برند کلیر برندی بسیار مشهور است که تقریباً همه ما اسم آن را شنیده و ممکن است برای یک بار از آن استفاده کرده باشیم. یکی از برندهای بسیار مطرح در زمینه محصولات پوست و مو می‌باشد. وقتی که کریستیانو رونالدو فوتبالیست معروف برای آن تبلیغ کرد بسیار بیشتر شناخته شد و افراد به آن روی آوردند. اما این برند پیشتر از این‌ها هم بوده است و خیلی سال است در این زمینه فعالیت دارد.

اما ما می‌خواهیم بدانیم که برند کلیر ساخت کجاست از کجا آمده است؟ کلیر برندی است که در خیلی از کشورهای دیگر نیز به مصرف می‌رسد و این روزها در خیلی از فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد. ما در این مطالب می‌خواهیم به اختصار به این موضوع بپردازیم پس با ما همراه باشید.

برند کلیر ساخت کجاست؟

ما می‌خواهیم بدانیم که این برند برای اولین بار در چه کشوری تولید شده است و جواب آن کشور فرانسه می‌باشد. کشور فرانسه یکی از کشورهایی است که همیشه در زمین‌های آرایشی و پوست و مو مطرح بوده است اگر در مورد برندهای مطرح و معروف دنیا هم تحقیق کنید خواهید دید که برای اولین بار در فرانسه تولید شده‌اند. پس ما تا اینجا فهمیدیم که اصل برند کلیر ساخت کجا بوده است.

اما این همه قضیه نیست این برند امروزه در کشورهای دیگر هم تولید می‌شود. در واقع کلیر هم مانند خیلی برندهای دیگر این روزها فقط تحت لیسانس کشور فرانسه تولید می‌شود. کشورهای دیگری مانند ترکیه و خیلی جاهای دیگر محصولات این برند را تولید می‌کنند. تفاوت بسیار کمی مابین محصولات تولید شده تحت عنوان کلیر با یکدیگر وجود دارند.

این برند در چه شرکتی تولید می‌شود؟

گفتیم که برند کلیر ریشه فرانسوی دارد اولین بار در آنجا تولید شد یک شرکت بریتانیایی- هلندی برای اولین بار به تولید محصولات مراقبت از مو با این برند پرداخت. این شرکت در سال ۲۰۰۰ کارش را شروع کرد و کم کم تیتراژ تولیداتش را بالا برد. محصولات کلیر به سرعت مورد توجه قرار گرفت به همین خاطر به کشورهای دیگر هم صادر شد بعد از چند سال طی توافقات این شرکت با کشورهای دیگر قرار بر این شد که درجاهای دیگر هم از این برند تولید شود.

موفقیت شامپوی کلیر

شامپوهای برند کلیر بر درمان شوره تمرکز کردند و تهیه شدند یعنی این شرکت به تولید شامپوهایی پرداخت که به صورت تخصصی به درمان شوره پرداختند. این تنوع در برندهای دیگر دیده نشده بود. در کلیر این ویژگی هم وجود دارد که با هر جنس مویی که باشید می‌توانید مدل‌های بسیار عالی و مختلف را در بین محصولاتش پیدا کنید.

محصولات این شرکت به سرعت به دلیل کیفیتی که داشتند مورد استفاده و رضایت افراد قرار می‌گرفت. به صورتی که وقتی یک بار از آن استفاده می‌کردند مشتری دائمی آن می‌شدند. به همین خاطر تولیدات این برند با تیتراژ بالا صورت گرفت. امروز آوازه این برند در کل دنیا پیچیده است و در بسیاری از کشورها در قفسه‌های فروشگاه می‌توان آن را پیدا کرد.

اما شرکت و افراد سو استفاده گر هم از این موقعیت استفاده کردند و دست به تولید شامپوهایی با این برند اما تقلبی زدند. برای همین هم برای تهیه و خرید این نوع شامپوها باید دقت کامل را داشته باشید و اصل و بدل آن را از همدیگر تشخیص بدهید.

معرفی چند تا از شامپو های برند کلیر

شامپو ضد شوره موهای چرب کلیر لیمویی 485 میل

این شامپو کلیر همانند مواردی که در بالا معرفی کردیم شما را برای همیشه از شوره سر رهایی می دهد. با توجه به شوره سر عوامل دیگری همچون چربی و خارش که باعث تشدید شوره سر می شوند را نیز رفع خواهد کرد. پوست را تغذیه می کند و موجب تعادل در پوست سر شده و شما را از شوره سر رهایی میدهد. این شامپو کلیر غنی شده با تائورین، ویتامین B3 و روغن های مغذی می باشد. نتیجه بهره مندی از این شامپو موهایی بدون شوره، سالم و درخشان خواهد بود.

شامپو کلیر لیمویی 8683130012550

شامپو کول اسپورت منتول کلیر نعنایی 485 میل

این شامپو شوره شما را برای همیشه از شوره سر رفع می کند. با توجه به شوره سر عوامل دیگری همانند چربی و خارش که سبب تشدید شوره سر خواهند شد را نیز رفع میکند. همچنین این شامپو پوست را تغذیه خواهد کرد و سبب تعادل در پوست سر شده و شما را از شوره سر رهایی میدهد. این شامپو کلیر غنی شده با تائورین، ویتامین B3 و روغن های مغذی می باشد.

شامپو منتول کلیر 8683130010310

اگر تمایل به خرید این شامپو را دارید می توانید روی این عکس کلیک کنید.

شامپو ضد شوره کلیر مدل رونالدو 600 میل

این شامپو شوره شما را برای همیشه از شوره سر رهایی می دهد. با توجه به شوره سر عوامل دیگری مثل چربی و خارش که موجب تشدید شوره سر میشوند را نیز رفع خواهد کرد. پوست را تغذیه می کند و سبب تعادل در پوست سر شده و شما را از شوره سر رهایی می دهد. این شامپو کلیر غنی شده با تائورین، ویتامین B3 و روغن های مغذی می باشد. نتیجه بهره مندی از این شامپو موهایی بدون شوره، سالم و درخشان خواهد بود. جهت استفاده آقایان یک گزینه بسیار ایده آل می باشد.

source

توسط chehrenet