این یک پست مهمان توسط راب فوگتا، بنیانگذار و مدیر عامل Zuberance و نویسنده کتاب حامیان برند: تبدیل مشتریان مشتاق به یک نیروی بازاریابی قدرتمند است. او @robfuggetta را توییت می کند.
محتوا بخش مهمی از بازاریابی است، اما «تغذیه حیوان محتوا» پرهزینه و زمان‌بر است. با توجه به "گزارش B2B Marketing Trends Survey 2012" Curata، سه چالش اصلی بازاریابی محتوا عبارتند از: ایجاد محتوای اصلی. داشتن زمان برای ایجاد آن؛ و یافتن محتوای با کیفیت بالا با توجه به 28 تا 33 درصد بودجه بازاریابی که به بازاریابی محتوا اختصاص دارد، این اولویت بدیهی است که می تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود.
مصرف کننده را وارد کنید. مشتریان بسیار راضی یک سلاح بازاریابی مخفی برای شرکت ها هستند، خواه خرده فروش باشند، تولید کننده یا در صنعت خدمات. درست بازی کنید و این حامیان برند به طرق مختلف و بدون پرداخت هزینه برای شما محتوای باکیفیت ایجاد خواهند کرد.
شیفته؟ در اینجا نحوه تبدیل حامیان برند خود به یک نیروی قدرتمند تولید محتوا آورده شده است.
طرفداران خود را پیدا کنید یک راه ساده و مؤثر برای شناسایی حامیان خود این است که از آنها سؤال نهایی برای وفاداری مشتری بپرسید: (در مقیاس 0-10)، "چقدر احتمال دارد که ما را به دوستان یا همکاران خود توصیه کنید؟" مشتریانی که به 9 یا 10 پاسخ می دهند، مدافع در نظر گرفته می شوند. شما باید این سوال را در نقاط تماس مشتری بپرسید. از طریق کانال های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، جوامع آنلاین؛ کانال های دیجیتال مانند وب سایت شما، وبلاگ های شرکتی، ایمیل، پورتال های مدیریت مشتری، کانال های پشتیبانی؛ و حتی از طریق دستگاه های تلفن همراه.
طرفداران را به ماشین های تولید محتوا تبدیل کنید. مشوق ها یا امتیازات را فراموش کنید. طرفداران برند محصولات مورد علاقه خود را توصیه می کنند زیرا آنها تجربه فوق العاده ای داشته اند و می خواهند به دیگران کمک کنند. نکته کلیدی این است که با دادن ابزارهای آنلاین به آنها برای ایجاد موارد زیر، تولید محتوا را برای مدافعان آسان کنیم:

* نظرات بسیار مثبت که باعث افزایش رتبه بندی، مبارزه با تبلیغات دهان به دهان منفی و بهبود سئو می شود
* داستان ها و توصیفات درخشان که باعث افزایش آگاهی و شهرت برند می شود
* پاسخ به سوالات مشتریان بالقوه که نرخ تبدیل فروش را افزایش می دهد
* توییت‌ها، پست‌های فیسبوک و نظراتی که تبلیغات شفاهی مثبتی را برای برند شما ایجاد می‌کنند
* ویدیوها، عکس‌ها و سایر محتوای چندرسانه‌ای برای افزایش تعامل، طرفداران را تقویت کنید. هنگامی که طرفداران یک محتوای معتبر و قانع کننده برای برند شما ایجاد کردند، ابزارهایی را در اختیار آنها قرار دهید تا عشق را از طریق ویجت های اشتراک گذاری اجتماعی برای کانال هایی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و ایمیل به اشتراک بگذارند. برای کمک به افزایش رتبه‌بندی، آنها را فعال کنید تا نظرات خود را در سایت‌های بررسی شخص ثالث مرتبط مانند Yelp، Amazon، یا TripAdvisor منتشر کنند.
محتوای اهرمی محتوای تولید شده توسط مدافعان طلای دیجیتال است. این گنج را در حیاط خلوت خود دفن نکنید. با ارسال توصیه‌های آنها در کانال‌های رسانه‌ای مانند وب‌سایت، فیس‌بوک و توییتر، نشان دهید که چگونه طرفداران پرخاشگر ایجاد کرده‌اید. یکی دیگر از راه‌های قدرتمند برای استفاده از این محتوا، قرار دادن نظرات یا توصیه‌های مثبت در هر مرحله از مسیر خرید مصرف‌کننده برای افزایش نرخ تبدیل و کاهش رها شدن سبد خرید است.
نتایج را پیگیری کنید. ردیابی به شما امکان می دهد نتایج را اندازه گیری و بهبود بخشید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید آنها را پیگیری کنید:

* پروفایل مدافعانی که در حال ایجاد محتوا هستند. این تولیدکنندگان محتوا چه کسانی هستند؟ نام و آدرس ایمیل آنها چیست؟ برای چه شرکت هایی کار می کنند؟ عناوین شغلی آنها چیست؟ هرچه بیشتر در مورد این مشتریان ارزشمند بدانید، بهتر است.
* فعالیت های سازنده محتوای مدافع. شما باید بتوانید میزان تولید محتوا را ردیابی کنید. نوع محتوا (به عنوان مثال، نظرات، داستان ها و پاسخ ها)؛ و کی و کجا آن را به اشتراک می گذارند.
* نتایج به اشتراک گذاری محتوای مدافع. مهم است که ردیابی کنید که چه تعداد از افراد در شبکه‌های اجتماعی مدافعان محتوای ایجاد شده توسط مدافعان را مشاهده می‌کنند و چه تعداد از آنها گام بعدی را برمی‌دارند، خواه ثبت‌نام در یک وبینار، کلیک کردن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول توصیه‌شده یا خرید. حمایت خود را حفظ کنید. معتبر. این برای موفقیت بسیار مهم است. «توصیه‌هایی» که به وسیله امتیازات یا پاداش‌ها تحریک می‌شوند، اعتبار و شهرت برند شما را به خطر می‌اندازند. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که مشتریان بالقوه اگر متوجه شوند که به توصیه‌کننده انگیزه داده شده است، احتمال خرید محصول توصیه‌شده کمتر است. اگر برای نوشتن نظر باید به کسی پول پرداخت کنید، باید محصول یا خدمات خود را اصلاح کنید، نه اینکه مشتریان خود را دلالان کنید.
همچنین در فوربس
چگونه بدون کار درآمد کسب کنیم
چگونه کتاب من به پرفروش ترین کتاب (خود منتشر) تبدیل شد
خدمات با فن آوری بالا که مشتریان را وادار به RT و #FF شما می کند

گالری: 5 مرحله برای فروش از طریق رسانه های اجتماعی 6 تصویر مشاهده گالری
Deborah L. JacobsFollowingTwitter">

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط chehrenet