفت‌زده کند. بعداز گشت‌وگذار و مرور تاریخ در اردکان، هیچ‌چیز به‌اندازه خوردن غذاهای سنتی این شهر دلچسب نیست. رستوران سنتی شبستان، رستوران هتل باغ سرا و اردکان گزینه‌های مناسبی برای چشیدن طعم خوراک‌های محلی این شهر هستند.

چرا سفر از کرمان به اردکان با قطار بهتر است؟

بدون شک سفری که با قطار انجام شود، یکی از امن‌ترین و در عین حال به‌یادماندنی‌ترین سفرهاست. خیلی از هم‌وطنان و گردشگران با تهیه بلیط قطار اردکان به کرمان یا خلاف آن، اقدام به سفر با قطار می‌کنند.

با توجه به اینکه کرمان در ناحیه‌ای گرم و خشک قرار دارد، سفر جاده‌ای به آن یا از آن به مقاصد دیگر مانند اردکان که باز هم در مرکز شهر گرم یزد واقع است، کمی طاقت‌فرساست. اما سفر با قطار و آسایشی که از این نظر فراهم می‌کند، باعث شده در اولویت مسافرین این ۲ شهر قرار بگیرد.

افزون بر امنیت و آرامش در مسیر، بلیط قطار کرمان هزینه به‌صرفه‌تری نسبت به سایر وسایل حمل‌ونقل دارد. راه‌آهن شهر کرمان در سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی شد و طول عمر ریلی آن تقریبا به ۱۰ سال می‌رسد. از همان روزهای ابتدایی راه‌اندازی خطوط ریلی، مسافران و گردشگران فراوانی اقدام به سفر با این روش کردند و حالا شما هم جزئی از آن‌ها خواهید بود.

بلیط قطار اردکان را از فلای تودی بخرید

از اردکان تا کرمان چند کیلومتر است

زمانی که فصل سفر می‌رسد، خرید بلیط قطار اهمیت زیادی پیدا می‌کند و به دغدغه خیلی از مسافران تبدیل می‌شود. بدون شک خرید آنلاین بلیط قطار یکی از بهترین راهکارها برای خریدی بی‌دردسر است. شما هر زمان که بخواهید، در خانه یا محل کار، با تلفن همراه یا لپ‌تاپ می‌توانید بلیط قطار را به‌شکلی آنلاین بخرید.

خرید آنلاین این مزیت را دارد که دیگر مجبور نیستید در ایام پرسفر ساعت‌های زیادی را در آژانس‌های مسافرتی منتظر بمانید. فلای تودی، یکی از معتبرترین سایت‌های رزرو بلیط است. هرکجا که هستید و به هرکجا که می‌روید، می‌توانید با فلای تودی و امکان مقایسه قیمت بلیط‌ها و امکانات رفاهی قطار، بلیط مد نظر خود را تهیه کنید.

چگونگی خرید بلیط قطار اردکان از فلای تودی

برای خرید اینترنتی بلیط قطار به مقصد اردکان، ابتدا باید در فرم جست‌وجو اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را مشخص کنید. بلیط‌های قطار به‌ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین به شما نمایش داده خواهد شد. شما برای هریک از آن‌ها مشخصاتی حاوی نوع قطار، شرکت ریلی، ساعت حرکت، ساعت ورود و قوانین استرداد را مشاهده می‌کنید.

بعداز انتخاب بلیط مورد نظر، وارد مرحله خرید می‌شوید. در اینجا باید اطلاعات دقیق خودتان را در بخش‌های مربوط بنویسید و سپس روند پرداخت را انجام دهید. با نهایی‌شدن خرید، بلیط قطار اردکان به آدرس ایمیلی که در فرم نوشته‌اید ارسال خواهد شد.

جمع‌بندی

فاصله کرمان تا اردکان خیلی زیاد نیست و حدود ۴۲۳ کیلومتر تخمین زده شده است. از همین رو، این مسافت جزء مسیرهای پرترددی است که توسط گردشگران بسیار پیموده می‌شود. اردکان از آن شهرهای مهمان‌نوازی بوده که تمام طول سال گردشگران خود را دارد. در پاییز و زمستان چون هوا مطلوب است، افراد زیادی به آنجا سفر می‌کنند و در تابستان به‌دلیل تعطیلات باز هم خانواده‌های زیادی به این شهر می‌روند.

ازآنجایی‌که قطار امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران ایجاد می‌کند و همچنین خرید بلیط آن با قیمت به‌صرفه‌تری انجام می‌شود، اکثر گردشگران تصمیم می‌گیرند با خرید بلیط قطار اردکان، سفر در خطوط ریلی را تجربه کنند. فلای تودی بدین منظور در اختیار گردشگران است.

source

توسط chehrenet.ir