تقریباً همه افراد دوست دارند که پوست جوان و شاداب داشته باشند اما مهم این است که چقدر به پوست خود رسیدگی می‌کنید و اهمیت می‌دهید. برای مراقبت از پوست از چه محصولاتی برای جوان ماندن استفاده می‌کنید. ما وقتی شادابی و جوانی به پوستمان داده‌ایم که از محصولات مراقبتی با کیفیت استفاده کنیم ممکن است برای همه این سوال پیش بیاید که چه محصولاتی می‌تواند پوست را صاف و زیبا نگه دارد با ما همراه باشید تابدانیم تفاوت دو نوع آبرسان ریچ و لایت چگونه است.

پوست جوان و شاداب بسیار مهم است و معمولاً نشان دهنده سن می‌باشد اما افرادی هم وجود دارند که با اینکه سن کمی دارند اما پوستشان پژمرده است متاسفانه افراد اطراف سن آنها را بیشتر از سن واقعی حدس می‌زنند به این پدیده پیری پوست گفته می‌شود اگر روتین مراقبتی مناسب نداشته باشید قطعاً دچار پیری زودرس خواهید شد خشکی پوست یکی از عوامل اصلی و مهم در پیری زودرس پوست می‌باشد. خشکی بر اثر عواملی مانند اشعه‌های نور خورشید اتفاق می‌افتد.

نور و اشعه مضر خورشید به سرعت به لایه‌های زیرین پوست جذب می‌شود و باعث از بین رفتن رطوبت پوست می‌شود برای همین است که پزشکان توصیه می‌کنند حتماً قبل از قرار گرفتن در مقابل نور خورشیدو قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب مناسب پوست استفاده کنید. همه می‌دانیم که ضد آفتاب به تنهایی نمی‌تواند برای حفظ زیبایی و سلامت پوست کافی باشد.

و استفاده از آبرسان هم بسیار مهم است ما در این مقاله به مقایسه و بررسی تفاوت‌های بین آبرسان لایت و ریچ سیمپل می‌پردازیم.

همانطور که گفتیم روتین پوستی مناسب هر نوع پوست در روزانه بسیار مهم است. در روتین پوست کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده نقش بسیار مهمی دارند که استفاده از آن هم در روتین صبحگاهی هم در مراقبت‌های قبل از خواب یاد شده است. وقتی که این محصولات را می‌خرید حتماً به نوع پوست که یکی از مهمترین موارد است و هم  بافت کرم دقت کنید.

آبرسان سیمپل لایت: آبرسان سبک و فوری

افرادی که دنبال مرطوب کننده‌های مقرون به صرفه هستید حتماً آبرسان‌های سیمپل را انتخاب خواهید کرد چون برندی هستند که با عملکرد بهینه و موثر مستقیماً سر اصل مطلب می‌رود. این نوع آبرسان‌ها بسیار سریع و موثر بر حفظ شادابی و سلامت پوست تاثیر می‌گذارند که با فرمولاسیون خاص خود به عنوان یک آبرسان سبک پاسخگوی نیازهای پوست‌های چرب و مختلط می باشد.

برای آبرسانی فوری پوست بکار میرود. ترکیبات این محصول بدون ایجاد احساس سنگینی به سرعت بر پوست جذب می‌شود و رطوبت ضروری را به آن می‌رساند. اگر از این نوع آبرسان استفاده کنید پوست تا ۱۲ ساعت مرطوب نگه داشته می‌شود و از طراوت برخوردار می‌باشد. در این محصول ویتامین‌های ب ۵ و E و نیاسینامید وجود دارد که علاوه بر خاصیت آبرسانی خواص آنتی اکسیدانی قوی هم دارد. پوست را در برابر محیط زیست و مواد در آن حفاظت می‌کند.

فرمولاسیون آبرسان سیمپل لایت بدون مواد شیمیایی مضر است به همین دلیل برای پوست حساس کاملاً مناسب است. این آبرسان چون سریع به پوست جذب می‌شود حس تازگی و سبکی را به پوست هدیه می‌دهد بهترین نتیجه را می‌توان در صبح یا شب بعد از پاکسازی و تقویت صورت از این نوع آبرسان‌ها بگیرید. اگر قصد خرید آبرسان لایت سیمپل را دارید می توانید روی کلمه کلیک کنید و این محصول باکیفیت را تهیه نمایید.

کرم لایت سیمپل 5011451103931

ویژگی‌های آن به صورت خلاصه

  • جذب سریع و احساس تازگی
  • بدون ایجاد احساس سنگینی
  • مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط
  • ترکیبات منحصر به فرد آبرسان‌های لایت سیمپل

در حوزه مراقبت از پوست پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم که در محصولات آبرسان هم بسیار حائز اهمیت بوده است. این آبرسان‌ها با بهره‌گیری از ترکیبات و ویتامین‌های کلیدی نه تنها به ارتقاء سطح هیدراسیون پوست کمک می‌کند بلکه آن را در برابر عوامل استرس زا نیز محافظت می‌نماید.

آبرسان ریچ سیمپل تغذیه و مرطوب سازی عمیق

پوستی که خشک باشد به مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارد آبرسان ریچ سیمپل برای این موضوع بسیار خوب و پرکاربرد است. این محصول به مرطوب سازی عمیق پوست می‌پردازد و شادابی و نرمی را به پوست خشک باز می‌گرداند.

در آبرسان‌های ریچ سیمپل فرمولاسیون پربار و مغذی وجود دارد که سبب شده است پوست در عمق با مواد مغذی و رطوبت غنی شود این روند و تغذیه پوست باعث می‌شود که احساس خشکی پوست از بین برود و در دراز مدت سلامتی پوست را باعث می‌شود. اگر قصد خرید آبرسان ریچ سیمپل را دارید می توانید روی کلمه کلیک کنید و این محصول باکیفیت را تهیه نمایید.

کرم ریچ سیمپل 5011451103948

مزایای آبرسان ریچ سیمپل به صورت خلاصه

  • آماده سازی پوست برای جذب بهتر محصولات مراقبتی
  • فراهم آوردن آستانه‌ای از لطافت و نرمی برای پوست
  • پر کردن نقاط دهیدراته شده و خشک پوست

اگر از آبرسان ریچ سیمپل به صورت روزانه استفاده شود حتماً نرمی و لطافت و آن را تجربه خواهید کرد. این محصول مجهز به مواد مرطوب کننده می‌باشد که به طور خاص برای پوست‌های بسیار خشک توسعه یافته‌اند و به مرطوب سازی پوست می‌پردازند با حفظ تعادل رطوبتی با نشانه‌های پیری مقابله می‌کند و این نوع آبرسان با بافت غنی که دارد پایان رویایی را برای پوست رقم می‌زند.

آبرسان‌های ریچ و لایت دو محصول برجسته از برند محبوب سیمپل هستند که متناسب با نیازمندی‌های پوست برای بهبود و سلامتی پوست ساخته شده‌اند با خواندن این مقاله و دقت و تفاوت‌های آن میدانید و متناسب با پوست خود میتوانید بهترین آن را انتخاب کنید حال اگر می خواهید از دیگر مطلب های مرینوس مانند بعد از تونر آبرسان بزنیم؟ دیدن کنید می توانید به بخش بلاگ ما مراجعه کنید.

source

توسط chehrenet