شیرآلات ساختمانی
به نظر می رسد برخی از خریداران خانه در دوران بیماری همه گیر مایل به پرداخت حق بیمه برای تجهیزات پیشرفته آشپزخانه هستند.
بین آماده شدن برای میزبانی از خانواده و دوستان برای روز شکرگزاری و تهیه لیست هدیه و بررسی دوبار آنها، طوفان فعالیت ها در طول فصل شلوغ تعطیلات می تواند بیشتر شبیه یک انفجار هوای قطب شمال باشد تا یک نشانه شادی جشن.
آشپزخانه‌ها در روز شکرگزاری، با هر وسیله‌ای و اینچ از فضای روی میز به حداکثر رسیده، آزمایش استرس نهایی را انجام می‌دهند. با این حال، برخی از ویژگی‌های آشپزخانه نه تنها برای مقابله با فشارهای ناشی از سرگرم کردن جمعیت مجهزتر هستند، بلکه می‌توانند قیمت فروش خانه را در زمان جابجایی افزایش دهند.
آماندا پندلتون، کارشناس ترندهای خانه Zillow می گوید: «آشپزخانه از دیرباز قلب خانه بوده است و در سال گذشته اهمیت آن بیشتر شده است. «در نتیجه، خریداران خانه در دوران بیماری همه گیر به نظر می‌رسند که مایل به پرداخت حق بیمه برای وسایل آشپزخانه سطح بالا هستند. صاحبان خانه هایی که قصد دارند خانه خود را به بازار عرضه کنند عاقلانه خواهند بود که اگر این ویژگی ها را دارند به رخ بکشند. اما جدا از فروش مجدد، این ویژگی‌های افزایش‌دهنده ارزش، عملکرد آشپزخانه را به‌ویژه در طول تعطیلات افزایش می‌دهند.»
اجاق بخار: از بین بیش از 220 ویژگی یا عنصر طراحی که Zillow در مورد آنها تحقیق کرده است، اجاق های بخار بخار در لیست 2021 ویژگی های خانگی هستند که به فروش می رسند. هنگامی که این دستگاه مد روز در توضیحات لیست ذکر می شود، آن خانه ها می توانند 4.9٪ بیشتر از خانه های مشابه بدون آن به فروش برسند.
جیمی گلد، نویسنده کتاب Wellness by Design، می‌گوید: «بخار – که معمولاً با همرفت ترکیب می‌شود – به یک وسیله پخت و پز قدرتمند کمک می‌کند که می‌تواند آشپزخانه طراحی شده برای سلامتی را بهبود بخشد. یک اجاق بخار ترکیبی فواید و عملکرد سلامتی را ارائه می دهد. غذا را با چربی کمتر و مواد مغذی با حفظ بهتر طبخ می کند و به آشپزهای خانگی اجازه می دهد چند کار را انجام دهند و به سرعت غذا را روی میز قرار دهند. این نوع دستگاه محبوب، پروتئین، سبزیجات و پای را به طور همزمان می‌پزد.»
بیشتر از FROMFORBES ADVISOR بهترین نرم افزار مالیاتی سال 2022 بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد مستقل در سال 2022 محاسبه کننده مالیات بر درآمد: مالیات های خود را تخمین بزنید بلوک قصاب: این تنها مواد روی میز است که می تواند به عنوان سطح برش نیز عمل کند که هنگام پخت و پز برای جمعیت مفید است. خریداران خانه‌هایی را که بلوک قصابی را در توضیحات فهرست خود دارند، تقریباً چهار روز سریع‌تر و 2.7 درصد بیشتر از حد انتظار می‌خرند.
لوازم هوشمند: لوازم آشپزخانه متصل به فناوری به آشپزها اجازه می دهد همه چیز را از لیست مواد غذایی تا زمان پخت غذا، از تلفن یا تبلت خود کنترل کنند. یخچال‌های هوشمند می‌توانند برای صاحب خانه‌ها پیامک ارسال کنند تا بدانند شیرشان تمام شده است، در حالی که اجاق‌های هوشمند می‌توانند نحوه پخت بوقلمون را کنترل کنند و پس از اتمام به طور خودکار به حالت گرم کردن تغییر کنند.
وقتی زمان نقل مکان فرا می رسد، خانه های دارای لوازم هوشمند می توانند 3 درصد بیشتر از حد انتظار بفروشند.
کوارتز: طبق گفته گلد، خانه‌هایی با این مواد بادوام می‌توانند 3.2 درصد بیشتر از حد انتظار بفروشند و دلیل خوبی هم دارند.
گلد توضیح داد: «کوارتز، که به آن سنگ مهندسی نیز می‌گویند، یک سطح کار آشپزخانه کم‌سرعت ایده‌آل برای خانواده‌های پرمشغله و آماده‌سازی غذای شکرگزاری ارائه می‌کند. این متریال میز به دلیل مقاومت در برابر حرارت، لکه و خراش و ظاهر واقعی سنگ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. خواص غیر متخلخل کوارتز آن را به یک سطح ایده آل برای دست زدن به بوقلمون خام یا تخم مرغ تبدیل می کند، زیرا این کوارتز میزبان باکتری نیست.
محدوده دوگانه سوز: این اجاق گاز با اجاق گاز و اجاق برقی بهترین ها را برای آشپزهای خانگی ارائه می دهد. فرهای برقی می توانند نتایج ثابت تری برای پخت ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که ماک و پنیر یا پای کدو تنبل روز شکرگزاری به طور یکنواخت قهوه ای شده است. اجاق گاز به سرعت گرم می شود و کنترل دما دقیق تری را برای پخت سس کرن بری و سس ارائه می دهد.
خریداران خانه نیز از این ویژگی استفاده می‌کنند و می‌توانند 2.2 درصد بیشتر برای املاکی که شامل ذکر محدوده سوخت دوگانه در توضیحات فهرست خود هستند، خرج کنند.
یخچال شراب: ذخیره نوشیدنی اضافی همیشه هنگام سرو کردن به جمعی مفید است و یخچال شراب می‌تواند بسیار بیشتر از شراب ساده خنک شود. به علاوه، خانه هایی با این ویژگی مفید می توانند 1.7 درصد بیشتر و نزدیک به دو روز سریعتر از حد انتظار بفروشند.
پرکننده قابلمه: پرکننده قابلمه ای که روی اجاق گاز نصب می شود از دیوار بیرون می زند و روی قابلمه امتداد می یابد و باعث می شود هنگام آماده شدن برای پختن ماکارونی یا آب پز کردن سیب زمینی به راحتی پر شود، و از دردسر حمل یک قابلمه سنگین آب از ظرف غذای آشپز جلوگیری می کند. فرو رفتن به اجاق گاز به علاوه، تحقیقات Zillow نشان می‌دهد که این شیر آب می‌تواند به فروش خانه‌ها با قیمت 1.5 درصد بیشتر کمک کند.
شیرآلات بدون لمس: با توجه به سلامت و ایمنی که برای خریداران امروزی در نظر گرفته شده است، خانه‌های دارای شیرهای بدون لمس می‌توانند نزدیک به دو روز سریع‌تر از حد انتظار و 0.6 درصد بیشتر به فروش برسند. فناوری فعال‌شده با حرکت، شیر آشپزخانه را باز می‌کند و پاکسازی روز شکرگزاری را آسان‌تر می‌کند و از گسترش باکتری‌ها و ویروس‌ها جلوگیری می‌کند.
عوامل زیادی در سرعت فروش خانه و قیمت فروش آن نقش دارند و نصب این لوازم آشپزخانه تضمینی نیست یا به طور قطعی باعث افزایش قیمت نهایی خانه می شود. در عوض، این ویژگی‌ها به برداشت مثبت کلی خریدار از خانه کمک می‌کند و به نوبه خود، تمایل خریدار برای پرداخت بیشتر برای آن خانه را نشان می‌دهد.
و یک نکته دیگر: اگر این ویژگی‌ها فقط یک کیک بوقلمون خشک و کدو حلوایی سوخته را تحویل می‌دهند، یک اجاق پیتزا را در نظر بگیرید، که می‌تواند به 3.4 درصد حق بیمه کمک کند.
برندا ریچاردسون من یک روزنامه‌نگار برنده جایزه و سردبیر سابق املاک در شیکاگو تریبون هستم، جایی که به دلیل کارم در راه‌اندازی و ویرایش بخش‌های املاک و مستغلات و بهبود خانه از من برای برتری یاد شد. بخش املاک و مستغلات تریبون از سوی انجمن ملی سردبیران املاک و مستغلات به عنوان سومین رتبه برتر در کشور تحت مدیریت من قرار گرفت. ایده های داستان را به [email protected] ایمیل کنید. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط chehrenet