هدفون دی جی
SquadCast در طول همه گیری به دلیل افزایش تولید پادکست از راه دور … [+] رشد قابل توجهی داشته است.
gettySquadCast یک پلتفرم پیشرو CRS (استودیوی ضبط ابری) است که برخی از مشتریان مشهور مانند مایکروسافت، گوگل، ادوبی، ESPN، Vox، NPR و iHeartRadio را در اختیار دارد. راه‌حل مفید این شرکت به تولیدکنندگان پادکست کمک می‌کند تا کیفیت تولیدات خود را با افزایش کیفیت صوتی و تصویری مشارکت‌های مهمانان راه دور برای ایجاد محصولی شیک‌تر بهبود بخشند. امروز SquadCast نسخه 4.5 CRS خود را معرفی کرد.
در حالی که برخی از پادکست‌ها هنوز از راه دور با استفاده از پلتفرم‌های جلسه مانند زوم یا اسکایپ ضبط می‌شوند، این ابزارها با صدای با کیفیت بالا یا ویدیوی فول اچ‌دی در ذهن طراحی نشده‌اند. تولید پادکست حرفه ای امروزی نیازمند استانداردهای بالاتر در بازاری رقابتی است که در آن صدا و بینایی اهمیت دارد. پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی معمولی صدا را از طریق اینترنت پردازش می‌کنند، به این معنی که ضبط‌ها می‌توانند قربانی اتصال ضعیف اینترنت شوند و منجر به مشکلاتی مانند انتقال صدا یا فایل‌های صوتی ناقص شوند.
با استفاده از SquadCast's Cloud Studio، مشارکت‌های پادکست از مهمانان راه دور را می‌توان در حین ضبط پادکست آپلود کرد و تهیه‌کننده می‌تواند مطمئن باشد که صدا و تصاویر بلافاصله پس از آن در دسترس خواهد بود و هم صدا و هم ویدیو به عنوان آهنگ‌های جداگانه ذخیره شده برای ویرایش آماده می‌شوند.
Cloud Studio 4.5 اکنون شامل حذف نویز، مسترینگ صوتی با یک کلیک، API ادغام دسته اول و همچنین برخی از ویژگی‌های گردش کار جدید است. ابزار اشتراک SaaS SquadCast همچنین می‌تواند تا 10 مهمان را در یک جلسه ضبط وصل کرده و ضبط کند، که افزایش قابل توجهی نسبت به محدودیت قبلی تنها چهار شرکت‌کننده دارد.
نسخه جدید SquadCast Cloud Studio تعداد مهمانان یک پادکست را در همان زمان … [+] به ده نفر افزایش می دهد.
gettyMORE FOR YOU ژنرال بولیوی پس از شکستن کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. ادعاهای درآمد و جذب مشتری در سال 2020 تقریباً 600٪ رشد می کند. با قابلیت های پیشرفته ضبط، راه حل Cloud Studio این شرکت همچنین می تواند برای ضبط مصاحبه های ویدیویی، کتاب های صوتی و پادکست استفاده شود. این شرکت انتظار دارد که ویژگی‌های جدید اعلام شده امروز به دلیل افزایش گسترده همکاری از راه دور توسط متخصصان خلاق در طول همه‌گیری، باعث رشد بیشتر و افزایش سهم بازار شود.
طبق گزارش The State of Podcast Interviews 2020، سهم بازار SquadCast.fm در رده CRS در سال 2020 141 درصد رشد کرد و آن را به سریع ترین پلتفرم مصاحبه پادکست تبدیل کرد. تقاضا برای ضبط ویدیو در همه پادکست ها در سال 2020 12 درصد افزایش یافت، به طوری که 36 درصد از کل پادکست ها اکنون از ویدیو استفاده می کنند.
SquadCast سرویس ضبط پادکست پیشرو است که یکپارچه سازی Dolby.io و آپلود تدریجی را ارائه می دهد. حذف نویز Dolby.io باعث می‌شود که همه مهمان‌های راه دور در یک پادکست با تنظیم دینامیک سیگنال صوتی به‌گونه‌ای صدا کنند که گویی در یک اتاق هستند. آپلود تدریجی به این معنی است که فایل‌های صوتی و تصویری در پس‌زمینه بارگذاری می‌شوند، در زمان واقعی، در حالی که به صورت محلی با آهنگ‌های جداگانه برای هر شرکت‌کننده ضبط می‌شوند.
مزیت این فرآیند ضبط ایمن این است که کاربران هرگز ضبط‌های خود را به دلیل لکه‌دار بودن یا قطع شدن اتصالات اینترنتی از دست نمی‌دهند، زیرا آنها همیشه فایل‌ها را در Cloud Studio ذخیره می‌کنند. پس از اتمام ضبط، میزبان پادکست می‌تواند بلافاصله تمام فایل‌های صوتی و تصویری را مستقیماً از SquadCast در قالب‌های انتخابی دانلود کند. ابزارهای ابری همچنین امکان پس از تولید سریع و همکاری آسان بین تیم های تولید مجازی را فراهم می کند.
Cloud Studio توسط بسیاری از سازندگان پادکست مستقل، حرفه‌ای و سازمانی برای ضبط از راه دور با استفاده از مرورگرهای Chrome، Firefox، Brave، Opera و Edge و در پلتفرم تلفن همراه Android استفاده می‌شود. SquadCast Cloud Studio نسخه 4.5 شامل ضبط با کیفیت بالا در همه برنامه‌ها با قیمت‌های شروع از 20 دلار در ماه، با ویژگی‌های اضافی در برنامه‌های پریمیوم است.
اطلاعات بیشتر: squadcast.fm
ویژگی های SquadCast Cloud Studio 4.5:

* ده شرکت کننده می توانند در یک جلسه ضبط شرکت کنند
* حذف نویز در زمان واقعی از طریق ادغام Dolby.io
* API جدید SquadCast با ابزارهای محبوبی مانند Calendly، Dropbox، Descript یا راه حل های سفارشی ادغام می شود.
* بهبود گردش کار با مسترینگ صوتی با یک کلیک
* ضبط صفحه و اشتراک گذاری
* اتصال شفاف
* چک صوتی اتاق سبز
* گزینه های ضمیر
* تجزیه و تحلیل زمان ضبط
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط chehrenet